Ik heb maar snel wat aangeklikt, ik snap toch niks van dit spel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je iets te veel snelle mannen hebt in de Vuelta.
Rellende heeft zelfs Mezgekquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je iets te veel snelle mannen hebt in de Vuelta.
Ter verdediging, bier.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ter verdediging, bier.
Daarom laat ik jullie graag weten dat het de moeite waard is om nog even snel naar de Schaal Sels te kijken, die hele startlijst is nog omgegooid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:06 schreef showtimer het volgende:
[..]Als mod heb je verantwoordelijkheid.
Of het veel verschil maakt is een tweede. Beetje overdaad vandaag, bijna de snelste man van Nederland geselecteerd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom laat ik jullie graag weten dat het de moeite waard is om nog even snel naar de Schaal Sels te kijken, die hele startlijst is nog omgegooid.
Zeer bedankt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom laat ik jullie graag weten dat het de moeite waard is om nog even snel naar de Schaal Sels te kijken, die hele startlijst is nog omgegooid.
Holy shit haha, opeens was mijn hele team oranje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oke, lees dan een paar posts boven je.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Jawel. (lol)quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:14 schreef showtimer het volgende:
Jullie hadden Capiot toch niet? 29 selecties terwijl hij gisteren nog "bijna" won in zijn rondje duizend kilometer verderop.
Geen last van, want ik vul het altijd netjes in nadat de startlist final is gemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke, lees dan een paar posts boven je.
Jij houdt dat constant in de gaten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen last van, want ik vul het altijd netjes in nadat de startlist final is gemaakt.
Nee, ik kijk gewoon naar de deadline en een paar uur daarvoor is die startlist wel final.quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij houdt dat constant in de gaten?
Nou ja, hij staat momenteel op 3 in bestscorende renners in Denemarken dat nota bene ook meetelt. Dan kom je met scorebordjournalistiek al een heel eind.quote:
Waarom trap ik er toch weer in.quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen last van, want ik vul het altijd netjes in nadat de startlist final is gemaakt.
Wanneer was dat dan? Want om een uur of 7 vandaag stond pakweg Asbak er nog niet op.quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uur of 10.quote:Op zondag 25 augustus 2019 12:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Want om een uur of 7 vandaag stond pakweg Asbak er nog niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |