quote:
quote:
Hoe is het vandaag?quote:
Kan de beste gebeurenquote:
Ik denk dat het na morgen iets beter gaat. Iets met een last en schouders.quote:
Je moet gewoon een keer hard genomen worden...quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk dat het na morgen iets beter gaat. Iets met een last en schouders.
Nu nog veel aan het piekeren de hele dag en mij druk aan het maken. Maar ik ga straks nog even online met vrienden waarschijnlijk, dus even afleiding
En hoe is het met jou, nog wat leuks gedaan dit weekend?
HOMMOOOOOquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer hard genomen worden...
Meestal kan ik wel lachen om je grapjes, maar dit is niet het moment Geerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:27 schreef Geerd het volgende:
Jij ook volgens mijquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Afleidingquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk dat het na morgen iets beter gaat. Iets met een last en schouders.
Nu nog veel aan het piekeren de hele dag en mij druk aan het maken. Maar ik ga straks nog even online met vrienden waarschijnlijk, dus even afleiding
En hoe is het met jou, nog wat leuks gedaan dit weekend?
Leuk weekend dus!quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:30 schreef eNGine10 het volgende:
Afleiding
Gaat goed. Gisteren naar de kroeg geweest, was erg gezellig. En vanavond naar een jazz festival.. Niet echt mijn muziek maar ben wel benieuwd.
Lyquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geeft niet. Maar was echt niet naar jou gericht haha
Oeh..sorryquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meestal kan ik wel lachen om je grapjes, maar dit is niet het moment Geerd.
Helaasquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk weekend dus!
Jazz is ook niet echt mijn ding, al kwam een vriend van mij laatst met jazz-achtige muziek gecombineerd met rap. Alleen nu heb ik geen idee meer hoe die artiest heet.. Was echt goed namelijk
Maar in ieder geval heel veel plezier vanavond!
Zal het hem straks eens vragenquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:35 schreef eNGine10 het volgende:
Helaasben wel benieuwd nu.. Rap is meer m'n ding.
HALVE LITERS EN DIKKE TETTEN !!!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SCHONER TAG JALALALALALALLAAAAA
Nog meer leugens te vertellen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |