Tadic staat snel weer in de spits.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Dolberg vond ik het meest gênant. Die heeft al kans na kans gehad en zakt zo hard door het ijs.
Komt wel goed joh, die rust aan de bal en in de duels ben ik wel fan vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grossierde in fouten vandaag. Moet echt wel beter.
SS Doomtrooperquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Zo. En nu ga ik één of andere simpele popcornfilm kijken.
Suggesties zijn welkom.
VBL act gaat nog verder in het NOS topic.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Suggesties zijn welkom.
Detective Pikachuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Suggesties zijn welkom.
Die was in de openingsfase wel heel matigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Blind blijft wel ongehoord goed. Als je hem nu ziet voetballen op het middenveld, sensueel.
Ik hoorde het nu een paar keer vanavond en het is telkens exact hetzelfde geluidquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al te horen, maar ik denk zo kansloos zullen ze toch niet zijn
Bedankt, ik maakte me al zorgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt “gewoon” kampioen hoor. Zat vandaag even tegen in de afronding.
Als Feyenoord morgen niet wint moeten zie die club opdoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:51 schreef Paul het volgende:
Zal je zien dat Utrecht en Feyenoord morgen winnen
Klopt, daarom is iedereen die in een soort van paniek schiet keihard af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt “gewoon” kampioen hoor. Zat vandaag even tegen in de afronding.
Ja.. en dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:51 schreef Paul het volgende:
Zal je zien dat Utrecht en Feyenoord morgen winnen
willekeurige Fast & Furious, Die Hard (behalve de laatste) of Transformers-filmquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Suggesties zijn welkom.
Bedankt Tomquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:53 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
willekeurige Fast & Furious, Die Hard (behalve de laatste) of Transformers-film
Uitzetten maar!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Tom![]()
Helaas valt je suggestie net buiten de tijd.
Maar wat is het geworden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gezien. Prima filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |