Ik vergeet FL iedere keerquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die staat een racewin voor op hem
EDIT: Kan wél. Mits ook FL en Max buiten de punten
Wehrlein was ook nog een optiequote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef Adames het volgende:
Alleen Ocon was een optie, maar Mercedes wilde hem niet laten gaan.
Verder was er niemand beschikbaar.
Sowieso was Gasly echt geen slechte keus
Hartley ookquote:
denk zeker beter om die punten op te halenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
niet bepaald indrukwekkender dan gasly dus
dat weten we nu, zelfs Maldonado was een optie geweestquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk zeker beter om die punten op te halen
Vandoorne was echt supergoed in de opstapklassen. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij het inerns kwijt isquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
niet bepaald indrukwekkender dan gasly dus
kan, hij doet het nu ook aardig in de FormuleEquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandoorne was echt supergoed in de opstapklassen. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij het inerns kwijt is
die mclaren was vorige jaar kromquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weten we nu, zelfs Maldonado was een optie geweest
Tja, aan de andere kant heeft ie wel gewoon gelijk natuurlijk.quote:
SAI (of iig pa SAI) had zich onmogelijk gemaakt...quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:48 schreef opreis het volgende:
Achteraf hadden ze beter Sainz nog wat langer kunnen houden. Maar ik denk niet dat men verwacht had dat Gasly zo slecht zou zijn
Wat zei hij dan?!quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, aan de andere kant heeft ie wel gewoon gelijk natuurlijk.
als je goed genoeg bent, wordt je dat ook weer vergevenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SAI (of iig pa SAI) had zich onmogelijk gemaakt...
Zie plaatje hierbovenquote:
Ik heb nog steeds het idee dat Alonso geholpen heeft door weg te gaan anders was hij de lul geweestquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
als je goed genoeg bent, wordt je dat ook weer vergeven
Dat is hij (nog) niet. Al doet hij het dit seizoen best aardigquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
als je goed genoeg bent, wordt je dat ook weer vergeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |