En stel ondeugende knopjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het formaat eigenlijk het meest oninteressante aan tieten. Klein en middel hebben vaker een mooie vorm, maar sommige grote ook. Maar dan hebben we het nog niet eens over de stevigheid, de stuiterigheid, gevoeligheid en lekker brutale responsieve tepels enzo.
Die zijn allemaal kleinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.baulandklinie(...)leSoortenBorsten.jpg
Zo even een leuke set er bij.
Wat makkelijker om te beslissen .
Zoals de buik van "Neerlands trots op de 100m sprint" dus?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ben meer een buiken man.
Ik wil graag wat spieren zien .
Zo lekker lichte 6/8 pack die door seks steeds beter gezien gaat worden.
https://i.pinimg.com/orig(...)4312d1be21acb861.jpgquote:Op zondag 4 augustus 2019 00:23 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Zoals de buik van "Neerlands trots op de 100m sprint" dus?
Dat strookt anders niet met je usernamequote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:43 schreef JohnDDD het volgende:
ik hou van hele kleine tieten, dat je bijna niets ziet behalve de tepel
Mijn voorkeur heeft dat ze niet hangen. Of ze dan groot, middel of klein zijn maakt me niet uit;quote:
Die DDD gaat over m'n pikquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat strookt anders niet met je username
quote:
Weet je zeker dat je hetero bent?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:43 schreef JohnDDD het volgende:
ik hou van hele kleine tieten, dat je bijna niets ziet behalve de tepel
Pedo's gaan voor het mooie koppie, dat weet je toch...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:21 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hetero bent?
LOLquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:35 schreef TomStall het volgende:
Vind alles mooi, zolang het hele plaatje maar klopt. De ene vrouw heeft heerlijk lichaam met A, de andere met C of D... Ik ben niet alleen een borsten man, ik hou van alle curves, vanuit elke hoek bekeken. Mooie vrouwen zijn wat dat betreft net kunstwerken, vanuit elk oogpunt zie je weer nieuwe fantastische lijnen, raak nooit echt uitgekeken.
Voor de rest hoor, zijn alle vrouwen natuurlijk kuthoeren dat sowieso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |