quote:Dan ga ik in Belgie wonen.
Op vrijdag 17 januari 2003 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou zelf Rob Oudkerk wel zien zitten.
Dit blijkt uit het simpele feit dat van alle mogelijke kandidaten, er slechts van eentje de domeinnaam is vastgelegd door de PvdA, namelijk die van Stekelenburg. Dit gebeurde gisteren. Wat zou een andere reden kunnen zijn om juist nu deze domeinnaam vast te leggen?
quote:Fortuyn was de eerste, ook al was die het niet.
Op vrijdag 17 januari 2003 23:56 schreef SCH het volgende:
De eerste (openlijk) homoseksuele minister-president van Nederland. Het zal wel stom zijn, maar dat is voor mij best belangrijk
"Als ik geen minister-president wordt, ben ik het toch" - PF
quote:Verrek
Op zaterdag 18 januari 2003 11:42 schreef 13pm het volgende:
PRIMEUR: De Partij van de Arbeid heeft afgelopen week de knoop doorgehakt. De kandidaat voor het premierschap wordt Johan Stekelenburg.Dit blijkt uit het simpele feit dat van alle mogelijke kandidaten, er slechts van eentje de domeinnaam is vastgelegd door de PvdA, namelijk die van Stekelenburg. Dit gebeurde gisteren. Wat zou een andere reden kunnen zijn om juist nu deze domeinnaam vast te leggen?
Maar kan natuurlijk ook zijn om alles uit te sluiten, want de rest vd domeinen vd kandidaten is al geregged.
quote:hermantjeenkwillink.nl is niet geregistreerd hoor! Bovendien zou het in het geval van Stekelenburg ook logischer zijn dat de gemeente Tilburg zijn naam registreet, zoals de gemeente Amsterdam bij Job Cohen heeft gedaan.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:43 schreef drGoeroe het volgende:[..]
Verrek
Maar kan natuurlijk ook zijn om alles uit te sluiten, want de rest vd domeinen vd kandidaten is al geregged.
[Dit bericht is gewijzigd door 13pm op 18-01-2003 11:49]
quote:Maar jobcohen.nl wel
Op zaterdag 18 januari 2003 11:48 schreef 13pm het volgende:[..]
hermantjeenkwillink.nl is niet geregistreerd hoor!
Maar je hebt wel gelijk, gheghe, nu verraad de PvdA zichzelf.
Ben benieuwd.
[Dit bericht is gewijzigd door drGoeroe op 18-01-2003 11:57]
quote:Hehe, hmmmz, zou kunnen....
Op zaterdag 18 januari 2003 11:42 schreef 13pm het volgende:
PRIMEUR: De Partij van de Arbeid heeft afgelopen week de knoop doorgehakt. De kandidaat voor het premierschap wordt Johan Stekelenburg.Dit blijkt uit het simpele feit dat van alle mogelijke kandidaten, er slechts van eentje de domeinnaam is vastgelegd door de PvdA, namelijk die van Stekelenburg. Dit gebeurde gisteren. Wat zou een andere reden kunnen zijn om juist nu deze domeinnaam vast te leggen?
Alhoewel Stekelenburg ook lijsttrekker is voor de PvdA bij de verkiezingen voor de Eerste Kamer, die indirect via de verkiezingen voor de Provinciale Staten op 8 maart a.s. worden gehouden. Maar wel toevallig dan dat juist deze week zijn domeinnaam word geregged!
quote:Want zieke vrouw enzo? Of heb je nieuwe info?
Op zaterdag 18 januari 2003 12:48 schreef milagro het volgende:
Cohen wordt het in ieder geval niet.
Opmerking van Rottenberg tegen Bos in Nederland Kiest gisteren was wel juist natuurlijk. Bos heeft gezegd dat hij nieuwe mensen in een kabinet wil indien de PvdA mag meedoen. Of in ieder geval geen personen met een Paars verleden. En Cohen is ook lid geweest van Paars. Maar je kan je afvragen in hoeverre Cohen 'besmet' is met een Paars verleden.
Tjeenk Willink heeft natuurlijk ook de nodige bemoeienis met Paars gehad, zowel als formateur en als lid van de Eerste Kamer. Hoewel dit natuurlijk gisteren door Marijnissen werd gebruikt om deze mogelijke premierskandidaat ook te besmetten.
Ik vraag me trouwens af in hoeverre Marijnissen zat te bluffen toen hij zei dat het volgens 'zijn bronnen' 90% zeker was dat Tjeenk Willink het ging worden. Op het moment dat Rottenberg de naam voorlegde aan Bos leek Marijnissen nog verrast. Hij zei iets van "Goh...., ja!!" alsof hij wilde zeggen "dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb!!!".
quote:Niet alleen is ie 'vorige week' geregistreerd, het domein is op vrijdag 17 januari (gisteren) geregistreerd. De dag dat Bos "iets" zou bekend maken over de nieuwe kandidaat.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:49 schreef drGoeroe het volgende:[..]
Maar jobcohen.nl wel
Maar je hebt wel gelijk, gheghe, nu verraad de PvdA zichzelf.
Ben benieuwd.
quote:Ik hoor net dat het domein van Wallage ook gisteren geregistreerd is trouwens.
Op zaterdag 18 januari 2003 13:06 schreef Beathoven het volgende:[..]
Niet alleen is ie 'vorige week' geregistreerd, het domein is op vrijdag 17 januari (gisteren) geregistreerd. De dag dat Bos "iets" zou bekend maken over de nieuwe kandidaat.
quote:Je hebt gelijk!
Op zaterdag 18 januari 2003 13:12 schreef drGoeroe het volgende:[..]
Ik hoor net dat het domein van Wallage ook gisteren geregistreerd is trouwens.
quote:Daar gaat m'n theorie
Op zaterdag 18 januari 2003 13:12 schreef drGoeroe het volgende:[..]
Ik hoor net dat het domein van Wallage ook gisteren geregistreerd is trouwens.
quote:Ja, wow, verder ligt het ook zooooooooooo dicht bij elkaar he, PvdA of CDA...
Op zaterdag 18 januari 2003 14:54 schreef lindaatje het volgende:Door die laffe instelling van hem stem ik gewoon op CDA.
quote:Die man heeft er kennelijk goed over nagedacht en wil gewoon geen premier worden. Niet iedereen gaat de politiek in om gelijk maar premier te worden.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:54 schreef lindaatje het volgende:
Ik vind het zo debiel dat Bos geen naam wilt noemen. De mensen stemmen nu uiteindelijk voor iemand anders, terwijl ze denken op Bos te stemmen. Hij moet gewoon zijn taak kennen en minister president worden. Kan hij de verantwoordelijkheden niet aan ofzo? Is hij bang? Door die laffe instelling van hem stem ik gewoon op CDA.
quote:Al die politieke partijen lijken tegenwoordig toch op elkaar. Ze komen steeds dichter bij elkaar. Op heel veel punten staan ze er dicht bij elkaar. Ik heb een klein moment getwijfeld en wilde op PVDA stemmen vanwege Bos, maar die man durft zijn verantwoordelijkheden gewoon niet aan. Het is gewoon een spelletje geworden. Diegene met het leukste koppie en het meeste charisma wint. Terwijl de regering straks net zo paars blijft als al die jaren terug hoor. Wil je weer paars? dan zou ik PVDA stemmen, ga je gang
Op zaterdag 18 januari 2003 14:58 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, wow, verder ligt het ook zooooooooooo dicht bij elkaar he, PvdA of CDA...
,
.
quote:Je vergeet nog steeds dat men in deze rechtstaat stemt op een PARTIJ en niet op een premier. Een premier wordt benoemd door de coalitie.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:54 schreef lindaatje het volgende:
Ik vind het zo debiel dat Bos geen naam wilt noemen. De mensen stemmen nu uiteindelijk voor iemand anders, terwijl ze denken op Bos te stemmen. Hij moet gewoon zijn taak kennen en minister president worden. Kan hij de verantwoordelijkheden niet aan ofzo? Is hij bang? Door die laffe instelling van hem stem ik gewoon op CDA.
Maar, zo te horen was je toch al niet echt van plan om PvdA te stemmen en is dit gewoon weer een reden om even te schoppen tegen een ex-Paarse partij. Ook goed hoor.
quote:Juist. Ook al zou Bos nu een 'dubieuze' kandidaat naar voren schuiven, zou dat dan echt wat uitmaken voor de PvdA stemmers? Sommige mensen overraten de post van MP nogal lijkt me. Het gaat mij erom dat de PvdA met een zo groot mogelijk fractie uit de verkiezingen komt, we zien dan wel verder.
Op zaterdag 18 januari 2003 15:05 schreef oYo het volgende:[..]
Je vergeet nog steeds dat men in deze rechtstaat stemt op een PARTIJ en niet op een premier. Een premier wordt benoemd door de coalitie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |