quote:bij winamp
Op zondag 12 januari 2003 19:33 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
wat niet dan..?
zegt hij: codecs verkeerd gedownload, ofzo?bij mij doet hij het namelijk wel..
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
bij winamp
quote:Serge Gainsbourg & Brigitte Bardot - Bonny & Clyde misschien?
Op zondag 12 januari 2003 17:50 schreef whiskas het volgende:
Ik zoek een (oud) nummer dat over Bonny en Clyde gaat. Het is heel erg bekend.Ik bedoel trouwens niet het nummer van Beyonce en Jay-Z
Franstalig... en volgens mij niet zo heel bekend...
Kan iemand me verder helpen?
Mensen die vanavond nog naar Cold Feet hebben gekeken? de uitzending van zondag 12 januari. Ik ben namelijk opzoek naar titel en eventueel uitvoerende artiest van een nr wat gezongen werd in deze uizending.
Het gaat om het liedje dat door ADAM gezongen wordt als hij in de kroeg in belfast is. Hij gaat dan naar het podium om dus dat liedje te zingen en z'n vrienden denken dat hij DANNY BOY gaat zingen, maar dat zingt hij niet volgens mij. Hij zegt bij zijn aankondiging dat het om een oud iers liedje gaat....
wie helpt mij uit de brand.
Alvast bedankt voor enige tips.
niemand die het weet?
quote:The Saxbrothers - Careless Whispers
Op maandag 13 januari 2003 09:32 schreef Phynny het volgende:
Een bekend trancy nummer met een soort saxofoon oid er doorheen. Het is een cover van een ander nummer (candy dulfer denk ik).
quote:Parla et pardoux - forever and ever
Op maandag 13 januari 2003 09:59 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek een dance achtig nummertje, hoorde het zaterdag bij het uitgaan. Ik weet eigenlijk weinig, maar het is een soort nummer als die van Parla & Pardouw, dus een stem die zingt, volgens mij een vrouwenstem, en dan een deuntje. Ik snap als je het niet weeet welke het is, maar plaats anders een beetje nummers die erop lijken
is gezongen door denize
er zijn 2 versie's de normal edit, en de radio edit, de radio edit, is met meer zang en swingt beter
1: een nederlands nummer, met oa de stukken:
"die whiskee smaakt naar kouwe thee, ben jij nou Truus of Desiree"
"Wie is die vent dat stuk verdriet? Oh, is dat jou vent, dat wist ik niet."
"blah blah blah"
2: Een italiaans nummer (denk ik), waarin het refrein voornamelijk geneuried wordt. Helaas kan ik het niet beter dan dat omschrijven. Het is volgens mij wel een ouder nummer (ouder dan 1 jaar denk ik iig)
Klonk goed.
Alvast bedankt mensen!
quote:Ik bedoel juist dat ik een soort nummer zoek wat hier ongeveer op lijkt, maar het niet is. Ik zoek ook een nummer met een stem er door heen, zoals het ook bij P&P is. Maar toch bedankt....
Op maandag 13 januari 2003 13:12 schreef Erosjuhhh het volgende:Parla et pardoux - forever and ever
is gezongen door denize
er zijn 2 versie's de normal edit, en de radio edit, de radio edit, is met meer zang en swingt beter
quote:lijkt deze er wel beetje op..?
Op maandag 13 januari 2003 15:37 schreef JeroenV het volgende:[..]
Ik bedoel juist dat ik een soort nummer zoek wat hier ongeveer op lijkt, maar het niet is. Ik zoek ook een nummer met een stem er door heen, zoals het ook bij P&P is. Maar toch bedankt....
Het is een hardhouse nummer en je hoort er klassieke zang doorheen. Best wel bekend klassiek stuk. Beetje in de trant van Gladiator enzo. Hoor het nu heel de tijd in de disco en wil het zelf hebben. Iemand enig idee!!
Help!
quote:http://www.doubledance.com/mp3demo/gladiatordemo.mp3
Op maandag 13 januari 2003 16:23 schreef RevneD het volgende:
Kan iemand mij helpen zoeken met een nummer:Het is een hardhouse nummer en je hoort er klassieke zang doorheen. Best wel bekend klassiek stuk. Beetje in de trant van Gladiator enzo. Hoor het nu heel de tijd in de disco en wil het zelf hebben. Iemand enig idee!!
Edit: of probeer Carl orff - oh fortuna (dance edit)
is beetje hardhouse, maar wel weer dat gladitor & klassiek een beetje
quote:Ben hem aan het binnehalen, kan zijn dat het deze is.
Op maandag 13 januari 2003 15:59 schreef Erosjuhhh het volgende:lijkt deze er wel beetje op..?
probeer dj scotty - part don't stop eens, mischien bedoel je deze..? (ik ga je helpen hem te vinden)
quote:De 2e is wel de goede muziek maar niet de hardhouse versie. Ik bedoel met een echt zware beat eronder!!
Op maandag 13 januari 2003 16:35 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
http://www.doubledance.com/mp3demo/gladiatordemo.mp3
deze...?
tis gladitor en hardhouse een beetje..
maar niet echt klassiek..maar toch try it
Edit: of probeer Carl orff - oh fortuna (dance edit)
is beetje hardhouse, maar wel weer dat gladitor & klassiek een beetje
quote:mm ik zal ff kijken..
Op maandag 13 januari 2003 16:56 schreef RevneD het volgende:[..]
De 2e is wel de goede muziek maar niet de hardhouse versie. Ik bedoel met een echt zware beat eronder!!
quote:die ik gaf is iets minder zang dan bij deze die je noemde
Op maandag 13 januari 2003 16:42 schreef JeroenV het volgende:[..]
Ben hem aan het binnehalen, kan zijn dat het deze is.
Deze zijn het in ieder geval niet:
Future Breeze - Heaven Above
Jessy - Look at me now
Digital Rockers - Because I love you
Voor zover ik weet is er geen clip van het nummer.
quote:De versie van Apotheosis misschien? Die is wel al oud maar wel hard
Op maandag 13 januari 2003 16:56 schreef RevneD het volgende:[..]
De 2e is wel de goede muziek maar niet de hardhouse versie. Ik bedoel met een echt zware beat eronder!!
Het nummer dat ik zoek, is op 30.15 te horen
OMG wat een plaat!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |