abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:43:56 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188265153
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188265216
Minder hanteerbaar in de zin van dat je functies beter moet kennen om mooiere resultaten te krijgen. Systeemcamera's kunnen meer zelf opeen goede manier.
En ik heb beide ja. Voor de snelle 'kiek' heeft de systeemcamera voorkeur :) Moet er wel bij zeggen dat onze dsrl een fullframe is zonder autostanden dus niet helemaal vergelijkbaar ben een instapmodel.
Maar beginners zou ik altijd eerder een systeemcamera aanraden nu geloof ik.. juist omdat je je er ook minder een breuk mee zeult wat veel mensen uiteindelijk gaat tegenstaan wanneer ze niet écht liefhebber worden.
pi_188265228
Goeie kast :9
pi_188265261
Ach Myraela, wat verdrietig. Je kan het nu wel afsluiten, maar je hebt geen afscheid kunnen nemen.
.
.
.
.
Verf is in huis, als het goed is gaan een paar heren volgende week schilderen, met een beetje mazzel zijn ze in 1 dag klaar. Ging met 2 kleuren in mijn hoofd naar de praxis, kwam met 2 andere kleuren terug (niet veel verschil)
We have far more in common than that which devides us..
pi_188265262
quote:
Duurt nog wel even voor ik daar, bij de “nuttige” artikelen ben gezien het tempo ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188265283
M'n moeder is op de EH omdat ze haar benen niet meer voelt en niet kan plassen.

Niet mijn dag dit.
pi_188265297
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:56 schreef Myraela het volgende:
Niet mijn dag dit.
Hoewel, vooral niet haar dag natuurlijk. Beetje egocentrisch deze uitspraak. :')
pi_188265309
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoewel, vooral niet haar dag natuurlijk. Beetje egocentrisch deze uitspraak. :')
Maar heel begrijpelijk. Sterkte joh, wat een zorg
pi_188265316
Incomplete dwarslaesie waarschijnlijk, ze gaan haar opnemen.
pi_188265338
@Myraela, wat een klote-nieuws allemaal. Da's gewoon wel een kutdag hoor, voor jou.
Sterkte.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188265345
Jeez Myra wat erg.
pi_188265431
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:59 schreef Myraela het volgende:
Sjezus zeg. Sterkte!
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:15:11 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188265449
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je bedoelt gewoon de maandelijkse streekmarkt?
Ja het viel een beetje tegen. :')
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:15:12 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188265450
quote:
Huh, Wat? Kan dat 'zo maar'? Daar wordt je niet vrolijk van.

Incompleet betekend dat het weer terug kan?

Sterkte in elk geval -O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188265465
Sjeesis Myreala, wat een rot-dag vandaag. Sterkte. :*
pi_188265469
quote:
Sjonge...wat een naar bericht. Poeh.

En dan ook de kat en dat je er per ongeluk zelf achterkomt.
pi_188265472
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 14:15 schreef derLudolf het volgende:
Huh, Wat? Kan dat 'zo maar'? Daar wordt je niet vrolijk van.

Incompleet betekend dat het weer terug kan?

Sterkte in elk geval -O-
Kan door een infectie of een beknelling plotseling ontslaan, los van na een ongeluk maar dat heeft ze niet gehad.

Ze ligt nu in de MRI, daarna weten ze meer. Maar dat alles zo snel loopt is al redelijk zorgwekkend, en tegelijkertijd natuurlijk fijn.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:19:58 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188265501
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188265522
Shit, Myra, wat een kutdag ja. Ook voor jou. Dat van je moeder klinkt heel zorgwekkend, ik hoop dat het toch meevalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:22:56 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188265533
Wat kut voor jou Myra. Hopelijk valt het toch mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188265534
Myra sterkte deze dag, hopelijk valt het mee met je moeder
pi_188265536
Gatver Myr wat een naar bericht!! :{
pi_188265540
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef Bluezz het volgende:

Heb je de serie van 4 boeken van Elena Ferrante al geluisterd? Gelezen door Dieuwertje Blok? O+

Ik ben nu bezig met alles wat er te vinden is van Ilja Pfeiffer.. voorgelezen door Frances Broekhuizen.. ook fijn!!

En bezig in een 'ouderwets'boek van de bieb: Jij zegt het, van Connie Palmen.. echt, die research die ze gedaan heeft voor dit waargebeurde verhaal en hoe dat opgebouwd en verwoord is, ik hang aan haar 'lippen' _O_ Wat een rijk boek!
Bedankt voor de tips, hier kan ik weer een tijdje verder mee O+ Ik heb nog 55 minuten Ron. Deel 6 komt 22 augustus uit, dus hopelijk valt Ron voor die tijd niet om en kn hij dat boek nog inspreken.

Is er nog een volgorde voor die 4 boeken van Elena Ferrante?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188265576
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet zo heel gek die uitspraak.
Jij hebt ook gevoel he.

Hoop dat het meevalt met je moeder.
En sterkte met poes :(
pi_188265603
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Minder hanteerbaar in de zin van dat je functies beter moet kennen om mooiere resultaten te krijgen. Systeemcamera's kunnen meer zelf opeen goede manier.
En ik heb beide ja. Voor de snelle 'kiek' heeft de systeemcamera voorkeur :) Moet er wel bij zeggen dat onze dsrl een fullframe is zonder autostanden dus niet helemaal vergelijkbaar ben een instapmodel.
Maar beginners zou ik altijd eerder een systeemcamera aanraden nu geloof ik.. juist omdat je je er ook minder een breuk mee zeult wat veel mensen uiteindelijk gaat tegenstaan wanneer ze niet écht liefhebber worden.
Nou, met alle respect....deze systeemcamera (Fujifilm XT-30) is net zo ingewikkeld als mijn DSLR, een stuk kleiner qua omvang waardoor een stuk minder prettig te hanteren (en dat vond de dame ook. De 77D lag beter in de hand.) en de batterij is echt een stuk minder. Ook vraag ik me af of het glaswerk goed genoeg is voor wat zij ermee wil doen (fashion fotografie). Maar goed....haar beslissing :D Ik hoef er niet mee te fotograferen....

* PdeHoog aait zijn Canon 5D Mk3 nog even....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188265605
Pff sterkte Myr!
pi_188265610
quote:
Oh wat een klote nieuws -O- En dat na het nieuws over de kat -O- :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188265639
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 14:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, met alle respect....deze systeemcamera (Fujifilm XT-30) is net zo ingewikkeld als mijn DSLR, een stuk kleiner qua omvang waardoor een stuk minder prettig te hanteren (en dat vond de dame ook. De 77D lag beter in de hand.) en de batterij is echt een stuk minder. Ook vraag ik me af of het glaswerk goed genoeg is voor wat zij ermee wil doen (fashion fotografie). Maar goed....haar beslissing :D Ik hoef er niet mee te fotograferen....

* PdeHoog aait zijn Canon 5D Mk3 nog even....
Dat snap ik dan helemaal niet. Camera lekker vasthouden is zo belangrijk.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:31:50 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188265642
Myr!

Sterkte met je moeder. Duimen dat het meevalt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188265654
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 14:24 schreef Isabeau het volgende:

Is er nog een volgorde voor die 4 boeken van Elena Ferrante?
Al gevonden hoor! De Geniale Vriendin is deel 1 van de romans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')