Waar waren ze dan? :pquote:
I likequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:57 schreef heywoodu het volgende:
Seb heeft vooral zin in de champagne. Seb is een drinker.
Als Ferrari rijder word je volgens mij vanzelf alcoholist.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:57 schreef heywoodu het volgende:
Seb heeft vooral zin in de champagne. Seb is een drinker.
In de eerste stint nam Hamilton afstand tot 2s vanwege de temperaturen, hij zei niet voor niets op de radio "geef maar aan als ik er naartoe moet rijden" daarna vlak voor de pit gaf ie gewoon gas bij en kwam ie met gemak binnen de seconde. Vervolgens op de harde banden kwam hij er zelfs bijna voorbij en maakte hij in no-time de tijd goed.quote:
Dat geldt voor alle toppers.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef Kyran het volgende:
Deze overwinning komt ook gedeeltelijk door Ferrari, Bottas en Gasly die echt geen goede race hebben gereden.
Daardoor kon Lewis met 2 handen in zijn neus een pitstop maken. Als daar een Vettel, Gasly of Leclerc tussen had gezeten was het ze niet gelukt.
2 Handenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef Kyran het volgende:
Deze overwinning komt ook gedeeltelijk door Ferrari, Bottas en Gasly die echt geen goede race hebben gereden.
Daardoor kon Lewis met 2 handen in zijn neus een pitstop maken. Als daar een Vettel, Gasly of Leclerc tussen had gezeten was het ze niet gelukt.
Dit is idd ook een ding.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef Kyran het volgende:
En Max zijn eerste door Rosberg en Hamilton.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef Kyran het volgende:
Tempo van Leclerc gevolgd terwijl hij 2x zo lang door kon op die banden. Bij Ferrari weten ze wel wie de baas is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Seb: "I was sitting in P4"
Yup, meer dan zitten was het niet
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
2 Handen![]()
Donkere mensen hebben doorgaans wel grote neusgaten ja, maar is dat niet een beetje overdreven?
Lijkt me ook niet. Lewis in de Mercedes was gewoon de snelste vandaag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:00 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max met exta stop ook niet had gehaald, denk goede gok.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Hamilton nogal een hoge pet op van zichzelf......
Lewis is een mix.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
2 Handen![]()
Donkere mensen hebben doorgaans wel grote neusgaten ja, maar is dat niet een beetje overdreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |