Ik weet dat hij een neger is, terwijl ik biogarde weer eerder met een witman associeer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Je bedoelt Winston Bogarde, de oude pokerbaas.
Linksom of rechtsom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik weet dat hij een neger is, terwijl ik biogarde weer eerder met een witman associeer.
Die drugsdealer bedoel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Je bedoelt Winston Bogarde, de oude pokerbaas.
Glenn heeft wel een nauwe band met vinken-tering.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Glenn Helder is niet het broertje van Den!
Mattie, je weet dat die Arthur Numan 2x geel pakte op WK 1998 en Arturo Brizio Carter hem rood gaf. Ortega was toen al de weg kwijt en deed aan theater en gaf Van der Sar een kopstoot en kreeg ook rood.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik denk regelmatig aan Arthur Numan, in mijn gedachte is dit dan een neger die heel goed kon voetballen vroeger.
Nu zocht ik hem net dus op om te kijken hoe het nu met hem gaat, blijkt Arthur gewoon een witman te zijn....
Klacht; Totaal verkeerd beeld hebben van iemand
Helemaal goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Mattie, je weet dat die Arthur Numan 2x geel pakte op WK 1998 en Arturo Brizio Carter hem rood gaf. Ortega was toen al de weg kwijt en deed aan theater en gaf Van der Sar een kopstoot en kreeg ook rood.
Biogarde zou zijn vervanger zijn in de halve finale maar op de training brak hij zijn scheen (o.i.d.). Daarom verwar je Biogarde met witmang Numan
![]()
![]()
Mino Raiola.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:22 schreef stokj het volgende:
Ik heb me weleens afgevraagd hoe die Ruud Hesp het voor elkaar kreeg om van Roda JC naar FC Barcelona te gaan en daar eerste keeper te worden. Op het niveau van Roda JC voetballen en dan bij Barca is wel een niveauverschil.
Dit is zó waar, eng gewoon hoe je dit allemaal weetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Mattie, je weet dat die Arthur Numan 2x geel pakte op WK 1998 en Arturo Brizio Carter hem rood gaf. Ortega was toen al de weg kwijt en deed aan theater en gaf Van der Sar een kopstoot en kreeg ook rood.
Biogarde zou zijn vervanger zijn in de halve finale maar op de training brak hij zijn scheen (o.i.d.). Daarom verwar je Biogarde met witmang Numan
![]()
![]()
Wat een kut kwaliteit, van een legendarisch stukje tvquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Glenn heeft wel een nauwe band met vinken-tering.
Dit was mijn eerste WK dat ik echt helemaal had gevolgd als jochie. Zoiets vergeet je niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is zó waar, eng gewoon hoe je dit allemaal weet![]()
Clarence Seedorfquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik denk regelmatig aan Arthur Numan, in mijn gedachte is dit dan een neger die heel goed kon voetballen vroeger.
Nu zocht ik hem net dus op om te kijken hoe het nu met hem gaat, blijkt Arthur gewoon een witman te zijn....
Klacht; Totaal verkeerd beeld hebben van iemand
Ja dat zijn ook volbloed negers in mijn herinneringquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Clarence Seedorf
Patrick Kluivert
Die dan?
Deze man weetquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Glenn Helder..
Winston Bogarde..
Negers..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |