Duurt nog wel even voor ik daar, bij de “nuttige” artikelen ben gezien het tempoquote:
Maar heel begrijpelijk. Sterkte joh, wat een zorgquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoewel, vooral niet haar dag natuurlijk. Beetje egocentrisch deze uitspraak.
Sjezus zeg. Sterkte!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:59 schreef Myraela het volgende:
Incomplete dwarslaesie waarschijnlijk, ze gaan haar opnemen.
Ja het viel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon de maandelijkse streekmarkt?
Huh, Wat? Kan dat 'zo maar'? Daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:59 schreef Myraela het volgende:
Sjonge...wat een naar bericht. Poeh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:59 schreef Myraela het volgende:
Kan door een infectie of een beknelling plotseling ontslaan, los van na een ongeluk maar dat heeft ze niet gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:15 schreef derLudolf het volgende:
Huh, Wat? Kan dat 'zo maar'? Daar wordt je niet vrolijk van.
Incompleet betekend dat het weer terug kan?
Sterkte in elk geval
Bedankt voor de tips, hier kan ik weer een tijdje verder meequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Heb je de serie van 4 boeken van Elena Ferrante al geluisterd? Gelezen door Dieuwertje Blok?
Ik ben nu bezig met alles wat er te vinden is van Ilja Pfeiffer.. voorgelezen door Frances Broekhuizen.. ook fijn!!
En bezig in een 'ouderwets'boek van de bieb: Jij zegt het, van Connie Palmen.. echt, die research die ze gedaan heeft voor dit waargebeurde verhaal en hoe dat opgebouwd en verwoord is, ik hang aan haar 'lippen'Wat een rijk boek!
Niet zo heel gek die uitspraak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoewel, vooral niet haar dag natuurlijk. Beetje egocentrisch deze uitspraak.
Nou, met alle respect....deze systeemcamera (Fujifilm XT-30) is net zo ingewikkeld als mijn DSLR, een stuk kleiner qua omvang waardoor een stuk minder prettig te hanteren (en dat vond de dame ook. De 77D lag beter in de hand.) en de batterij is echt een stuk minder. Ook vraag ik me af of het glaswerk goed genoeg is voor wat zij ermee wil doen (fashion fotografie). Maar goed....haar beslissingquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Minder hanteerbaar in de zin van dat je functies beter moet kennen om mooiere resultaten te krijgen. Systeemcamera's kunnen meer zelf opeen goede manier.
En ik heb beide ja. Voor de snelle 'kiek' heeft de systeemcamera voorkeurMoet er wel bij zeggen dat onze dsrl een fullframe is zonder autostanden dus niet helemaal vergelijkbaar ben een instapmodel.
Maar beginners zou ik altijd eerder een systeemcamera aanraden nu geloof ik.. juist omdat je je er ook minder een breuk mee zeult wat veel mensen uiteindelijk gaat tegenstaan wanneer ze niet écht liefhebber worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |