quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
k legde ff de nadruk op arbeid, voor Maris
Dat zou kunnen, daar had Mylene het net over, dat die zo dik geworden wasquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:27 schreef Nijdas het volgende:
Ik sprak net iemand die Mylène hoorde over die niertransplantantie, ze begon met 'Maar ze is ...' dat klonk misschien als Maris, maar volgens mijn informant had Mylène het over Selena Gomez.
https://canoe.com/enterta(...)-donor-friend-source
Ja het mag hier en daar wel wat diervriendelijker ja..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
A. Dan hadden ze kunnen vragen of dat wel het geval is (teveel vis).
B. Hoe dat dan opgelost zou kunnen worden.
C. Al zijn wij omnivoren (weet ik niet), zoals wij met dieren omgaan is gewoon schandelijk. vooral het goedpraten ervan.
zo is dat...baas in eigen buik....quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Dree:'Volgens mij is Adriaan boos op mij omdat ik niet meer vegan eet ,ik heb het hem wel gevraagd en toen zei hij nee maar hij doet raar tegen me'
Het is belachelijk dat Adje boos wordt op mensen die niet meer vegan eten.
Hij moet tevreden zijn met het feit dat ze het wel hebben geprobeerd maar dat het nog altijd eigen keuze van mensen is wat en hoe ze eten
Ik heb ook ff gekeken en zie dat Selena Gomez idd een donor nier heeft gekregenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:27 schreef Nijdas het volgende:
Ik sprak net iemand die Mylène hoorde over die niertransplantantie, ze begon met 'Maar ze is ...' dat klonk misschien als Maris, maar volgens mijn informant had Mylène het over Selena Gomez.
https://canoe.com/enterta(...)-donor-friend-source
Maar het is nooit lupus.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gekeken en zie dat Selena Gomez idd een donor nier heeft gekregen
Ze heeft de auto-immuunziekte Lupus en voor haar gezondheid was een niertransplantatie noodzaak
Thnx! maakt het een stuk duidelijker nu
Laten we hopen op een hele hele heeeele slechte kerst daarquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!
Als er met Kerst nixaan is daar, gaat Sjellie naar huis
Godkolere, dán pas
Dat zei Jessie ook alquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:56 schreef yaello het volgende:
[..]
Laten we hopen op een hele hele heeeele slechte kerst daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |