Is die valse vrucht al 31??? Dacht dat ze net uit de Up&Go was en zindelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andrea is 31 jaar. Die weet dondersgoed wat ze doet
Ze verwacht hoog waterquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Maris heeft geile laarsjes aangetrokkenze loopt nog schever dan anders
Die doet Jessie na, Jessie loopt al dagen met zijn winterjas aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef Harrison het volgende:
Waarom heeft Maris zo'n rooie kop? En een winterjas aan?
ja, en ze heeft al van die overhangende oogleden, dat moet je zeker benadrukkenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die doet Jessie na, Jessie loopt al dagen met zijn winterjas aan
Zo waarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Dotteke het volgende:
Zit ik alleen in de sc dingen te posten voor de COS, dacht al waar is iedereen gebleven
Plak ze nog ff hier
En daar gaat die weer, ff aan Franny vragen wat zij er van vindt
Heel subtiel doet hij toch Merel in een kwaad daglicht zetten
Hij vraagt zich af waarom niemand haar daarop aanspreekt
Het proosten op einde relatie, en dat shirt met die beschrijving er bij heb ik dat verdiend?
Ik ben blij dat het uit is, met dit gedrag
Nu over het drinken met Andrea en Myl, schijnheilig toch, zegt Jessie
Het is haar gedrag zij wordt er op aangekeken ik niet, super zielig, zegt de sjankebek
Ik zie een nieuwe rap aan komen
Ik heb het niet verdiend,
Ik ben een beste vent
Heb haar keer op keer op de boot verwend
Gisteren was het al uit,
ze was al tegen mij aan het liegen
Welterusten was de leugen
Het kon niet gekker dacht ik,
\dan brengt ze zo shirtje uit.
Wat is er toch met haar, ik heb het niet verdiend\
Wat is er toch met haar , ik heb het niet verdiend
2 hele minuten verwen ik haar in bed
Pijpen mag ze o wat een pret
Wat is er toch met haar , heb dit niet verdiend
Wat is er toch met haar, ik heb dit niet verdiend
Jessie bewerkt Franny dat ze Merel aan moet spreken dat het niet normaal is wat ze aan het doen is,
Ze zet zich zelf voor lul
Jongen jongen jongen wat een ophef ze heeft geproost dat het uit was
Ze heeft gelogen over welterusten en een shirtje met beschrijven echte fans hoeven geen uitlegen daar de hele dat over janken Jessie wat laat je je weer kennen
Echt hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, en ze heeft al van die overhangende oogleden, dat moet je zeker benadrukken
Dat het maar snel morgen mag zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:59 schreef puzziepie het volgende:
Merel vindt haar shirt gewoon heel erg leuk
Persoonlijk gemaakt? Hoe moet je dat dan niet persoonlijk opvatten? Wat een dom hypocriet gelul van die wijven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef puzziepie het volgende:
De tekst op het shirt wordt gewoon persoonlijk gemaakt
Tranny :'daarom waarschuwde ik je ook weet je'
Dree vindt het lachen
Het gaat dus gewoon over haar zelf dat ze de ene dag lief wordt gevonden en later weer haatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Persoonlijk gemaakt? Hoe moet je dat dan niet persoonlijk opvatten? Wat een dom hypocriet gelul van die wijven.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Persoonlijk gemaakt? Hoe moet je dat dan niet persoonlijk opvatten? Wat een dom hypocriet gelul van die wijven.
Merel kan heel goed zaken omdraaien zodat het vingertje de andere kant opgaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Merel zegt als we verliefd zijn komen we op een donna en diva kledingset, en nu bedacht ik dit. Ze zegt het slaat toch ook op mij, of je vind me lief of je haat me.
Onzin. Zo was die niet bedoelt en dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het gaat dus gewoon over haar zelf dat ze de ene dag lief wordt gevonden en later weer haat
die heeft haar veiligheid weer gewaarborgdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef puzziepie het volgende:
Zo Tranny heeft haar stook ding weer gedaan , net een dikke grijns op der nare smoel
Echt hoor! Al vier dagen Merel op alle streams, ben zo klaar met dat mens!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Het schijnt dat de Merel-Show dus elke dag weer aangezwengeld moet blijvem
Sjorrie is nu weer de lul, dattie heeft lopen klieren over de text op Merels shirts
tis echt een kotswijfquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef mazaru het volgende:
Hier kots ik nog meer van. Als je iemand in de stront trapt pak dan ook de verantwoording ervoor en gaat het niet de dag erna ineens omdraaien. Walgelijk!!!
Tranny is echt ongelofelijk smerig bezig en eerlijk is eerlijk Dree is nu ook niet zuiver bezigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die heeft haar veiligheid weer gewaarborgd
En daar kon Jessie dan wel weer hartelijk om lachenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit vind het niet chique wat merel met dat tshirt heeft gedaan. Hij is zeker vergeten dat hij zelf angel shirts maakte aan de meiden die hij had geneukt in utopia. En dan ook nog zeggen dat shelly zulke dingen nooit zou doen als wraak. Nee lul die zou je eruit stemmen. Zulke jonge mensen en dan zo een kort geheugen wat niet werkt.
Jordy isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef mazaru het volgende:
Heerlijk hoe Jordy dat hypocriete wijf op haar plek zet
En dat is dan ook hetgeen wat Jessie bedoelt. Op t moment van is het nooit zo bedoelt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel kan heel goed zaken omdraaien zodat het vingertje de andere kant opgaat.
Wat zei die dan? Ik heb t gemistquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef mazaru het volgende:
Heerlijk hoe Jordy dat hypocriete wijf op haar plek zet
Hij schroomt er niet voor om mensen de waarheid te vertellen , houdt niet van meelopers en daar hou ik vanquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:05 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
En dat is dan ook hetgeen wat Jessie bedoelt. Op t moment van is het nooit zo bedoelt.
Merel dacht hem even te kunnen kleineren door te zeggen dat hij achter haar rug om lulde. Hij legde even klip en klaar uit dat hij niet degene was die hypocriet isquote:
snotverdorie mis alle leuke momentenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar uuhhhh dit is dus Merel haar "kijkeenswatjemistoutfit"?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het gaat dus gewoon over haar zelf dat ze de ene dag lief wordt gevonden en later weer haat
Steken de boel in de fik en rennen weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze past heel goed bij haar nieuwe vriendinnen. Deze twee gooien olie op het vuur en gaan dan op een afstandje genieten van het effect
[ afbeelding ]
Om achter een muurtje elkaar een high five te geven als het huis instort.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Steken de boel in de fik en rennen weg.
Inderdaad en merel sprak hem ook gelijk aan toen ze hoorde wat hij had gezegd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij schroomt er niet voor om mensen de waarheid te vertellen , houdt niet van meelopers en daar hou ik van
En daarna een ander de schuld te gevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om achter een muurtje elkaar een high five te geven als het huis instort.
En met een halo boven hen achterbakse kop roepen dat het niet de bedoeling was dat er brand kwam.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
En daarna een ander de schuld te geven
Merel sprak hem aan dat hij achter haar rug lult. Jordie: achter je rug lullen, dan zou je heel speciaal zijn en dat ben je niet, het ging over het t-shirt.quote:
En dat allemaal door dat rommelige, rammelende verhaal van hem waarmee hij de waarheid probeerde te verzachten, poeh poeh. Kijk voor sommige mensen is hij ineens geweldig omdat hij op de hand van Jessie is/was. Als hij geantwoord had met poep, scheet, koekoek dan hadden ze het nog geweldig gevonden.. Maar het was een uiterst zwakke verdediging!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij schroomt er niet voor om mensen de waarheid te vertellen , houdt niet van meelopers en daar hou ik van
vond het ook niet zo sterkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En dat allemaal door dat rommelige, rammelende verhaal van hem waarmee hij de waarheid probeerde te verzachten, poeh poeh. Kijk voor sommige mensen is hij ineens geweldig omdat hij op de hand van Jessie is/was. Als hij geantwoord had met poep, scheet, koekoek dan hadden ze het nog geweldig gevonden.. Maar het was een uiterst zwakke verdediging!
Gelukkig stookt ze nooitquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Overigens....................... Dreetje ook in panter vandaag, zou dat ook per ongeluk zijn?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat heb jij met het terugdraaien???
Zei hij dat? Wat een heldquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Merel sprak hem aan dat hij achter haar rug lult. Jordie: achter je rug lullen, dan zou je heel speciaal zijn en dat ben je niet, het ging over het t-shirt.
GM, een CBD sprekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Ben benieuwd of we nog wat kunnen verwachten vandaag.
Die hoorde ik ook. Zijn shirts was iets heel anders, want dat was een grapje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit vind het niet chique wat merel met dat tshirt heeft gedaan. Hij is zeker vergeten dat hij zelf angel shirts maakte aan de meiden die hij had geneukt in utopia. En dan ook nog zeggen dat shelly zulke dingen nooit zou doen als wraak. Nee lul die zou je eruit stemmen. Zulke jonge mensen en dan zo een kort geheugen wat niet werkt.
Ah.. thanks....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
GM, een CBD spreker
en ongetwijfeld meer Jessie/Merel gedoe
Die kop van Merel was geweldig. Ze wist niet waar ze kruipen moest. Je zag aan haar kop dat ze doorhad dat ze niet tegen hem op konquote:
En van Merel is ook een geintje dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook. Zijn shirts was iets heel anders, want dat was een grapje.Dat Shelly erom flipte, maakt niet uit zeker.
ze bindt behoorlijk in, en is aan het bonden nuquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kop van Merel was geweldig. Ze wist niet waar ze kruipen moest. Je zag aan haar kop dat ze doorhad dat ze niet tegen hem op kon
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze bindt behoorlijk in, en is aan het bonden nu
Ik had het eigenlijk niet over 'Jessie verdedigen'maar wat hij tegen Merel zei toen zij hem aansprak n.a.v wat Dree en Tranny zeidenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En dat allemaal door dat rommelige, rammelende verhaal van hem waarmee hij de waarheid probeerde te verzachten, poeh poeh. Kijk voor sommige mensen is hij ineens geweldig omdat hij op de hand van Jessie is/was. Als hij geantwoord had met poep, scheet, koekoek dan hadden ze het nog geweldig gevonden.. Maar het was een uiterst zwakke verdediging!
Mensen, mag ik een hartelijk applaus, we hebben een stand up comedian van formaat in ons middenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kop van Merel was geweldig. Ze wist niet waar ze kruipen moest. Je zag aan haar kop dat ze doorhad dat ze niet tegen hem op kon
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze bindt behoorlijk in, en is aan het bonden nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schijnt genoeg te zijn voor die bitch, ze ruikt onraad, vond het een repliek van niks ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mensen, mag ik een hartelijk applaus, we hebben een stand up comedian van formaat in ons midden
Dat komt toch uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over 'Jessie verdedigen'maar wat hij tegen Merel zei toen zij hem aansprak n.a.v wat Dree en Tranny zeiden
Ja zo te zien is dit alles wat ze nodig heeft. Het is niet moeilijk dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
schijnt genoeg te zijn voor die bitch, ze ruikt onraad, vond het een repliek van niks ook
Gerrit verwijt vaak een ander iets wat hij zelf ook doet......quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook. Zijn shirts was iets heel anders, want dat was een grapje.Dat Shelly erom flipte, maakt niet uit zeker.
Ja zo kan je het zien. Dat Jessie het niet zo ziet, snap ik wel. Maar Gerrit heeft geen enkel recht van spreken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En van Merel is ook een geintje dan.
Whateverquote:
Ger ziet zn kans schoon, mag straks naast Jessie aan het hoofd van de tafelquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja zo kan je het zien. Dat Jessie het niet zo ziet, snap ik wel. Maar Gerrit heeft geen enkel recht van spreken.
Zo zag ik het ook. Maar het moet weer eens terug naar Jessie geketst worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whatever![]()
Ik snap niet waarom mensen denken dat alles om Jessie draait
Dit ging niet over Jessie maar wat Merel zei tegen Jordy zei en hoe hij daar op reageerde
Die krijgt volgende week mijn stemquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja , dat begreep ik, Merel versus Jordi, ik vond Jordi niet zo sterkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whatever![]()
Dit ging niet over Jessie maar wat Merel zei tegen Jordy zei en hoe hij daar op reageerde
Dat is zwak. Ze is immers haar positie kwijt. Haar positie om iedereen de maat te nemen.quote:
Klopt, net als commentaar op Brandon of in het algemeen: "mensen die niets doen". Die gozer heeft een hele aparte kijk op de realiteit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gerrit verwijt vaak een ander iets wat hij zelf ook doet......
Hoe vaak ligt Gerrit niet zielig te doen op zijn bed.....dat hij het niet naar zijn zin heeft.
Maar als Jens iets zegt of doet gaat Gerrit zeggen dat hij naar huis wil.
Als iemand niks doet vraagt hij zich af wat diegene nog daar doet......hij heeft zelf de langste tijd daar niks gedaan.
Jij leest niet goed, niemand zegt dat het om Jessie gaat!!!!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whatever![]()
whatever ook, Jordi was niet sterk, maar sterker dan de bitch, want ze kruipt opeensquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij leest niet goed, niemand zegt dat het om Jessie gaat!!!!!
Bah bah.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ger ziet zn kans schoon, mag straks naast Jessie aan het hoofd van de tafel
Ook weer gemist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja , dat begreep ik, Merel versus Jordi, ik vond Jordi niet zo sterk
Is het vandaag gebeurd?quote:
Wat?quote:
en een eend erbij, waarom niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:30 schreef 5thencounter het volgende:
Vissen? gewoon eruit scheppen..
[ afbeelding ]
Jordi is een slappe niks die zijn muil nog niet durft open te doen als hij door Lexc wordt afgezeken. En Merel is the bitch from hell, die als ze al kruipt dat met een reden doet!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
whatever ook, Jordi was niet sterk, maar sterker dan de bitch, want ze kruipt opeens
Peking eend, lekker bij de vis..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en een eend erbij, waarom niet?
Wat een verschrikkelijk kind is dat he? Ze slijmt zichzelf een slijmbeursontsteking.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jordi is een slappe niks die zijn muil nog niet durft open te doen als hij door Lexc wordt afgezeken. En Merel is the bitch from hell, die als ze al kruipt dat met een reden doet!
Doe er maar zo'n eendje bij, ben gek op gebraden eendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:30 schreef 5thencounter het volgende:
Vissen? gewoon eruit scheppen..
[ afbeelding ]
De grootste rat die daar rondloopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:31 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie: Ik kom lekker naast je zitten.. Ik hoop niet dat dit tussen ons in komt?![]()
Wat een rat is dat mokkel. Van de een naar de ander en constant een ander verhaal.
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er het meest om dat iedereen daar in dat toneelstukje trapt. Al maanden!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De grootste rat die daar rondloopt.
Valt wel mee... toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De grootste rat die daar rondloopt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik verbaas me er het meest om dat iedereen daar in dat toneelstukje trapt. Al maanden!
En het werd nog gemeend ook. Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze werd zelfs goudeerlijk genoemd.
![]()
Shoot, ja dat heb ik dan gemist. Die grote bek van Merel moet getemd worden, dus had ik wel willen zien. Ze kronkelt en draait alles wat ze ooit gezegd en gedaan heeft, maar ze is hard, eerlijk zegt ze. Nee, dat valt wel mee, maar dan nog, dan kan je nog steeds 'kneiterhard' liegen om je gedrag goed te praten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wat?
Edit, je was net aan varing tussen Jordy en Merel, Merel nu poeslief tegen Jordy
Hij heeft wel wat meegemaakt he? Dat zeggen ze toch van rapmuziek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:33 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG Jessie haal die snik eruit! Deed hij vanmorgen wel, en klonk het een stuk beter
Heb ik gemist?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:35 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat is dat allround playground? Hoort dat erbij, of is dat om de toon aan te geven?
lekker vrij, geen BHquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
De Moeder van Adjes kinderen is binnen!! ...HennepVrouwtje
[ afbeelding ]
Ze heeft al kinderen (dacht ik te horen) dus ze kan barenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
De Moeder van Adjes kinderen is binnen!! ...HennepVrouwtje
[ afbeelding ]
Bij sommige kledingstukken moet je toch echt een bh aantrekkenquote:
Soort van watermerk vermoed ik, zodat de maker later altijd credits kan eisenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die stem achter de rap, ik hoor de hele tijd, allround , playground
Puur, lief, vrolijk (het vrolijk zijn is ook soms nep).quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze werd zelfs goudeerlijk genoemd.
![]()
jij hoort het ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:41 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Soort van watermerk vermoed ik, zodat de maker later altijd credits kan eisen
Dat is het bedrijf wat de beats van de raps aanlevert.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:38 schreef Bramenstruik het volgende:
of is dat een mamma appelsappie van mij? dat allround playground? snap er niks van
Ik zie toch echt een bh, zal wel een vegan uitvoering zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij sommige kledingstukken moet je toch echt een bh aantrekken![]()
[ afbeelding ]
Of ze heeft het een beetje frisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh ok dan is ze heel opgewonden
ok bedankt, ik dacht ben ik nu gek????quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is het bedrijf wat de beats van de raps aanlevert.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een bh, zal wel een vegan uitvoering zijn
Die heeft wel een bh om hoor................quote:
ik zal het missen bij de echte opnamequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Kan niet missen, is best aanwezig
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:41 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Een spreekster over CBD (niet psychoaktief deel cannaboiden)
een BH "om"quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft wel een bh om hoor................
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok bedankt, ik dacht ben ik nu gek????
dank je FF, weer wat wijzerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.allroundplayground.com/muziekstudio
Mooi stukje sluikreclame.quote:
Zijn autoflowers, die brengen als je pech heb 1 gram per plant op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:46 schreef mazaru het volgende:
Dat wordt helemaal niets met die plantjes. Hij was veel te laat ermee. Die dingen hadden al veel groter moeten zijn en er hadden al toppen in moeten komen.
[ afbeelding ]
nee hoor, en neem dat maar van mij aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:46 schreef mazaru het volgende:
Dat wordt helemaal niets met die plantjes. Hij was veel te laat ermee. Die dingen hadden al veel groter moeten zijn en er hadden al toppen in moeten komen.
[ afbeelding ]
Ook slim gedaan, dacht dat het gewoon bij de achtergrond muziek hoorde. Scherp opgemerkt van Braamquote:
Braam is altijd scherp.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ook slim gedaan, dacht dat het gewoon bij de achtergrond muziek hoorde. Scherp opgemerkt van Braam
'n met de hand gebreide hennep-bhquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een bh, zal wel een vegan uitvoering zijn
Wietplanten groeien op basis van daglengte. Als je die plantjes in de grond zet als de dagen al korten krijg je amper opbrengst.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, en neem dat maar van mij aan
daar zijn truukjes voor, in principe heb je gelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wietplanten groeien op basis van daglengte. Als je die plantjes in de grond zet als de dagen al korten krijg je amper opbrengst.
Ik hoor een kenner..............quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wietplanten groeien op basis van daglengte. Als je die plantjes in de grond zet als de dagen al korten krijg je amper opbrengst.
Ik zou wel lachen als er een vegan voor terugkwam.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Adriaan gaat dus over een mand naar huis.............Mooi....Geen vegan gelul meer ...........
Gebruik maar eens co2 en besproei ze daar maar mee, moet je kijken wat voor toppen je erin krijgt........quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou wel lachen als er een vegan voor terugkwam.
gezien idd, maar gebeurt nooit meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gebruik maar eens co2 en besproei ze daar maar mee, moet je kijken wat voor toppen je erin krijgt........
Dat is het meest praktisch.Een kennis van me is laatst opgepakt met 1000 stekjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:
van zaden uit kweken, is wel schattig, maar ik zou klonen nemen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n met de hand gebreide hennep-bh
En of dat nog gebeurt, de beste plantenbemesting die er is................Maar we dwalen af vrees ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gezien idd, maar gebeurt nooit meer
Kind van de 60er jarenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor een kenner..............![]()
in een ver verleden ook gepakt, beperkte het paar plantjes in mn tuin, maar ben zelf ook geen blower, dus de lol is er vanafquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is het meest praktisch.Een kennis van me is laatst opgepakt met 1000 stekjes.
Het is ook gewoon een hele mooie plantquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in een ver verleden ook gepakt, beperkte het paar plantjes in mn tuin, maar ben zelf ook geen blower, dus de lol is er vanaf
Leef en laten leven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik kan daar dan weer niet om lachen....
dat wel, het is wel leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hele mooie plant
blijft erinquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zal het missen bij de echte opname![]()
Dan had hij goede oogsten/opbrengsten...........quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is het meest praktisch.Een kennis van me is laatst opgepakt met 1000 stekjes.
Autoflowers gaan vanzelf in bloei, zijn niet afhankelijk van de lichtduur per dag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja en dat komt van moederplanten, reuzenplanten, minder dan de 5, die gedoogd zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan had hij goede oogsten/opbrengsten.................Ik zou die meuk niet in mijn keet willen hebben.......
Dat ook,en leuk om te zien groeien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hele mooie plant
En ik maar denken dat is Mazaru op je avatar...quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat is Mazaru op je avatar................
Een pluriforme samenleving is ook niet voor iedereen geschikt. Utopia is zoals die nu is al een warzone.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:03 schreef Bramenstruik het volgende:
eervorig jaar had ik planten, die kwamen gewoon over de schutting heen, schaamde me dood, afgelopen jaar in bakken, veel opbrengst, maar een zoon die alles oprookte, dus nu stop![]()
![]()
![]()
niet meer
Nee, de vorm doet mij aan een 'playtex cross your heart' model denken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mss heeft ze een BH met halve cups.
Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, de vorm doet mij aan een 'playtex cross your heart' model denken.
Ik maak elk jaar wat olie voor familie en vriendenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:03 schreef Bramenstruik het volgende:
eervorig jaar had ik planten, die kwamen gewoon over de schutting heen, schaamde me dood, afgelopen jaar in bakken, veel opbrengst, maar een zoon die alles oprookte, dus nu stop![]()
![]()
![]()
niet meer
Die lacht ze daar allemaal uit. Ze bespeelt de boel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny speelt weer het debiele zusje.
Ik krijg het gevoel dat ik bijna U tegen de users hier moet zeggen.......quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik maak elk jaar wat olie voor familie en vrienden
Dan moet je iemand vinden die kloontjes heeft, Je kan wel zaden kopen bij een growshop maar kloontjes verkopen is verboden dus die verkopen ze nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:
van zaden uit kweken, is wel schattig, maar ik zou klonen nemen
Ze lijkt hem dit keer echt te knijpen voor de stemmingen, heb dat niet eerder zo gezien bij haar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die lacht ze daar allemaal uit. Ze bespeelt de boel.
daar is niet zo errg, maar bedenk me hoe ze daar thuis de boel heeft bespeeld, arme moeder, mag ik mss niet zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwah.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet je iemand vinden die kloontjes heeft, Je kan wel zaden kopen bij een growshop maar kloontjes verkopen is verboden dus die verkopen ze niet
nee hoor, gewoon growshop, ik woon in Amsterdam dus mss makkelijkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet je iemand vinden die kloontjes heeft, Je kan wel zaden kopen bij een growshop maar kloontjes verkopen is verboden dus die verkopen ze niet
Als ze je kennen dan hebben ze echt wel plantjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon growshop, ik woon in Amsterdam dus mss makkelijker
Haar groepje is niet meer duidelijk, bij Gerrit heeft ze haar hand overspeeld. Terwijl ik het schrijf, hoor ik dat ze daar ook al weer mee bezig is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze lijkt hem dit keer echt te knijpen voor de stemmingen, heb dat niet eerder zo gezien bij haar.
Nee, joh wij oudere zijn niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik bijna U tegen de users hier moet zeggen.......
Zeg maar gerust hoor.Ik vond trouwens die moeder en broer heel goed toen ze op bezoek waren.Maar Franny luisterde niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar is niet zo errg, maar bedenk me hoe ze daar thuis de boel heeft bespeeld, arme moeder, mag ik mss niet zeggen
Beter uit zaadjes, vind dat zelf het leukste.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben ik dan jong met mijn 47quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, joh wij oudere zijn niet zo moeilijk
doe jij eens niet zo bleuquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik bijna U tegen de users hier moet zeggen.......
Klopt, heb ik ook over nagedacht, maar toen haar bezoek er was, was er totaal niet van te merken. Alleen pa die niet wilde komen, maar waarom dat werkelijk was...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar is niet zo errg, maar bedenk me hoe ze daar thuis de boel heeft bespeeld, arme moeder, mag ik mss niet zeggen
Ja dat zeg ik , dan moet je iemand vinden waar je ze van kan krijgen ,maar een growshop mag geen klonen verkopen en doen dat ook nietquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:11 schreef Bramenstruik het volgende:
Uto wil hier de toyboy uit gaan hangen
Pa was toen niet mee, ze waren bang dat ie wiebelhoofd aan zou vallen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook over nagedacht, maar toen haar bezoek er was, was er totaal niet van te merken. Alleen pa die niet wilde komen, maar waarom dat werkelijk was...
Ze wil ook helemaal niet naar huis. Zou haar daar laten zitten.
ja niet officieel dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze je kennen dan hebben ze echt wel plantjes
Ik zal U dan ook met U aanspreken in de toekomst........quote:
Ik vermoed zelf dat Pa een licht ontvlambaar typetje is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook over nagedacht, maar toen haar bezoek er was, was er totaal niet van te merken. Alleen pa die niet wilde komen, maar waarom dat werkelijk was...
Ze wil ook helemaal niet naar huis. Zou haar daar laten zitten.
Geldt voor bijna allemaal daar. Smerigheid ten top. Zijn er genoeg die hun handen niet wassen en smerig met voedsel omgaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:08 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet dat mensen eten van wat Adriaan klaar maakt. Hij stinkt waar hij loopt. Heeft al in geen jaren een stukje zeep aangeraakt en zit met zijn gore, stinkende vingers aan het eten
[ afbeelding ]
Even aan Gerrit doorbrieven wat ze met Merel besproken heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:13 schreef mazaru het volgende:
Je mag me nemen hoor Gerrwiiiiiieeee van voren...
[ afbeelding ]
Van achteren....
[ afbeelding ]
Waar je maar wilt
Als je dat maar laatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zal U dan ook met U aanspreken in de toekomst........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |