Slowakije zelfs.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn batterij is leeg en ik zie geen reden om moeite te doen voor een weggooi wedstrijd in Slovenië.
Hoogtepunt is achter de rug.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn batterij is leeg en ik zie geen reden om moeite te doen voor een weggooi wedstrijd in Slovenië.
Je maakt ook een uitgebluste indruk, gaat het wel goed?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik piek volledig naar Yorkshire.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je maakt ook een uitgebluste indruk, gaat het wel goed?
Moet je nagaan. Overigens vind ik het ook ronduit vreemd om dat wél in de kalender op te nemen maar de opening van het Italiaanse najaar niet, maar dat uiteraard geheel terzijde.quote:
Precies. Ik kan me nu ook veel beter inbeelden hoe Thomas Geraint zich voelt na zo'n eindzege in een grote ronde. Dan gaat het riempje toch wat minder strak.quote:
Dat zal puur startlijst gericht zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Overigens vind ik het ook ronduit vreemd om dat wél in de kalender op te nemen maar de opening van het Italiaanse najaar niet, maar dat uiteraard geheel terzijde.
Kan ik me goed in vinden.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hivert
Laporte
Gallopin
Eiking
De wereld zou beter af zijn zonder.
Altijd vertrouwen houden in Calmejane en Hivert, ooit betaalt het zich uit.quote:
Vier man in de top 12 en een verward persoon op de dool in Slovenië.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben ik ongenadig hard aan het schroeien in Slowakije amai, helaas hebben zoveel mensen dezelfde renners dat ik slechts 4de sta.
Coquard is echt zo’n pleurisrenner. Scoort alleen als je ‘m niet opstelt. Kelderman heeft daar ook een handje van.quote:Op zondag 22 september 2019 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
81 mensen met Coquard!
Ik haat jullie allemaal.
Daarom begrijp ik niet waarom bijna iedereen er toch voor kiest om hem wel op te stellen, zeker als je zijn recente resultaten in ogenschouw neemt.quote:Op zondag 22 september 2019 17:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Coquard is echt zo’n pleurisrenner. Scoort alleen als je ‘m niet opstelt. Kelderman heeft daar ook een handje van.
Prima, Coq blijft een keuze op de automatische piloot. Als hij weer eens benen heeft, heb je tenminste de garantie dat hij geen last heeft van vervelende ploeggenoten. Je had toch ook niet verwacht dat Dege een groepssprint zou winnen?quote:Op zondag 22 september 2019 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik niet waarom bijna iedereen er toch voor kiest om hem wel op te stellen, zeker als je zijn recente resultaten in ogenschouw neemt.
Ja @:showtimer, ik ben een slechte verliezer.
als hij weer eens benen heeftquote:Op zondag 22 september 2019 18:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Prima, Coq blijft een keuze op de automatische piloot. Als hij weer eens benen heeft, heb je tenminste de garantie dat hij geen last heeft van vervelende ploeggenoten. Je had toch ook niet verwacht dat Dege een groepssprint zou winnen?
Petit reed overigens een vervelend achterlijke sprint.
80%, bij acuut gebrek aan alternatieven.quote:Op zondag 22 september 2019 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
als hij weer eens benen heeft
Ja, daar ga je al.
Nou, gefeliciteerd hoor. Ik hoop dat je er trots op bent.quote:Op zondag 22 september 2019 18:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
80%, bij acuut gebrek aan alternatieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |