Dat is zonde van het bier en ik lust het niet eens!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Met bier gooien staat Groningen bekend om
De roetveegpiet is vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:04 schreef spapaars het volgende:
Vol met koolstofeilandjes.
Doekje eroverheen klaar is Jessie.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:33 schreef spapaars het volgende:
Ze zit er weer charmant bij.
[ afbeelding ]
nee waren van eervorige marktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Nieuwe schoenen voor Merel?
[ afbeelding ]
Die regelde ze op de laatste markt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Nieuwe schoenen voor Merel?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee waren van eervorige markt
moet je dat bananenhoofd zien zitten met zn rietjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:37 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ah moraalriddertje gaat even bij Meer stoken over Shell en Jess.
bananenhoofdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet je dat bananenhoofd zien zitten met zn rietje
Gelukkig is hij de vrouwenmisbruiker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
HiHiHaHaHoHo Frustie zit weer op het Pre-Rookbankje te teasen naar Gerrie
[ afbeelding ]
Jahh.. Frêle Onzekere Depressive KutKindje Frustie doet nóóóóit wat, al die Vieze Mannen die maar willen neuken steeds.. ViesBahquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig is hij de vrouwenmisbruiker.
Jessie had het vanmorgen over bitcoins tegen Maris, Maris zei dat ze ook wilde investeren, maar ze moest nog geld van "iemand"krijgen (je kan wel raden wie dat is) , diegene betaalt nu 50 euro per maand af aan Maris, mss is ze aan het incasseren?quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. Frêle Onzekere Depressive KutKindje Frustie doet nóóóóit wat, al die Vieze Mannen die maar willen neuken steeds.. ViesBah
yea right,. vast leugen nummer zoveelquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie had het vanmorgen over bitcoins tegen Maris, Maris zei dat ze ook wilde investeren, maar ze moest nog geld van "iemand"krijgen (je kan wel raden wie dat is) , diegene betaalt nu 50 euro per maand af aan Maris, mss is ze aan het incasseren?
ja tuurlijk, mens heeft geen nagel om aan haar kont te krabben, dat zie je zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yea right,. vast leugen nummer zoveel
dat hoop ik nou ook weer niet voor haarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ken mijn eigen onderzoeken nog wel.. scans, echo's, bloed onderzoek, op één dag 2½ uur erin en eruit.. en die Naarkut al 6 uur weg voor een duizelingetje
Faute boel
Carbo peeling nieuwe hobby van Jessiequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is die -edit- nou weer aan het doen?
[ afbeelding ]
De spanning opbouwen is geweldig.. heel Utopia praat er niet eens over.. allemaal aan de poffertjes met nix erin..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat hoop ik nou ook weer niet voor haar
denk dat je gelijk gaat krijgen, vreemd ditquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De spanning opbouwen is geweldig.. heel Utopia praat er niet eens over.. allemaal aan de poffertjes met nix erin..
Rare Show, enig teken via een witte brief zou normaal zijn
Jessie neemt haar gewoon in de zeik, en ze trapt er met open ogen in, dat is het verhaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:19 schreef pecla het volgende:
Ik kijk niet zoveel meer hoor, maar hoorde Shelly afg.dagen paar keer tegen verschillende mensen vertellen dat Jessie achter haar aan zit, verliefd op haar is etc maar dat ze daar niks van moet hebben. Maar ik zie haar opeens de hele tijd naar hem lachen en beetje teasen en in zijn buurt hangen. Nu ook weer assistente spelen bij hem, Dus zo onschuldig als ze zich voor doet en dat alles van 1 kant af komt is het niet toch?
That's Shelley. Bommetje droppen, onschuldig spelen maar het eigenlijk super interessant vinden en het zelf opzoeken. Same old story, everytime.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:19 schreef pecla het volgende:
Ik kijk niet zoveel meer hoor, maar hoorde Shelly afg.dagen paar keer tegen verschillende mensen vertellen dat Jessie achter haar aan zit, verliefd op haar is etc maar dat ze daar niks van moet hebben. Maar ik zie haar opeens de hele tijd naar hem lachen en beetje teasen en in zijn buurt hangen. Nu ook weer assistente spelen bij hem, Dus zo onschuldig als ze zich voor doet en dat alles van 1 kant af komt is het niet toch?
Ah ok thanks, dus t is zelfs eerder omgekeerd zoals zij t brengtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie neemt haar gewoon in de zeik, en ze trapt er met open ogen in, dat is het verhaal
condooms, ze neuken allemaal zonder, zijn om de haverklap zwanger, of bijna niet zwanger, en Lex moet een condoomquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
Sjellie wll kussentjes, beddengoed,kondooms regelen want morgen komt Frenkie
Komt 'ie alleen neuken?
De kans dat die ongewenst zwanger wordt is heel kleinquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef Bramenstruik het volgende:
En nu moeten er opeens condooms komen, Lex is al lang door de overgang denk ik
Typerend voor Shelleyquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef pecla het volgende:
[..]
Ah ok thanks, dus t is zelfs eerder omgekeerd zoals zij t brengt
Zò echt hoor !! mega irritant die 2quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:25 schreef shiitake het volgende:
Die Shelley en Andrea zijn dom bezig.
Lexie heeft na haar hele testosteron leven in de sportschool niet eens eierstokjes meer, te hopen dat haar kut nog wel werkt en geen "droogte " heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
condooms, ze neuken allemaal zonder, zijn om de haverklap zwanger, of bijna niet zwanger, en Lex moet een condoom
dat kunnen ze beter doen ja, glijmiddel erbij leggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lexie heeft na haar hele testosteron leven in de sportschool niet eens eierstokjes meer, te hopen dat haar kut nog wel werkt en geen "droogte " heeft
Buiten dat, die Frenky komt toch gewoon overdag een paar uurtjes? Kan me niet voorstellen dat die dan voor alle streamers(en tv) even die Lexy uit elkaar gaat trekken hoor(ze heten niet allemaal Bram maar die waren al lang een stel, die Lex en Frenky niet eens)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
condooms, ze neuken allemaal zonder, zijn om de haverklap zwanger, of bijna niet zwanger, en Lex moet een condoom
Godverrr lekker danquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nix? Geen uitslag NaarGeest is 7½ uur Achter geweest en helemaal niets te melden?
denk het ook niet, maar aan de andere kant, ik zie gekke Lexie ook overal voor aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:29 schreef pecla het volgende:
[..]
[..]
Buiten dat, die Frenky komt toch gewoon overdag een paar uurtjes? Kan me niet voorstellen dat die dan voor alle streamers(en tv) even die Lexy uit elkaar gaat trekken hoor(ze heten niet allemaal Bram maar die waren al lang een stel, die Lex en Frenky niet eens)
Wie is Bram?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk het ook niet, maar aan de andere kant, ik zie gekke Lexie ook overal voor aan
Die heet Sanderquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vriendje van Brenda? Denk ik?
die doken wel ff het bed in als hij kwa. Vond ik trouwens ook een genante vertoningquote:
wie is Bram?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die doken wel ff het bed in als hij kwa. Vond ik trouwens ook een genante vertoning
ik vond dat wel meevallen, en kon het wel begrijpenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die doken wel ff het bed in als hij kwa. Vond ik trouwens ook een genante vertoning
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Je kent die wel. Bram Enstruik
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
heeft uberhaupt iemand gevraagd hoe wat of waar
Toen wij blaadjes zagen, hebben ze misschien gehoord hoe het met haar was?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
heeft uberhaupt iemand gevraagd hoe wat of waar
nee hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |