Nou ja, het enige wat ze zei was shots fired. Dat lijkt me toch niet genoeg voor jou om al helemaal te ontvlammen ofwel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer ik geziekt word hap ik wel ja, vind ik zelf ook niet leuk, maar ik kan dat niet gewoon niet laten. Wanneer mensen geen domme opmerkingen rg mij maken is er niks aan de hand![]()
Net zoals dat ik nu wel gewoon normaal met jou praat.
Voor hem wel. Schijnbaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, het enige wat ze zei was shots fired. Dat lijkt me toch niet genoeg voor jou om al helemaal te ontvlammen ofwel?
Of gewoon normaal doen. Elke keer gedoe hier. Onzinnige bullshit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we dit ook ff tijdelijk sluiten alsof het een uit de hand geloopte dts is?
Dat is gewoon vies opstoken toch. Die man begint dom tegen mij te doen en zij komt ermee bemoeien, hoe moeilijk kan het zijn om daar gewoon niet op in te gaan? Op dat moment voelt het als 2 op 1, en dan schiet ik wel in de verdediging. Maar is niet nodig allemaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het enige wat ze zei was shots fired. Dat lijkt me toch niet genoeg voor jou om al helemaal te ontvlammen ofwel?
Zeker niet nodig. Daarbij kan je niet altijd zeggen hoe mensen zoiets bedoelen dus dan komen we weer bij hetzelfde punt: als je daardoor zo fel reageert heb je een hoop boosheid in je. Daar zou je best wat mee kunnen doen want dat is niet erg positief voor je welzijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies opstoken toch. Die man begint dom tegen mij te doen en zij komt ermee bemoeien, hoe moeilijk kan het zijn om daar gewoon niet op in te gaan? Op dat moment voelt het als 2 op 1, en dan schiet ik wel in de verdediging. Maar is niet nodig allemaal.
Ik bijt gewoon fel van me af, dat is ook gewoon karakter. In het echt doen mensen niet zo, dus in het echt hoef ik ook niet zo te reageren. Dus qua boosheid valt het mee. En sowieso een boksbal in de gym lol.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker niet nodig. Daarbij kan je niet altijd zeggen hoe mensen zoiets bedoelen dus dan komen we weer bij hetzelfde punt: als je daardoor zo fel reageert heb je een hoop boosheid in je. Daar zou je best wat mee kunnen doen want dat is niet erg positief voor je welzijn
In RL doen mensen wel zo. Ik ben al voor van alles uitgescholden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik bijt gewoon fel van me af, dat is ook gewoon karakter. In het echt doen mensen niet zo, dus in het echt hoef ik ook niet zo te reageren. Dus qua boosheid valt het mee. En sowieso een boksbal in de gym lol.
Omdat je dus niet van je afbijt. Als je 80% van mijn felheid zou hebben, laten mensen je gewoon met rust. Al was jouw situatie natuurlijk heel anders. Maar even over de werkvloer en school gesproken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In RL doen mensen wel zo. Ik ben al voor van alles uitgescholden.
Of je reageert gewoon normaal, je zit constant op het randje van agressie en minachting voor mensen die wel wat van hun leven gemaakt hebben, is geen belediging als ik zeg dat je hulp moet zoeken maar slechts goede raad, in eerste instantie nu nog voor jezelf want die boksbal is echt niet genoeg hulp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik bijt gewoon fel van me af, dat is ook gewoon karakter. In het echt doen mensen niet zo, dus in het echt hoef ik ook niet zo te reageren. Dus qua boosheid valt het mee. En sowieso een boksbal in de gym lol.
Ha daar is de mod.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Jeeeezus jongens hou toch eens op met dat gejank
Denk jij dat ik wat van mijn leven heb gemaakt? Awh dat vind ik wel lief van jequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon normaal, je zit constant op het randje van agressie en minachting voor mensen die wel wat van hun leven gemaakt hebben, is geen belediging als ik zeg dat je hulp moet zoeken maar slechts goede raad, in eerste instantie nu nog voor jezelf want die boksbal is echt niet genoeg hulp.
Sorry Solo. Geen notes geven hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
Jeeeezus jongens hou toch eens op met dat gejank
Stelletje kleutersquote:
Jawel jij hebt je brein mee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk jij dat ik wat van mijn leven heb gemaakt? Awh dat vind ik wel lief van je
Nou doe eens aardig voor jezelfquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:27 schreef Fok-it het volgende:
Denk jij dat ik wat van mijn leven heb gemaakt? Awh dat vind ik wel lief van je
Ik hou het in de gaten maar gedraag jullie wel héquote:
Dit is echt raarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten maar gedraag jullie wel hé
Ik durf te wedden dat mijn IQ hoger is dan die van jouw.quote:
Vertel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat mijn IQ hoger is dan die van jouw.
Ik heb het laten testen bij Mensa. Als je een pissing contest wil doen, maak je test daar, dan gaan we vergelijken. Je vergeet dat gedrag los staat van IQ. Vergeet ook niet dat ik ooit begonnen op vwo en gymnasium had kunnen doen als ik geen gedragsproblemen had. Je haalt dingen ernstig door elkaar heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |