Neu hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oei, operatie voor nodig om ze er uit te krijgen?
Je kan misschien iemand die je vertrouwt DM'en om er over te praten Kopje (als dat kan helpen).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag waar ik een topic over kan en wil openen, maar ik kan het tegen niemand zeggen i.v.m herkenbaarheid.
Echt een beetje jammer dit.
Misschien dat ik straks even op voice ga met mijn vrienden, wie weet hebben zij wel goed advies voor mij. Ik ben echt radeloos nu. Terwijl het eigenlijk niet eens mijn probleem is..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:06 schreef stokj het volgende:
Je kan misschien iemand die je vertrouwt DM'en om er over te praten Kopje
Snap ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag waar ik een topic over kan en wil openen, maar ik kan het tegen niemand zeggen i.v.m herkenbaarheid.
Echt een beetje jammer dit.
Zoals je het omschrijft heel heftig. Laat je niet gek maken en vertrouw erop dat het goed komt Kopje!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks even op voice ga met mijn vrienden, wie weet hebben zij wel goed advies voor mij. Ik ben echt radeloos nu. Terwijl het eigenlijk niet eens mijn probleem is..
Als je zou weten wat er aan de hand is komt dit niet zomaar goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:09 schreef stokj het volgende:
Zoals je het omschrijft heel heftig. Laat je niet gek maken en vertrouw erop dat het goed komt Kopje!
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:10 schreef dud0r het volgende:
Sterkte er in ieder geval mee kopje. Hopelijk kunnen je vrienden je een beetje helpen ermee.
Je voert de spanning wel opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je zou weten wat er aan de hand is komt dit niet zomaar goed.
Maar goed, dit wordt de hele dag piekeren. Probeer me in te houden als we straks uit eten gaan
Sorry hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je voert de spanning wel op
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |