Ja, ik heb het niet verzonnen hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb toch geen relatie met I. of wat dan ook. Dus dan slaat het toch nergens op?
Nee, hele dag gewerkt en daarna nog snel naar een vriendin gegaan omdat ze problemen heeft.
Zeg je nu dat @I. een dictator is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb toch geen relatie met I. of wat dan ook. Dus dan slaat het toch nergens op?
Nee, hele dag gewerkt en daarna nog snel naar een vriendin gegaan omdat ze problemen heeft.
JC kwam hiermeequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja, ik heb het niet verzonnen heWeet eigenlijk niet wie daar eerst mee kwam.
En dat is wel gaar. Je gaat het nog wel vieren toch? Ga anders eten met paar vriendinnen ofzo
Nee, maar vandaag geen zin om hier verder op in te gaan. Heb al teveel aan mijn hoofd nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:i. een dictator is?
@:jancees
quote:
Huhhquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
en daarna nog snel naar een vriendin gegaan
Met wie geen ruzie meer?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
JC kwam hiermeemaar wat mij betreft hebben we geen ruzie meer
Nee, ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer. En ik heb geen vriendinnen. Vanavond wel uit eten met mijn ouders.
Dan heb je vriendenquote:
je mag me gewoon mentionen hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:25 schreef Fok-it het volgende:
De helft van de users in dat topic is echt rijp voor het pieter baan
Jij hebt niet in dat topic gepostquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je mag me gewoon mentionen hoor
ik vier me verjaardag ook nooit hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met wie geen ruzie meer?
En is dat als verjaardagsding? Vind het altijd wel gaar als mensen niks doen op hun verjaardag, jammer dat je zo ver wegwoontVind altijd wel dat mensen zich speciaal moeten voelen op hun verjaardag
Hadden je collega's je nog wel gefeliciteerd?
oh ik las dit topicquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt niet in dat topic gepost
Maar anders had ik je wel genoemd inderdaad
Ja feest moet ook alleen met close vrienden toch, mensen die ik nooit zie hoeven ook niet te komen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vier me verjaardag ook nooit hoor
vind het altijd beetje geforceerd als je elk jaar een feest gaat geven voor mensen die je vaak toch bijna nooit spreekt. ga dan gewoon chillen
maar die vrienden zie ik hoe dan ook elk weekend wel, dan ga ik geen feestje geven puur omdat ik jarig benquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja feest moet ook alleen met close vrienden toch, mensen die ik nooit zie hoeven ook niet te komen.
Ja moet je zelf weten natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar die vrienden zie ik hoe dan ook elk weekend wel, dan ga ik geen feestje geven puur omdat ik jarig ben
Ik heb daar gelukkig alleen online last vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
ik krijg alleen maar cadeau's van mijn vriendin de rest van de wereld haat mij ondertussen
interesseert me allemaal vrij weinigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja moet je zelf weten natuurlijkMaar ik vind het altijd wel leuk om een cadeau te geven/ontvangen of iets leuks te doen.
Als zwarte piet maar blijft hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
interesseert me allemaal vrij weinig
kan me ook geen flikker schelenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als zwarte piet maar blijft he
komt wel goed ouwe dibbesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig alleen online last van
Sterkte FC, met je volgende verjaardag stuur ik wel wat op
How so?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
de rest van de wereld haat mij ondertussen
Je vriendin geeft zeker al meer dan voldoende?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
komt wel goed ouwe dibbes
maar bedankt
ik zwets maar, normaliter maak ik mij niet snel ongunstig bevondenquote:
ja die weet wel wat ik leuk vindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je vriendin geeft zeker al meer dan voldoende?
Ja dat scheeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die weet wel wat ik leuk vind
Je kwam net anders aardig in de buurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zwets maar, normaliter maak ik mij niet snel ongunstig bevonden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kwam net anders aardig in de buurt
Groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
ja maar daar moet je niet te veel aandacht aan besteden als je snel op de kast geraakt, vind het wel eens leuk om wp te vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |