Ik was haar net weer vergetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:21 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Donkere wolken verzamelen zich boven utopia...Maris komt eraan ?
ja ach sommige dingen hebben ook amusementswaarde, hoeven geen hoogstandjes te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:21 schreef puzziepie het volgende:
Die 'beat'van dat nummer ook
Zo cheap als de neten
Op haar Nimbus 2000?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:21 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Donkere wolken verzamelen zich boven utopia...Maris komt eraan ?
Ik kan er zelfs geen amusementswaarde in zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ach sommige dingen hebben ook amusementswaarde, hoeven geen hoogstandjes te zijn
Lingo en manbijthontquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze dumpen het programma na de zomervakantie om 18:00 uur op tv en dat is het begin van het einde
Max-TV?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar weer wat kwaliteits-tv kijken.....succes met je lichaam!
Nee, ik geloof er ook weinig van. Sowieso dat rare contract.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dit heeft hij niet zwart op wit voor de andere bewoners dat hij genoeg geld heeft opgehaald
Die hem dan allemaal weglachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
Mag blij zijn als hij het ooit 1 x mag optreden voor een studenten campus.
[ afbeelding ]
Als voorbeeld voor studenten van hoe het afloopt met studenten die falen in hun studies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit heeft niet zo heel veel succes met zijn lichaam!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ze namen een videoboodschap op voor Eddie die 50 jaar werd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iemand die daar graag op bezoek wilde komen waarschijnlijk en dan ter ere van zijn verjaardag met de hele groep op de foto wilde. Zoiets denk ik.
Zen-tvquote:
Met bier gooien staat Groningen bekend omquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het liefst met glas en al..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Met bier gooien staat Groningen bekend om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |