leuke game om te spelen hoor, maar voor de plat is ie om te janken. Zit zn doe de game op zn moeilijkst trophy in (en een zooi online, wat kut is) Net als de uncharted games, ook kut trophy'squote:Op maandag 5 augustus 2019 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hij is nog in het plastic dus telt nog niet mee voor mijn percentage van 63%.
Horizon chase turboquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu een nieuw spel uitzoeken.
Pffft, zijn er nog zoveel, keuze stress.
Ik heb alle plats van Uncharted 1,2 & 3 en had er echt geen moeite mee?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leuke game om te spelen hoor, maar voor de plat is ie om te janken. Zit zn doe de game op zn moeilijkst trophy in (en een zooi online, wat kut is) Net als de uncharted games, ook kut trophy's
leeeeeeeeroy jenkinsquote:
Ik kan het nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Horizon chase turbo
Van uitstel komt afstel
Die met die uitspelen op zn aller moeilijkste is kutquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb alle plats van Uncharted 1,2 & 3 en had er echt geen moeite mee?
Survivor is moeilijk maar wel leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Grounded difficulty is echt ziek moeilijk in TLOU.
The Last of Us natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu een nieuw spel uitzoeken.
Pffft, zijn er nog zoveel, keuze stress.
Uncharted op crushing uitspelen? Was wel te doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die met die uitspelen op zn aller moeilijkste is kut
Brutal GENOT, telkens in een deathloop zitten JAAAAA!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uncharted op crushing uitspelen? Was wel te doen
Laatste woensdag van de maand worden ze aangekondigd, de dinsdag daarop zijn ze te downloaden vanaf het middaguur meestal.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Waar blijven die fucking PSN+ games van Augustus? Het is al de 5e en ik zie nog steeds, tot mijn fucking irritatie, de maandelijkse games voor Juli.
Echt Sony weer dit......
Augustus begon vorige week stelletje slapende Jappen!!
JA MAAR BIJ XBOX DE EERSTE VAN DE MAAND, DAT DIT KAN IN NEDERLAND?!?!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laatste woensdag van de maand worden ze aangekondigd, de dinsdag daarop zijn ze te downloaden vanaf het middaguur meestal.
Ah nee joh, alleen de jetski in deel 1 en de helicopter op de trein in 3 waren lastige stukjes. Verder door alle 3 de delen gelopen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die met die uitspelen op zn aller moeilijkste is kut
Ik begin er niet aanquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah nee joh, alleen de jetski in deel 1 en de helicopter op de trein in 3 waren lastige stukjes. Verder door alle 3 de delen gelopen.
Heb geen korte games meer liggen geloof ik. En weinig zin momenteel in een lange.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
The Last of Us natuurlijk.
TLOU is met 15 uur uit te spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen korte games meer liggen geloof ik. En weinig zin momenteel in een lange.
Gewoon The Order van Jimbo kopen. Of iets van mij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb geen korte games meer liggen geloof ik. En weinig zin momenteel in een lange.
Ik zie morgen wel. Even door de bieb scrollen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TLOU is met 15 uur uit te spelen.
The Order net uitgespeeld maat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon The Order van Jimbo kopen. Of iets van mij.
Gooi even je lijstje hier, dan weten we wat je nog te koop hebtquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon The Order van Jimbo kopen. Of iets van mij.
Wil je een game voor de trophy's of?quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dishonored 1 & 2quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gooi even je lijstje hier, dan weten we wat je nog te koop hebt
Leuke game waarbij ik platina kan halen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wil je een game voor de trophy's of?
Als je een snelle plat wilt moet je slyde even spelen(plat in 1min ~). Op ps+ heb je ook burly men at sea gekregen. Leuk voor een uurtje, daarna is het saai... maar heb je wel een plat
Helaas , veel heb ik alquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dishonored 1 & 2
Megaman 11
Xcom2
Wolfenstein: The new Order
Mighty #9
Tour de France 2017
Sudden Strike 4
Allemaal voor een zacht prijsje
Heb je geen games die je niet heb uitgespeeld waar je mee verder kan? Ben ik nu aan het doen en moet zeggen dat het me wel bevalt. Vanavond denk ik W_D2 100%, en dan ga ik verder met een andere game (geen idee nog welke)quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke game waarbij ik platina kan halen.
Ga geen Slyde spelen
Burly men al uitgespeeld ooit. Wel wel grappig.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het zijn vooral mijn Hema enveloppen die in de smaak vallen.
Maar inderdaad. De helft van mijn games komen gewoon van fok! vandaan en een nog groter deel heb ik ook weer verkocht aan users. Pasgeleden toen ik RDR2 verkocht had ik 1 klacht maar dat was meer dan terecht. RDR2 heeft 2 discs en ik had er maar eentje meegestuurd. Uiteraard wel direct goedgemaakt door wat extra's op te sturen.
Heb Ni no Kuni 2 en Order al afgemaakt. Minecraft wat losse trophies. LBP3 bijna afgemaakt (even wachten tot vrienden op bezoek komen).quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je geen games die je niet heb uitgespeeld waar je mee verder kan? Ben ik nu aan het doen en moet zeggen dat het me wel bevalt. Vanavond denk ik W_D2 100%, en dan ga ik verder met een andere game (geen idee nog welke)
FF XV (is dat geloof ik) moeten we nog 2 trophy's voor hier, dus ook die staat op de zomerlijst...alleen schijnt die kut schilpad heel lang te duren
heeft minecraft nou eigenlijk nog een verhaal of iets? of is het gewoon je wordt ergens neer geflikkerd en veel plezier met bouwen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Ni no Kuni 2 en Order al afgemaakt. Minecraft wat losse trophies. LBP3 bijna afgemaakt (even wachten tot vrienden op bezoek komen).
Ik post morgen mijn hele lijst wel even.
Gewoon doen wat je wilt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heeft minecraft nou eigenlijk nog een verhaal of iets? of is het gewoon je wordt ergens neer geflikkerd en veel plezier met bouwen?
Middle-earth: Shadow of Mordor - Game of the Year Editionquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Ni no Kuni 2 en Order al afgemaakt. Minecraft wat losse trophies. LBP3 bijna afgemaakt (even wachten tot vrienden op bezoek komen).
Ik post morgen mijn hele lijst wel even.
beetje weeb game toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben begonnen aan de demo van Oninaki. Van de makers van I am Setsuna en Lost Sphear. Mijn verwachtingen waren laag maar het eerste half uur is wel okay.
Beetje. Niet zoveel als Persona.quote:
Ja op zich wel aardig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Middle-earth: Shadow of Mordor - Game of the Year Edition
die is plat waardig en erg goed.
mss pak ik die zelf ook nog wel op na wd2
Ik probeer uberhaubt niet te dansen, als je het niet erg vindquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Heb je ooit in de maat proberen te dansen na 2 zegels LSD? Plus dansen was toentertijd nog maar net uitgevonden, mensen waren er nog niet zo goed in.
Ik voelde weinig verschil tussen Grounded en Survivor. Ze zijn wel duidelijk moeilijker dan Hard.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Grounded difficulty is echt ziek moeilijk in TLOU.
Het enige dat echt veel tijd kost is het multiplayer deel. Online vind je tutorials hoe je het makkelijkste beide online trophies kunt halen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, is the last of us een beetje een leuk spel om te platten?
Jurassic World Evolution is heel chill, lekker laid back parken met dino's bouwen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aight, zal even kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jurassic World Evolution is heel chill, lekker laid back parken met dino's bouwen.
Ze brengen om de zoveel weken gratis content updates uit waardoor het spel constant vernieuwd. DLC heb ik niet gespeeld maar die schijnt ook leuk te zijn.
Game is regelmatig in de aanbieding dus dat is er echt een voor op de wishlist en pakken wanneer de prijs zakt.
De platinum had ik in nog geen 2 weken en de trophies unlock je gewoon door te spelen, geen eeuwige grind.
BL3quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:43 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zit al heel lang te twijfelen of ik Jurassic World Evolution moet halen....
Maar ik heb nog zoveel te doen en van de week ook nog BF5 halen en straks op 13 september BL3
Dus ja, waarschijnlijk ga ik JW Evolution wel halen
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, is the last of us een beetje een leuk spel om te platten?
De MP was verrassend geweldigquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je de multiplayer leuk vind dan zeker. Ik vond het wel leuk om te doen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Road to Nowhere, is dat level uberhaupt mogelijk?
Zojuist 60 levens kwijtgeraakt in een kwartier.
Is Persona weeb?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje. Niet zoveel als Persona.
Het is maar waar je je druk over maakt wow.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:17 schreef HostiHawaii het volgende:
Waarom zo laat? Ik snap dat niet. Bij XBOX komen ze meteen de 1e van de maand. ZOALS HET HOORT.
Vind dit tenenkrommend slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |