en ik niet dat hij echt als een NSB-er bezig is? Beetje meten met 2 maten.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een remschijf hè?
Het was niet handig van me en heb de post ook verwijderd. Maar je hoeft niet zo'n toon tegen me aan te slaan hier. Hier laten we het verder ook bij.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:05 schreef Tailless het volgende:
[..]
Openbaring TR.
Ik moet het pikken dat ik persoonlijke aanvallen krijg maar de rest wordt verwijderd. Ja nee prima. Je hebt 5 minuten om deze modbreak weg te halen en alle sneren van TS. Of je zet al mijn opmerkingen terug.
Dat zijn idd 2 héél verschillende maten.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:05 schreef Tailless het volgende:
Dankje maar waarom mag spijkerbroek dit zeggen
[..]
en ik niet dat hij echt als een NSB-er bezig is? Beetje meten met 2 maten.
of omdat je het in de OP gezet dat je het niet bent? Want heel eerlijk dan zet ik nu in een post dat je niet mag vinden dat ik IQ van een remschijf heb.quote:Op zondag 8 maart 2020 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zijn idd 2 héél verschillende maten.
W T Fquote:Op zondag 8 maart 2020 21:22 schreef Tailless het volgende:
[..]
omdat jij in mijn ogen echt een NSB-er bent op dit moment?
Ja.quote:
Zal je mn rekeningnummer sturen. Kan je me geld overmaken. Als werkgever.quote:
Primaquote:Op zondag 8 maart 2020 21:24 schreef Peejtur het volgende:
Bij deze is het nu klaar en wordt er van beide kanten weer respectvol naar elkaar toe gepost. En gewoon weer in het betreffende topic ipv hier.
Zal het ff bij fa's neerleggen.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:35 schreef Arkai het volgende:
De laatste tijd is er veel financiële actualiteit gaande wat normaal gesproken goed gevolgd en besproken werd op FOK. Vroeger was hier ook een apart subforum voor wat bekend stond als [AEX].
Zou het een optie kunnen zijn om dit subforum te heropenen zodat we de discussies daar weer kunnen voortzetten?
We zijn ermee bezigquote:Op maandag 23 maart 2020 18:35 schreef Arkai het volgende:
De laatste tijd is er veel financiële actualiteit gaande wat normaal gesproken goed gevolgd en besproken werd op FOK. Vroeger was hier ook een apart subforum voor wat bekend stond als [AEX].
Zou het een optie kunnen zijn om dit subforum te heropenen zodat we de discussies daar weer kunnen voortzetten?
Er werd al jaren niet meer in gepostquote:Op maandag 23 maart 2020 18:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zal het ff bij fa's neerleggen.
Weet niet waar de exacte overwegingen waren het te sluiten.
En ja, we gaan heropenen, nog even de mods erbij zoekenquote:Op maandag 23 maart 2020 18:35 schreef Arkai het volgende:
Ja en nu is er weer behoefte aan een apart forum, vandaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 06:57 schreef Leandra het volgende:
AEX is toch een sub onder WGR sinds 2014 ofzo?
Staat in AEX met een 'hopla'quote:Op maandag 9 maart 2020 23:36 schreef Arcee het volgende:
AEX / Zwartste Dagen
Mag dit topic naar WGR? Momenteel erg actueel.
Oh ja, en maak van de TT dan maar AEX: De Zwartste Dagen
Kan mijn ban in KLB opgeheven worden. Als dank zal ik een doos Merci naar u opsturen. @wielrennerdtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |