Hoi Nijdas, welkom hierquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:43 schreef Nijdas het volgende:
Volgens meneer De Boer kun je een oudijzerboer laten komen voor de blikjes zodat je de mensen kunt laten zien dat je aan recyclen doet.
Ja, daar komt een oudijzerboer echt voor langs.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:46 schreef Nijdas het volgende:
Mylène wil dan back-up danseres worden en pakt dan sambaba's.
Ik raadpleeg Google voor 'sambaba's', had zij beter ook kunnen doen.
Dit is een proeverij....hij heeft slechts een paar slokjes genomen om te proevenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:52 schreef mazaru het volgende:
Ik las hier gisteren een ode aan de hardwerkende geheelonthouder Jens![]()
[ afbeelding ]
uhuhquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:53 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Dit is een proeverij....hij heeft slechts een paar slokjes genomen om te proeven
De naam is zorgvuldig gekozen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Nijdas, welkom hierHoop dat je je naam geen eer aan doet
Scherp Lavenderr, ik moest googlenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Nijdas, welkom hierHoop dat je je naam geen eer aan doet
Een pretletter omschreef mij als 'nors dwars en koppig', maar het was een compliment.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:58 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Wat betekent nijdas dan? Ken alleen Judas
Jens kennende, vast alcoholvrij bier.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Nijdas kun je vergelijken met zo'n bijterig hondje. Een kwaad keffertje.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:58 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Wat betekent nijdas dan? Ken alleen Judas
Ja, heb ook even gegoogled....nix mis mee!quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:59 schreef Nijdas het volgende:
[..]
Een pretletter omschreef mij als 'nors dwars en koppig', maar het was een compliment.
Want?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:59 schreef Nijdas het volgende:
[..]
Een pretletter omschreef mij als 'nors dwars en koppig', maar het was een compliment.
zijn alcoholvrije biertjes... zeiden ze toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
geheelonthouder...dat heeft hij nooit gezegd....hij ging 1 maand niet drinken....en die maand is voorbij....dat heeft hij ook gemeld in de vergadering...quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier, Proost Jensquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:05 schreef Maria. het volgende:
[..]
geheel onthouder...dat heeft hij nooit gezegt....hij ging 1 maand niet drinken....en die maand is voorbij....dat heeft hij ook gemeld in de vergadering...![]()
proost jens !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |