Hoi Hidi Lang niet gezien.quote:
Ik lach al elke keer als ik hem die koolstofsmeersel zie wegknallen, netto nuttige werking op de huid 0,0 , iedereen tevredenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar moet zó lachen als ik Jessie in een witte doktersjas zie lopen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze vraagt hoe het gaat met de film van Shelley. Ja hoor, het is een schuimpje die met haar kop op tv wilde en door Jessie onderhanden genomen wilde worden.
ik zou echt niks van dat mens kunnen etenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Hiske vies wijf, snij die banaan ff in plakje ipv in stukken breken met je
vieze jatten
klopt... dat heb ik ook hoor.....ze kunnen me wat daar in utopia...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd de helft van wat wordt gezegd niet,
Pas als ik het zie,ruik of hoor
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:51 schreef mario390 het volgende:
en keer will ik erleven dat jessie zijn fake-doel misgaat, hij heeft het niet geleert
Dat kan ze toch makkelijk zelluf?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Merel wil aan Jessie vragen of hij haar tattoo weg wil lazeren. Had ze vandaag willen doen, nu doet ze het morgen.
hij kann dat niet maken zonder dat hij het geleert heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar moet zó lachen als ik Jessie in een witte doktersjas zie lopen
volgens mij heeft Maris zelf helemaal niet in de gaten dat het allemaal niet zo lekker loopt, dus ik weet het nog zo net nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel vreemd zijn idd
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik lach al elke keer als ik hem die koolstofsmeersel zie wegknallen, netto nuttige werking op de huid 0,0 , iedereen tevreden
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
volgens mij heeft Maris zelf helemaal niet in de gaten dat het allemaal niet zo lekker loopt, dus ik weet het nog zo net niet
Sangriaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:58 schreef formule het volgende:
Merel drinkt wijn met een rietje, dan wordt je eerder dronken
ze geeft nu zelf toe dat ze te klein isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:00 schreef formule het volgende:
De modellen carriere van Merel is voorbij
waarom stopt febo zijn fake-doel niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zijn zakken aan het vullen......quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is die mongool nou weer aan het doen?
[ afbeelding ]
ik hoop ook dat het echt misgaatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat ze voor het leven verminkt wordt en schade gaat verhalen bij Talpa
Wat een stel kneuzen.......
nehm je weer op?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Die gasten sporen ook niet maar dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:02 schreef Maria. het volgende:
[..]
zijn zakken aan het vullen......![]()
ken iemand....nou ...die ziet erniet uit na de peeling...
ik mis bij hem elke affiniteit ook, wat een gotspequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:04 schreef spapaars het volgende:
Vol met koolstofeilandjes.
Doekje eroverheen klaar is Jessie.
[ afbeelding ]
Ik dacht ff, daar ligt een bloemetjesjurk met een baardquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:04 schreef spapaars het volgende:
Vol met koolstofeilandjes.
Doekje eroverheen klaar is Jessie.
[ afbeelding ]
jaa maar jessie kann dat niet hij heeft het niet geleertquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:05 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze moeten tekenen... .voor dat ze de poort in komen....talpa is niet gek ....bij dylan ook...
ze moeten jessie stoppenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misgaan met die veredelde zaklamp?
1 keer uitleg gehad....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa maar jessie kann dat niet hij heeft het niet geleert
Dat ding flitst hé...hoop dat ie continu aan blijftquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misgaan met die veredelde zaklamp?
Ik zat er ook naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat staat die shelly er als een idioot bij in die caravan. Bodycard
Dat heb jij dan gemist. Wij zagen de hele cursus live. Na een ruim uur had hij een certificaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa maar jessie kann dat niet hij heeft het niet geleert
ja dat is dus te weinig en urr de spoeren echt nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:09 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat heb jij dan gemist. Wij zagen de hele cursus live. Na een ruim uur had hij een certificaat.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:11 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylene: waarom halen we alles bij de bouwmaat?
Brandon: omdat die willen leveren
oops
ze werd zo ook niet mooierquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:11 schreef spapaars het volgende:
Klaar, niets meer aan doen.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook gevaarlijk. Maar ja Jessie moest ook ellende veroorzaken met dat apparaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is dus te weinig en urr de spoeren echt niet![]()
Koolstof verdampen met een sukkellasertje... no-way dat je daar iets aan over gaat houden...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:01 schreef HiDiHo het volgende:
Brrrr die vent met dat vingertje zo zou Cees kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Koolstof verdampen met een sukkellasertje... no-way dat je daar iets aan over gaat houden...
Ja minder geld als klant
[ afbeelding ]
Goeie serie hé? Mrs Peel baan brekendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Brrrr die vent zou Cees kunnen zijn
Tien jaar jonger zegt ze..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:15 schreef spapaars het volgende:
En dan nu het geheime ingrediënt, een handdoek.
[ afbeelding ]
Ja...die brillen zijn ook onzin tenzij je hem direct op je oog zetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Koolstof verdampen met een sukkellasertje... no-way dat je daar iets aan over gaat houden...
Ja minder geld als klant
[ afbeelding ]
De wrekersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie serie hé? Mrs Peel baan brekend
Het valt me mee dat Jessie niet een paracetamolletje op haar voorhoofd plakt voor de finishing touch!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:11 schreef spapaars het volgende:
Klaar, niets meer aan doen.
[ afbeelding ]
Ze dumpen het programma na de zomervakantie om 18:00 uur op tv en dat is het begin van het eindequote:
Ik was haar net weer vergetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:21 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Donkere wolken verzamelen zich boven utopia...Maris komt eraan ?
ja ach sommige dingen hebben ook amusementswaarde, hoeven geen hoogstandjes te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:21 schreef puzziepie het volgende:
Die 'beat'van dat nummer ook
Zo cheap als de neten
Op haar Nimbus 2000?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:21 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Donkere wolken verzamelen zich boven utopia...Maris komt eraan ?
Ik kan er zelfs geen amusementswaarde in zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ach sommige dingen hebben ook amusementswaarde, hoeven geen hoogstandjes te zijn
Lingo en manbijthontquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze dumpen het programma na de zomervakantie om 18:00 uur op tv en dat is het begin van het einde
Max-TV?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar weer wat kwaliteits-tv kijken.....succes met je lichaam!
Nee, ik geloof er ook weinig van. Sowieso dat rare contract.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dit heeft hij niet zwart op wit voor de andere bewoners dat hij genoeg geld heeft opgehaald
Die hem dan allemaal weglachen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
Mag blij zijn als hij het ooit 1 x mag optreden voor een studenten campus.
[ afbeelding ]
Als voorbeeld voor studenten van hoe het afloopt met studenten die falen in hun studies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit heeft niet zo heel veel succes met zijn lichaam!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ze namen een videoboodschap op voor Eddie die 50 jaar werd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iemand die daar graag op bezoek wilde komen waarschijnlijk en dan ter ere van zijn verjaardag met de hele groep op de foto wilde. Zoiets denk ik.
Zen-tvquote:
Met bier gooien staat Groningen bekend omquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het liefst met glas en al..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Met bier gooien staat Groningen bekend om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |