ja maar jij werkt goddeloze tijden ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik werk ook 32 uur, maar werk zeker niet op kantoor.
Jao, o.a. Space mountain is van onsquote:
Mijn tijden zijn wel matig ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
ja maar jij werkt goddeloze tijden ook
ivo van 9 tot 5 (waarschijnlijk)
Oeh, dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Jao, o.a. Space mountain is van ons![]()
Verder staat er een tastbaantje achter de fabriek
hoe laat begin jij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn tijden zijn wel matig ja.
[..]
Oeh, dat klinkt niet verkeerd
Ik mag standaard om 7 beginnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar jij werkt goddeloze tijden ook
ivo van 9 tot 5 (waarschijnlijk)
7 uur beginnen, maar ben er altijd zo'n half uur van te voren al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
hoe laat begin jij?
ik moest bij mijn vorige werkgever om 5 uur 's ochtends beginnen vond dat altijd wel lekker
Ja, altijd leuk als mensen vallen over spellingsfouten en daar om gaan huilen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
@:kopjechino over jouw username he
Schrijf je dat nu expreszo?
Waarom ben je er een half uur te vroeg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
7 uur beginnen, maar ben er altijd zo'n half uur van te voren al.
Moest je dan echt elke dag om 5 beginnen?
ja soms half 4 alquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
7 uur beginnen, maar ben er altijd zo'n half uur van te voren al.
Moest je dan echt elke dag om 5 beginnen?
is fijn kun je rustig even opstartenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom ben je er een half uur te vroeg?
Beter dan van 2 tot 10 savonds inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja soms half 4 al
vond dat op zich niet verkeerd, kon ik 's middags nog even naar de stad of zo als dat nodig was
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
is fijn kun je rustig even opstarten
ff koffie en een peukje rustig omkleden enz
Ohja dat begrijp ik wel maar ik doe hetzelfde in 15 minuten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is fijn kun je rustig even opstarten
ff koffie en een peukje rustig omkleden enz
heb nu doorgaans van 10 tot 6 dat zijn ook echt klotetijdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter dan van 2 tot 10 savonds inderdaad.
Ja, dat dus. Even nog koffie drinken en rustig een sigartje roken. Mijn spullen wegleggen, iedereen goedemorgen zeggen, iPad pakken en dan aan het werk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
ben zelf ook altijd minstens 15 minuten van te voren aanwezig
heb echt bloedhekel aan haasten
ligt er bij mij een beetje aan hoe laat ik uit mn nest benquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja dat begrijp ik wel maar ik doe hetzelfde in 15 minuten.
wat doe je voor werk dat je met ipads werktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Even nog koffie drinken en rustig een sigartje roken. Mijn spullen wegleggen, iedereen goedemorgen zeggen, iPad pakken en dan aan het werk.
Ik werk aan de bekabeling voor de JSF. Op de iPads kunnen wij de werkinstructies oproepen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
wat doe je voor werk dat je met ipads werkt
je werkt voor defensie of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik werk aan de bekabeling voor de JSF. Op de iPads kunnen wij de werkinstructies oproepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |