wilde een 'inb4' doen maar dacht toen, 'niemand is zo stompzinnig', maar helaasquote:
Seems to be the hardest wordquote:
Gvd nu heb ik dit nummer in mijn hoofdquote:
Okéquote:
De Onnoembare. Gohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
is mijn sig jullie ooit opgevallen trouwens
Hmf. Fok wordt steeds meer bewoond door ziekelijke gekkiesquote:
Hou je bek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen eva lol
Hoe moet ik het dan opvatten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh, vat je het persoonlijk op?
Dankjequote:
Dat ontken ik ook nietquote:
Dat 'hey lekkertje' een beetje een gekke begroeting isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan opvatten?
[..]
Dankje
Wat maakt mij een Eva dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat zeg je toch niet tegen eva lol
jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmf. Fok wordt steeds meer bewoond door ziekelijke gekkies
Nou,ik heb oprecht nooit begrepen waarom ik de Eva Braun van Discord werd genoemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Deze zou je dan dus wel moeten snappen.
Echt niet? Beetje geschiedenis, cmonquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou,ik heb oprecht nooit begrepen waarom ik de Eva Braun van Discord werd genoemd.
Nee echt niet. Geschiedenis was mijn beste vak, en al helemaal de tweede wereldoorlog. Maar deze vergelijking snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Echt niet? Beetje geschiedenis, cmon
Hoe was je bday trouwens?
Dan weet je toch dat de man van eva braun een dictator wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee echt niet. Geschiedenis was mijn beste vak, en al helemaal de tweede wereldoorlog. Maar deze vergelijking snap ik echt niet.
Was kut.
Ik heb toch geen relatie met I. of wat dan ook. Dus dan slaat het toch nergens op?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan weet je toch dat de man van eva braun een dictator was
En hoezo kut? Heb je niks leuks gedaan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |