Jessie neemt haar gewoon in de zeik, en ze trapt er met open ogen in, dat is het verhaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:19 schreef pecla het volgende:
Ik kijk niet zoveel meer hoor, maar hoorde Shelly afg.dagen paar keer tegen verschillende mensen vertellen dat Jessie achter haar aan zit, verliefd op haar is etc maar dat ze daar niks van moet hebben. Maar ik zie haar opeens de hele tijd naar hem lachen en beetje teasen en in zijn buurt hangen. Nu ook weer assistente spelen bij hem, Dus zo onschuldig als ze zich voor doet en dat alles van 1 kant af komt is het niet toch?
That's Shelley. Bommetje droppen, onschuldig spelen maar het eigenlijk super interessant vinden en het zelf opzoeken. Same old story, everytime.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:19 schreef pecla het volgende:
Ik kijk niet zoveel meer hoor, maar hoorde Shelly afg.dagen paar keer tegen verschillende mensen vertellen dat Jessie achter haar aan zit, verliefd op haar is etc maar dat ze daar niks van moet hebben. Maar ik zie haar opeens de hele tijd naar hem lachen en beetje teasen en in zijn buurt hangen. Nu ook weer assistente spelen bij hem, Dus zo onschuldig als ze zich voor doet en dat alles van 1 kant af komt is het niet toch?
Ah ok thanks, dus t is zelfs eerder omgekeerd zoals zij t brengtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie neemt haar gewoon in de zeik, en ze trapt er met open ogen in, dat is het verhaal
condooms, ze neuken allemaal zonder, zijn om de haverklap zwanger, of bijna niet zwanger, en Lex moet een condoomquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
Sjellie wll kussentjes, beddengoed,kondooms regelen want morgen komt Frenkie
Komt 'ie alleen neuken?
De kans dat die ongewenst zwanger wordt is heel kleinquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef Bramenstruik het volgende:
En nu moeten er opeens condooms komen, Lex is al lang door de overgang denk ik
Typerend voor Shelleyquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef pecla het volgende:
[..]
Ah ok thanks, dus t is zelfs eerder omgekeerd zoals zij t brengt
Zò echt hoor !! mega irritant die 2quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:25 schreef shiitake het volgende:
Die Shelley en Andrea zijn dom bezig.
Lexie heeft na haar hele testosteron leven in de sportschool niet eens eierstokjes meer, te hopen dat haar kut nog wel werkt en geen "droogte " heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
condooms, ze neuken allemaal zonder, zijn om de haverklap zwanger, of bijna niet zwanger, en Lex moet een condoom
dat kunnen ze beter doen ja, glijmiddel erbij leggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lexie heeft na haar hele testosteron leven in de sportschool niet eens eierstokjes meer, te hopen dat haar kut nog wel werkt en geen "droogte " heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |