Kijk maar met mij mee dan.quote:
Psssttquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik krijg idd eelt op mijn handen ja van de sportschool gewichten etc![]()
![]()
Mag ik niet zeggen anders krijg ik een kliek psychopaten achter me aanquote:
Dat lichter is wel goed denk ik, al niet te licht gaan hequote:
IK weet maar ziet er zo gaaaaay uitquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kijk maar met mij mee dan.
[..]
Pssstt
Handschoenen
Ik bedoelde meer:quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik krijg idd eelt op mijn handen ja van de sportschool gewichten etc![]()
![]()
Jammerquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen anders krijg ik een kliek psychopaten achter me aan
[..]
Dat lichter is wel goed denk ik, al niet te licht gaan he
Ik wou graag onder de 100kg blijven, naja misschien wel boven de 100kg maar dan door spieren ...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen anders krijg ik een kliek psychopaten achter me aan
[..]
Dat lichter is wel goed denk ik, al niet te licht gaan he
Ik heb je rug.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vrees voor m'n leven dus sorry
Ja je bent best lang he, dus niet te licht worden, maar gezonde balans met spieren iddquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou graag onder de 100kg blijven, naja misschien wel boven de 100kg maar dan door spieren ...
xDquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook die van mij
HAHAHHAHAHAHA!111111
Gelukkig sws niet echt een sprietje van mijzelf dat scheelt ....quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja je bent best lang he, dus niet te licht worden, maar gezonde balans met spieren idd
Anders ook zo'n sprietje he
WHOOOOHOOO wacht pooh, bedankt voor dit complimentquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geerd is een knappen boy idd.
Zou doooeeennnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |