Ja op den duur wel groot gelijkquote:
Dat zou ik wel mee vinden vallen denk ik. Heb nog geen bril nodig gehad tot nu toe, maar als het je leuk staat zou ik dat wel prima vindenquote:
Ja daarom, eerste weken zijn wel heftig maar dan ben je er wel vanaf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja op den duur wel groot gelijk
Ja maar het is niet alleen leuk staan he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik wel mee vinden vallen denk ik. Heb nog geen bril nodig gehad tot nu toe, maar als het je leuk staat zou ik dat wel prima vinden
Nee boksen kan met een bril niet dan raak je hardstikke blindquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daarom, eerste weken zijn wel heftig maar dan ben je er wel vanaf.
[..]
Ja maar het is niet alleen leuk staan he.
Constant je bril omhoog drukken omdat die van je neus zakt
Als het regent zie je geen kut
Schoonmaken
Kwijtraken en moeten zoeken terwijl je bijna niks ziet
En nog wel meer nadelen. Voetballen/boksen is ook niet echt leuk.
Ja true. Ja geen idee. Mijn ogen zijn vanaf mijn geboorte al het pijnpuntje geweest maar ik heb grappig genoeg nooit bril nodig gehad. Denk straks later alleen leesbril dan. Nou ja dan heb ik die problemen ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja daarom, eerste weken zijn wel heftig maar dan ben je er wel vanaf.
[..]
Ja maar het is niet alleen leuk staan he.
Constant je bril omhoog drukken omdat die van je neus zakt
Als het regent zie je geen kut
Schoonmaken
Kwijtraken en moeten zoeken terwijl je bijna niks ziet
En nog wel meer nadelen. Voetballen/boksen is ook niet echt leuk.
Daarom, of iemand slaat hem scheefquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee boksen kan met een bril niet dan raak je hardstikke blind
Ja beter man haha, jij had toch iets met je ogen ook? Had je weleens verteld dacht ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. Ja geen idee. Mijn ogen zijn vanaf mijn geboorte al het pijnpuntje geweest maar ik heb grappig genoeg nooit bril nodig gehad. Denk straks later alleen leesbril dan. Nou ja dan heb ik die problemen ook niet
Ja, Oculo Motorische Apraxie, zo heet hetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom, of iemand slaat hem scheef
[..]
Ja beter man haha, jij had toch iets met je ogen ook? Had je weleens verteld dacht ik
Even opgezocht, dat lijkt mee te vallen gelukkig. Je kan tenminste zien, als is geen diepte zien wel kut :/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Oculo Motorische Apraxie, zo heet heten ik kan geen diepte zien
ik ook maar zie echt geen flikker zonderquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
maar ja ik heb een sterkte van -1,5 of zo dus heb er zonder bril niet heel veel last van
lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ook maar zie echt geen flikker zonder
inb4 kijk in de spiegel whehe
Ja geen idee, ik weet niet hoe de rest van de wereld ziet en zij weten niet hoe ik zie dus dat zal ik nooit weten wat ik misquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Even opgezocht, dat lijkt mee te vallen gelukkig. Je kan tenminste zien, als is geen diepte zien wel kut :/
Maar volgens de website die ik vond komt het er eig op neer dat je niet snel je ogen kan bewegen, dus een snel bewegend object niet kan volgen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik weet niet hoe de rest van de wereld ziet en zij weten niet hoe ik zie dus dat zal ik nooit weten wat ik misNou ja ik mis een auto uiteraard
'middagquote:
Ja, ik kan me niet in 1 keer focussen op 1 punt inderdaad. Maar dat ik geen diepte kan zien zorgt eigenlijk voor meer problemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar volgens de website die ik vond komt het er eig op neer dat je niet snel je ogen kan bewegen, dus een snel bewegend object niet kan volgen?
auwquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
maat van mij heeft een kunstoog, op zijn vijfde een stuk gebroken fles in z'n oog gekregen
Ik zal je eens iets dieps laten zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Ja, ik kan me niet in 1 keer focussen op 1 punt inderdaad. Maar dat ik geen diepte kan zien zorgt eigenlijk voor meer problemen.
Ja, daar heeft mijn moeder ook last van. Is altijd bang als we op bergen lopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kan me niet in 1 keer focussen op 1 punt inderdaad. Maar dat ik geen diepte kan zien zorgt eigenlijk voor meer problemen.
Zo danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets dieps laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |