Moet eerlijk zeggen dat ik liever Jessie hoor dan Gerrit die laat het rappen nog vals klinken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het verschil zit erin dat Andrea Gerrit opzij wil schuiven en zijn plaats innemen. Jessie en Gerrit zijn gewoon samen gaan werken. Jens probeerde gisteren Jessie op te hitsen dat hij beter af zou zijn zonder Gerrit omdat Gerrit er niets van kon en het nummer van Jessie geweldig was. Jessie reageerde er niet eens op.
Luister nog liever naar Mieke Telkamp ...waarheen waarvoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik liever Jessie hoor dan Gerrit die laat het rappen nog vals klinken.
Jessie doet het ook veel beter dan Gerrit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik liever Jessie hoor dan Gerrit die laat het rappen nog vals klinken.
Maar het komt bij Gerrit wel uit het hart, Want ik ben op tv.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ..de febo haat mij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:13 schreef spapaars het volgende:
Overdreven veel aandacht voor die jostirap van Jes.
[ afbeelding ]
Was toch met dat boksen ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:16 schreef mazaru het volgende:
Adriaan heeft Gerrit dus geslagen en mocht gewoon blijven. Niemand heeft het toch gezien, zat natuurlijk weer achter een SL
Was toch met boxgala?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:16 schreef mazaru het volgende:
Adriaan heeft Gerrit dus geslagen en mocht gewoon blijven. Niemand heeft het toch gezien, zat natuurlijk weer achter een SL
Iedereen heeft het gezien .. was die bokswedstrijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:16 schreef mazaru het volgende:
Corrigerend tikje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:16 schreef mazaru het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik niet echtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat er vannacht ook naar te kijken
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schrijft ze nog columns danquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:25 schreef Mjelleke het volgende:
Merel haar volgende column gaat dus over t uitgaan van de relatie
Met die longarts zat ze er ook niet bij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:19 schreef puzziepie het volgende:
Maris wist alles over CBD al![]()
Dus dan hoeft ze er niet bij te zitten vindt die graftak
[ afbeelding ]
Rum cola.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat drinken utopian meiden vanochtend altijd zo en bruine soep uit de glas?
Ah, schattig en bedanktquote:
Owww dat doe ik nooitquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ah, schattig en bedankt![]()
![]()
Zet je ze ook in de dieren topic?
Ik heb een P.A die dat voor me doet.quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een P.A die dat voor me doet.
Serieus,An_O_Niem houdt alles voor me bij wat ik hier post.quote:
Ze is haar volgende column aan t schrijven en die gaat over haar en Jessiequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef puzziepie het volgende:
Merel:'Ik ga mezelf ook niet verdedigen ook'
Tranny:'Nee'
Geen idee waar dit over gaat
Ja ik weet ...ze quote mij ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Serieus,An_O_Niem houdt alles voor me bij wat ik hier post.
Echt een topper.
ah okay ,..dat wist ik nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ze is haar volgende column aan t schrijven en die gaat over haar en Jessie
Dat zou maar zo kunnen ...Heeft Dree em ook al gelezen dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Mumbojumbo het volgende:
Denk dat we er wel op kunnen rekenen dat Dreetje straks wat sappige details uit Merels column
voor Jessies voeten werpt.
Ik ben der helemaal zat van ...kut nummerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:41 schreef BloesBloes het volgende:
Neeeeeeeeeeee, niet weer dat Ibal gezeik..... Rot op Jassie met je gestuntel
Nog niet, ze vroeg of het mocht. Maar mag pas als het af is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ...Heeft Dree em ook al gelezen dan?
Ah vandaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nog niet, ze vroeg of het mocht. Maar mag pas als het af is.
Opdat wij niet vergeten..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben der helemaal zat van ...kut nummer
quote:
dat was eigenlijk best wel een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukere groep inwonersquote:
En Dex, d'r Ex.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Frenkie komt morgen als een kast binnen.
ga d'r helemaal klaar voor zittenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Frenkie komt morgen als een kast binnen.
Deze is mooi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat was eigenlijk best wel een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukere groep inwoners
beter dan dit zooitje jankerds
en btxlip de dagen ernaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:49 schreef BloesBloes het volgende:
Ik hoop toch zo dat die Frenkie niet komt opdagen, echt dan lach ik me tranen, nu al
My way ore the high way had pakkender geweestquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
De titel is dus: I am a strong and an independent bitch.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En nag wat teksten voor snotkoker:
"De faal van de eeuw, een vrachtwaggel vol sneeuw.
Dat koste ze knaken, dat kon mij niet raken.
Het volk moet buigen, en Merel mij zuigen.
Want ik ben de koning, de boot is mijn woning.
En spreek jij mij tegen, vergeet dan mijn zegen.
Dan zal ik je naaien, geen haan zal er kraaien.
Ik ben de verlosser, heb schijt aan de COSér.
..............................."
Heel treffend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
My way ore the high way had pakkender geweest
Misschien leuke tekst voor een nieuw t shirt van der
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En nag wat teksten voor snotkoker:
"De faal van de eeuw, een vrachtwaggel vol sneeuw.
Dat koste ze knaken, dat kon mij niet raken.
En spreek jij mij tegen, vergeet dan mijn zegen.
Dan zal ik je naaien, geen haan zal er kraaien.
Ik ben de verlosser, heb schijt aan de COSér.
..............................."
stockschwulquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat zeker wel van Sjorrie's zakgeld af hé? recourses opgebruiken aan eigen volk kost geld, en is een beroerd business model
[ afbeelding ]
Waar gaat dit over? Weet iemand dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:55 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Jordy ;er is weer een customer deleted
Sjell; game on
Jordy; nee nu net weer
Mail weg ofzow
Knipklant welke niet op kwam dagen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:58 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |