Daar is een postsorteercentrum voor je posts toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weleens in het Forepark geweest?
Zou het?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar is een postsorteercentrum voor je posts toch?
Heul lang geleden..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weleens in het Forepark geweest?
Haha ja ga sowieso niet meer naar uitwedstrijden.. sowieso nauwelijks nog naar het stadion sinds ik de meiden heb.. 😅quote:
Oh dacht stadionverbodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja ga sowieso niet meer naar uitwedstrijden.. sowieso nauwelijks nog naar het stadion sinds ik de meiden heb.. 😅
Lekker rellen tochquote:
Puur genotquote:
DAT doen ze nog steeds met konijnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:21 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
75 jaar geleden zouden ze jou kaalgeschoren hebben
Bivakmutsje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee ik ben niet zo dom om me te laten pakken 😝
Jammer. Ik had je anders wel een keer willen pakkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee ik ben niet zo dom om me te laten pakken 😝
Zelfs met bivakmuts heeft ze hele herkenbare punten.quote:
Boerka danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs met bivakmuts heeft ze hele herkenbare punten.
puntige knieën?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs met bivakmuts heeft ze hele herkenbare punten.
Er mag tegenwoordig ook niets meerquote:
Echt hè......quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er mag tegenwoordig ook niets meer
Er schijnt nu ook al een speedo verbod te zijn op het strand in Den Haag. Arme haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er mag tegenwoordig ook niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |