God is hooguit niveau Gaslyquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij wordt groter dan Schumi. En dan God.
Al het hele seizoen de regerende kampioen van F1.25quote:
En niet eens altijd (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:56 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ferrari heeft de auto speciaal voor hun thuisrace gemaakt. Dat ding kan alleen rechtdoor rijden. Win je het wk niet mee, wel je thuisrace.
32 euro voor 100 gb en onbeperkt bellen hier (kpn compleet verdubbelt het aantal gb's).quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Ik ben 30 piek kwijt voor 20 gieg en daar zitten toestelkosten al bij in.
Wifi staat alleen thuis automatisch aan. Voor de rest nooit en kijk ik nergens naar. Is nog nooit op geweest.
Max moet even terug in de tijd.quote:
Gewoon Tele2. 25 euro per maand voor onbeperkt alles. Incl tussentijds kunnen opzeggen, zonder dat 20 euro meen ik. Wel eigen toestel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef Mothzor het volgende:
[..]
32 euro voor 100 gb en onbeperkt bellen hier (kpn compleet verdubbelt het aantal gb's).
-Ontopic- Mooie tweet van Alonso
quote:
Niet heel netjes natuurlijk om dat zo te zeggenquote:
noem er een paar die vrij warenquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keus zat. Tenzij je persé iemand uit de eigen opleiding wil...
auw auw auwquote:
Als in zonder contract of met een aflopend contract? Al is dat echt niet nodig in de F1?quote:
ja daarom zeg ik niet zoveel keusquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als in zonder contract of met een aflopend contract? Al is dat echt niet nodig in de F1?
Alonsoquote:
Ja 😂quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Alonso
Al mag die wel eerst op zijn knietjes met een schaaltje sushi door de Honda fabriek
quote:
Ik wel. Heb hier tig x geschreven dat GAS niet doorgeschoven moest worden. Maar luisteren, ho maarquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:30 schreef Tarado het volgende:
[..]OK en achteraf is het wel makkelijk, ik denk niet dat er iemand had verwacht dat hij het zo slecht zou doen
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Heb hier tig x geschreven dat GAS niet doorgeschoven moest worden. Maar luisteren, ho maar
Nee, die staat een racewin voor op hemquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Vettel kan in Spa Verstappen niet voorbij in het kampioenschap
Zeer slechte keus. En Ocon was het sowieso nooit gewordenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef Adames het volgende:
Alleen Ocon was een optie, maar Mercedes wilde hem niet laten gaan.
Verder was er niemand beschikbaar.
Sowieso was Gasly echt geen slechte keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |