Is die valse vrucht al 31??? Dacht dat ze net uit de Up&Go was en zindelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andrea is 31 jaar. Die weet dondersgoed wat ze doet
Ze verwacht hoog waterquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Maris heeft geile laarsjes aangetrokkenze loopt nog schever dan anders
Die doet Jessie na, Jessie loopt al dagen met zijn winterjas aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef Harrison het volgende:
Waarom heeft Maris zo'n rooie kop? En een winterjas aan?
ja, en ze heeft al van die overhangende oogleden, dat moet je zeker benadrukkenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die doet Jessie na, Jessie loopt al dagen met zijn winterjas aan
Zo waarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Dotteke het volgende:
Zit ik alleen in de sc dingen te posten voor de COS, dacht al waar is iedereen gebleven
Plak ze nog ff hier
En daar gaat die weer, ff aan Franny vragen wat zij er van vindt
Heel subtiel doet hij toch Merel in een kwaad daglicht zetten
Hij vraagt zich af waarom niemand haar daarop aanspreekt
Het proosten op einde relatie, en dat shirt met die beschrijving er bij heb ik dat verdiend?
Ik ben blij dat het uit is, met dit gedrag
Nu over het drinken met Andrea en Myl, schijnheilig toch, zegt Jessie
Het is haar gedrag zij wordt er op aangekeken ik niet, super zielig, zegt de sjankebek
Ik zie een nieuwe rap aan komen
Ik heb het niet verdiend,
Ik ben een beste vent
Heb haar keer op keer op de boot verwend
Gisteren was het al uit,
ze was al tegen mij aan het liegen
Welterusten was de leugen
Het kon niet gekker dacht ik,
\dan brengt ze zo shirtje uit.
Wat is er toch met haar, ik heb het niet verdiend\
Wat is er toch met haar , ik heb het niet verdiend
2 hele minuten verwen ik haar in bed
Pijpen mag ze o wat een pret
Wat is er toch met haar , heb dit niet verdiend
Wat is er toch met haar, ik heb dit niet verdiend
Jessie bewerkt Franny dat ze Merel aan moet spreken dat het niet normaal is wat ze aan het doen is,
Ze zet zich zelf voor lul
Jongen jongen jongen wat een ophef ze heeft geproost dat het uit was
Ze heeft gelogen over welterusten en een shirtje met beschrijven echte fans hoeven geen uitlegen daar de hele dat over janken Jessie wat laat je je weer kennen
Echt hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, en ze heeft al van die overhangende oogleden, dat moet je zeker benadrukken
Dat het maar snel morgen mag zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:59 schreef puzziepie het volgende:
Merel vindt haar shirt gewoon heel erg leuk
Persoonlijk gemaakt? Hoe moet je dat dan niet persoonlijk opvatten? Wat een dom hypocriet gelul van die wijven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef puzziepie het volgende:
De tekst op het shirt wordt gewoon persoonlijk gemaakt
Tranny :'daarom waarschuwde ik je ook weet je'
Dree vindt het lachen
Het gaat dus gewoon over haar zelf dat ze de ene dag lief wordt gevonden en later weer haatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Persoonlijk gemaakt? Hoe moet je dat dan niet persoonlijk opvatten? Wat een dom hypocriet gelul van die wijven.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Persoonlijk gemaakt? Hoe moet je dat dan niet persoonlijk opvatten? Wat een dom hypocriet gelul van die wijven.
Merel kan heel goed zaken omdraaien zodat het vingertje de andere kant opgaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Merel zegt als we verliefd zijn komen we op een donna en diva kledingset, en nu bedacht ik dit. Ze zegt het slaat toch ook op mij, of je vind me lief of je haat me.
Onzin. Zo was die niet bedoelt en dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het gaat dus gewoon over haar zelf dat ze de ene dag lief wordt gevonden en later weer haat
die heeft haar veiligheid weer gewaarborgdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef puzziepie het volgende:
Zo Tranny heeft haar stook ding weer gedaan , net een dikke grijns op der nare smoel
Echt hoor! Al vier dagen Merel op alle streams, ben zo klaar met dat mens!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Het schijnt dat de Merel-Show dus elke dag weer aangezwengeld moet blijvem
Sjorrie is nu weer de lul, dattie heeft lopen klieren over de text op Merels shirts
tis echt een kotswijfquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef mazaru het volgende:
Hier kots ik nog meer van. Als je iemand in de stront trapt pak dan ook de verantwoording ervoor en gaat het niet de dag erna ineens omdraaien. Walgelijk!!!
Tranny is echt ongelofelijk smerig bezig en eerlijk is eerlijk Dree is nu ook niet zuiver bezigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die heeft haar veiligheid weer gewaarborgd
En daar kon Jessie dan wel weer hartelijk om lachenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit vind het niet chique wat merel met dat tshirt heeft gedaan. Hij is zeker vergeten dat hij zelf angel shirts maakte aan de meiden die hij had geneukt in utopia. En dan ook nog zeggen dat shelly zulke dingen nooit zou doen als wraak. Nee lul die zou je eruit stemmen. Zulke jonge mensen en dan zo een kort geheugen wat niet werkt.
Jordy isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef mazaru het volgende:
Heerlijk hoe Jordy dat hypocriete wijf op haar plek zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |