Mwah, meestal gaat het er niet zo zachtaardig en romantisch aan toe als dit, maar het is een keer het proberen waard. Lijkt me wel een beetje saai alleen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
O ohw nu is mevr tot aan de beurt...neem je haar weleens op de schouder mee naar de bank ofzo of bed terwijl je haar broek uittrekt en keihard op der kont slaat en dan je tong in der anus drukt ?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, meestal gaat het er niet zo zachtaardig en romantisch aan toe als dit, maar het is een keer het proberen waard. Lijkt me wel een beetje saai alleen.
Van wat ik tot nu toe heb gezien is het wel een aardige gozer.quote:
Opaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ah!quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe heb gezien is het wel een aardige gozer.
Ken hem verder niet, maar ik verwacht niet dat hij eruit ziet als een zak stront
Maar het kan verkeren
Geen fox meer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Utrecht gelijk aanpakken, lekker bezig!
Ik krijg idd eelt op mijn handen ja van de sportschool gewichten etcquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eelt op je handen aan het kweken was nu?
Fancy2 weet, alleen nu 10kg lichterquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe heb gezien is het wel een aardige gozer.
Ken hem verder niet, maar ik verwacht niet dat hij eruit ziet als een zak stront
Maar het kan verkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |