Die kerel in de op ziet er wel vredig uit met z'n autoerotic asphyxiaquote:
quote:
Zijn wat?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kerel in de op ziet er wel vredig uit met z'n autoerotic asphyxia
autoerotic asphyxiaquote:
PINDA?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef dud0r het volgende:
Die kerel in de op ziet er wel vredig uit met z'n autoerotic asphyxia
quote:
Die werkt gewoon voor de FBI hoor heb ik gezien op de diepste googlequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://meld.nl/melding/criminaliteit/terrorisme/
Geen idee ik hoor je nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
autoerotic asphyxia
Ik stotter toch niet?
Ahquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciale uitgave voor Indonesiėrs van de LINDA.
Kopje snapt het tenminste Haags. Valt me weer tegen van jequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee ik hoor je niet
Gebruik gewoon normale woorden. Die vent uit de OP is hartstikke dood!quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kopje snapt het tenminste Haags. Valt me weer tegen van je
Beetje populair doen met dure woorden, doen wij niet aan tochquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gebruik gewoon normale woorden. Die vent uit de OP is hartstikke dood!
Jawel, maar het blijft ONZ hčquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje populair doen met dure woorden, doen wij niet aan toch
Preciesquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, maar het blijft ONZ hč
Zit niet te kijken. Geen fox meer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haha, dat Utrecht wordt wel kampioen ja![]()
Ik kan er niks aan doen dat dat de normale term is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gebruik gewoon normale woorden. Die vent uit de OP is hartstikke dood!
Tis al goed hoor knul.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat dat de normale term is.
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is waar Michael Hutchence aan is gestorven, zichzelf aftrekken terwijl hij geen lucht kreeg.
Ziet er niet tof uitquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, maar het blijft ONZ hč
Tering wat een ouwe meukquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/INXS
Die is goedquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat het daaraan niet ligt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Queen
Echt he..quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
En jij noemde vanmorgen iemand muziekbarbaar?![]()
Ja klopt maar inxs kent echt HELEMAAL niemandquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En jij noemde vanmorgen iemand muziekbarbaar?![]()
Ik wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja klopt maar inxs kent echt HELEMAAL niemand
quote:
Als zelfs Kopjechino het kentquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt maar inxs kent echt HELEMAAL niemand
Beetje gefrustreerd door de wedstrijd, hoop dat AZ het wat beter doet voor jequote:
Wederzijds vriendquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mag je maar je bent een oppervlakkige preut
Moet zeggen dat ik mij meer in muziek verdiep dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. Of wat dat betreft, meer dan de gemiddelde persoonquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Als zelfs Kopjechino het kent![]()
Zo hoort het ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik mij meer in muziek verdiep dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. Of wat dat betreft, meer dan de gemiddelde persoon
Lolquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Doet me een beetje denken aan een collega die ooit vroeg waarom Braziliė niet meedeed met het Europees kampioenschap voetbal, en hij had een voetbalshirtje aan![]()
Mijn zus is net als jij, ademt muziek en die is al lang samen met een man die heeeeelemaal niets met muziek heeft, verbaas me daar nog steeds wel eens over.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik mij meer in muziek verdiep dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. Of wat dat betreft, meer dan de gemiddelde persoon
Er zit geen muziek in die relatiequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus is net als jij, ademt muziek en die is al lang samen met een man die heeeeelemaal niets met muziek heeft, verbaas me daar nog steeds wel eens over.
Nee dat niet maar voor de rest zijn het dus wel levensmaatjes.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zit geen muziek in die relatie
Ik zou daar echt niet mee samen kunnen leven.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:54 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zus is net als jij, ademt muziek en die is al lang samen met een man die heeeeelemaal niets met muziek heeft, verbaas me daar nog steeds wel eens over.
Ik ook niet, voor geen 150 miljoen nog niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet mee samen kunnen leven.
waarom?quote:
kan ik mij niet in vindenquote:
Jij met je vis a visquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
S3 van Vis a vis komt 30 augustus op netflix
quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wij verschillen wel vaker van mening als ik gelijk heb.
Ja. Slechts de beste kat goed genoeg voor mijn tere neusje.quote:
Sowieso zwemmenquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is zwemmen in een compleet leeg buitenbad een genot![]()
Wat zegt dit over jouw omvang?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
quote:
Weet niet hoe een foto te posten mobiel alleen.quote:
Mortiequote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weet niet hoe een foto te posten mobiel alleen.
Nu nog een naam.
Pinda, Shin Chan of Tormund.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu nog een naam.
Dat als ik zeg dat ik een privé zwembad incl. glijbanen en een 50 meter bad wil hebben dat mensen dat gewoon voor me regelenquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zegt dit over jouw omvang?
Barracuda de zevendequote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu nog een naam.
Ozzyquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu nog een naam.
Hey zo heette onze kat vroegerquote:
Is ook meer een beschermer he, een vleermuis doet jou niks toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
En die heeft nooit een vleermuis gepakt
Je hebt al Dikkie.....dus Dunnie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu nog een naam.
Dikkie komt van Dikkie Burger uit LotR.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je hebt al Dikkie.....dus Dunnie?![]()
Eeyquote:
zo heette de hond van matti van me vroegerquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey zo heette onze kat vroeger
quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
luister extreemlinkse terin
[..]
gherrie dus ja
zwemmen zonder waterquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
Tja, weet ook niet echt kattennamen eigenlijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikkie komt van Dikkie Burger uit LotR.
Ik vind Ilyana wel een mooie naam, maar niet voor een kat.
goede naamquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zo heette de hond van matti van me vroeger
Ik heb alleen vanmiddag echt snoeihard op mijn tong gebeten tijdens een broodje eten.quote:
ja hier ook wel redelijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zijn pa was ook diehard sabbath-fan
minste bowie-periode imo maar nog steedsquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja hier ook wel redelijk
de andere kat heette ziggy
rly?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
minste bowie-periode imo maar nog steeds-waardig
vind het ook wel chill maar zijn andere shit is duizend keer origineler en beterquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
rly?
ik vind de rise and fall of ziggy stardust juist een fijne
ah okéquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het ook wel chill maar zijn andere shit is duizend keer origineler en beter
Dat zei ook niemandquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké
niet dat ik zo'n kenner ben verder
hey vrindelijke vrindquote:
Achja, dat krijg je met het huidige mod beleidquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier als flippie er niet is
#noel4modquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, dat krijg je met het huidige mod beleid
Noel word alleen mod als danny en consorten een weekendje een maagd willen vernederen.quote:
Nou ik ben begonnen hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het ook wel chill maar zijn andere shit is duizend keer origineler en beter
Wees een bikkel lik m'n snikkelquote:
Doe eens ruig en duw je pik tot aan zijn huig!quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wees een bikkel lik m'n snikkel
?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, dat krijg je met het huidige mod beleid
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe eens ruig en duw je pik tot aan zijn huig!
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huidig userbeleid is echt om te huilen
(stook ik zo een beetje goed?)
echt hoor!!quote:
quote:
ben echt te noob daarvoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
kan nou niemand mij eens helpen met docker
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
echt hoor!!
[..]fijn
[..]
ben echt te noob daarvoor
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
kan nou niemand mij eens helpen met docker
Was vooral kritiek op het beleid van hoe mods moeten handelen in situaties, niet op de mods zelfquote:
Vraag me af waarom ze jou nog niet gevraagd hebben dan, als je het zo goed weet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was vooral kritiek op het beleid van hoe mods moeten handelen in situaties, niet op de mods zelf
quote:
Heb jij nu al een locatie geregeld?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze jou nog niet gevraagd hebben dan, als je het zo goed weet.
Ik ben aan het genezen van een operatie, even geduld.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij nu al een locatie geregeld?
Owja, je bent zo'n figuurquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben aan het genezen van een operatie, even geduld.
Geen idee waar je het over hebt. Mijn oog scheurt letterlijk als ik gekke dingen ga doen.quote:
Rotterdam Centraal it isquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Mijn oog scheurt letterlijk als ik gekke dingen ga doen.
Ga anders zelf maar alvast kijken en stuur het door.
Regel jij dan een locatie. Man man man. Eisen hebben en dan ook nog verwachten dat andere het voor je gaan regelen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Al aangegeven dat het niet in het openbaar gaat.
Instructies waren duidelijk toch?
Ik zeg toch dat ik binnenkort kijk, nu ben ik met andere dingen bezig, jij wilt zo graag, zoek zelf dan gifalienquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regel jij dan een locatie. Man man man. Eisen hebben en dan ook nog verwachten dat andere het voor je gaan regelen.![]()
Hoe psychopathisch wil je het hebben
De policy is prima hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was vooral kritiek op het beleid van hoe mods moeten handelen in situaties, niet op de mods zelf
waarvoor is er een locatie nodig?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Regel jij dan een locatie. Man man man. Eisen hebben en dan ook nog verwachten dat andere het voor je gaan regelen.![]()
Hoe psychopathisch wil je het hebben
Die clown wil met mij vechtenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarvoor is er een locatie nodig?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarvoor is er een locatie nodig?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die clown wil mij laten zien hoe het voelt om binnen 45 seconden helemaal vernederd te worden
Dit lijkt me wat geloofwaardiger jaquote:
Met een vernedering of met je modschapquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:52 schreef Flippiee het volgende:
ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed
Whiskey?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:52 schreef Flippiee het volgende:
Met wie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:52 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een vernedering of met je modschap
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die clown wil met mij vechten
mag ik ook komen?quote:
Tuurlijk mag je komen.quote:
Niks op Centraal domme limburgse vlaai, hier word je wel opgepakt voor dat soort shit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je komen.
Ergens begin september op Rotterdam Centraal rondom het middag uur. Als je een sixpack bier mee neemt krijg je van mij een VIP plaats!
Oké, dan doen we het wel op een afgesloten locatie.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niks op Centraal domme limburgse vlaai, hier word je wel opgepakt voor dat soort shit.
Hoor je jezelf?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, dan doen we het wel op een afgesloten locatie.
Als jij je niet prettig voelt bij de gedachte om eerst maanden te revalideren in een ziekenhuis en daarna aangeklaagd te worden voor het gebruiken van fysiek geweld en daarna helemaal in elkaar gerost te worden en het landelijk nieuws daarmee te bereiken
Niet echt, maar als ik het zo terug lees word ik me er steeds meer van bewust dat dit uiterst realistisch is en niet echt empathisch is van mijn kant.quote:
Even met beide beentjes op de grond, je bent 60? kilo. Ali's dikke broertje duwt je nog om.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt, maar als ik het zo terug lees word ik me er steeds meer van bewust dat dit uiterst realistisch is en niet echt empathisch is van mijn kant.
Mijn zeer gemeende excuses voor mijn ongezouten en realistische mening zonder jouw gevoelens in acht te nemen
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Even met beide beentjes op de grond, je bent 60? kilo. Ali's dikke broertje duwt je nog om.
ja maar ik houd het langer volquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de burgeroorlog uitbreekt zijn jullie allemaal ecto
nijntjegodquote:
Jij gaat er als eerst aan bedoel je omdat je als laatste man nog tussen de mijnen door waggelt met je dikke reetquote:
ga je lekker pikquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat er als eerst aan bedoel je omdat je als laatste man nog tussen de mijnen door waggelt met je dikke reet
Is de politiek geen leuke carričre om even flink te cashen voor jou?quote:
@Flippieequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:08 schreef JanCees het volgende:
Straks SV genot met rafa en Theo janssen @:fok-it
Met Tom Egberts?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:08 schreef JanCees het volgende:
Straks SV genot met rafa en Theo janssen @:fok-it
Welke gimma flipquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:09 schreef Flippiee het volgende:
jullie moeten even duimen voor me. Ik moet een deel van een game doen en er is geen respawn zone!! dus als ik sterf rip flip
get good noobquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:09 schreef Flippiee het volgende:
jullie moeten even duimen voor me. Ik moet een deel van een game doen en er is geen respawn zone!! dus als ik sterf rip flip
Nee tom had een tia gehad ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Tom Egberts?
Beter morgen VI met Kieftgod
zal portal in je eentje ook wel niet van een leien dakje gaanquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
division 2
[..]
hjb ik speelde dit altijd samen en nu moeti k het alleen doen
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal portal in je eentje ook wel niet van een leien dakje gaan
Next-level noob zijn is anders ook een kunstquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt weer andere dingen waar je goed in bent
slaan bijvoorbeeld
nou zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Next-level noob zijn is anders ook een kunst
Ja heb jij meer ervaring meequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou zo erg is het nou ook weer niet
ze kan best redelijk gamen
Zou ze ook goede streamer zijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou zo erg is het nou ook weer niet
ze kan best redelijk gamen
Ze is toch geen camgirlquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel ze wil laten zien
het is me gelukt zonder dood te gaan!!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt weer andere dingen waar je goed in bent
slaan bijvoorbeeld
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het is me gelukt zonder dood te gaan!!!
Nep noobquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het is me gelukt zonder dood te gaan!!!
Ik weet dat dit nergens op slaat maar deze post doet mij denken aan te land ter zee en in de luchtquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet dat dit nergens op slaat maar deze post doet mij denken aan te land ter zee en in de lucht
Ik dacht ik meld het toch evenquote:
Wat voor ijsjes?quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie dat ze bij de Lidl in Duitsland nog BumBum ijsjes verkopen, die ga ik halen![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
Is wel lekker om dichtbij Duitsland te wonen, misschien moet ik dat later ook eens doen. Het gaat hier toch onder water vroeg of laat
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet dat dit nergens op slaat maar deze post doet mij denken aan te land ter zee en in de lucht
Nou kijk maar uit met die burenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
Is wel lekker om dichtbij Duitsland te wonen, misschien moet ik dat later ook eens doen. Het gaat hier toch onder water vroeg of laat
Woon niet letterlijk aan de grens hoor, uurtje rijden maar zit in een hotel aan de grens dinsdag dus dan toch maar even shoppenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vond ik wel leuk altijd vroeger
In mijn jeugd was dat altijd wel te krijgen hier, en volgens mij zitten wij ongeveer rond dezelfde leeftijdquote:
quote:
Kan het me echt niet herinnerenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In mijn jeugd was dat altijd wel te krijgen hier, en volgens mij zitten wij ongeveer rond dezelfde leeftijd
Stukje nostalgie voor mij, als het kon bracht ik je er éénquote:
Dat was me een partij goudquote:
Geweldig inderdaad, jammer dat het allemaal niet meer bestaatquote:
Gewoon doosje opsturenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stukje nostalgie voor mij, als het kon bracht ik je er één
Laat meteen het hele probleem zien van het spelletje, man man manquote:
De kans is aanwezig dat het tegen de tijd dat het aankomt ranja isquote:
Mikey moet toch ergens terechtquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laat meteen het hele probleem zien van het spelletje, man man man
quote:
Eensquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
De meesten hebben hun plek elders weer gevonden, degenen die dat niet hebben gedaan moeten toch eens na gaan denken over hun post gedrag want dat gaat echt helemaal nergens over
Ggmmquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
Wie heeft mij trouwens een note gegeven vorig weekend?
Liefquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stukje nostalgie voor mij, als het kon bracht ik je er één
Het valt uiteindelijk ook best mee volgens mij nu het dicht isquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
De meesten hebben hun plek elders weer gevonden, degenen die dat niet hebben gedaan moeten toch eens na gaan denken over hun post gedrag want dat gaat echt helemaal nergens over
Ik zie twee users zuigen en balen, maar die komen er uiteindelijk ook wel overheenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:24 schreef Flippiee het volgende:
Het valt uiteindelijk ook best mee volgens mij nu het dicht is
Grote geile machtige manquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
Waar staat @:GGMM voor? Grote Geile Machtige Memmen?
Die gun je wat tijd en voor je het weet, weet niemand beter.quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie twee users zuigen en balen, maar die komen er uiteindelijk ook wel overheen
Preciesquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die gun je wat tijd en voor je het weet, weet niemand beter.
Waar is hij mod vanquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Viel mee, het was @:PartyHard, ook prima
Nog even en ik ben een muzikant, mijn vader zal trost zijnquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:27 schreef R-woud93 het volgende:
(dit moet ik zeggen anders krijg ik weer een note)
Huilen aan de grens volgende weekquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Anders koop ik al het ijs op en heb je niks!!
Deze post genotequote:Op maandag 5 augustus 2019 00:27 schreef R-woud93 het volgende:
(dit moet ik zeggen anders krijg ik weer een note)
Dan huur ik een privé detective in voor video materiaal en kom je op dumpertquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Huilen aan de grens volgende week
Ikquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
Wie heeft mij trouwens een note gegeven vorig weekend?
quote:
rijke tataquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan huur ik een privé detective in voor video materiaal en kom je op dumpert
Noten gebeurt doorgaans buiten welk subfotum dan ook, dus dat is lastig.quote:
Kom ik wel uithuilen bij jou hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan huur ik een privé detective in voor video materiaal en kom je op dumpert
Of een crash te weinig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooie race vanmiddag, duurde alleen net 5 rondes te lang
Ja zo kun je het ook zien inderdaadquote:
Subfotumquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noten gebeurt doorgaans buiten welk subfotum dan ook, dus dat is lastig.
Of Bottas had harder moeten bolken toen ze elkaar raakten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook zien inderdaad
Oh jij mist DTS dus ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of Bottas had harder moeten bolken toen ze elkaar raakten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |