De opvallendste bij mij komt vooral doordat de deur me irriteerde door niet open te gaan en ik dacht dat het wel zou helpen als ik er keihard met mijn knie tegen aan zou klappen.... Slot zat nog vast.... Dat was een beetje falende ooghandkniecoordinatiequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:48 schreef Candaasje het volgende:
Ah, dat verklaart die verzameling blauwe plekken op mijn benen![]()
Goedemorgen overigens!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:LS o ja dat klinkt wel een beetje anders dan mijn koffierondjes jaIk merk bij jongere collega's wel dat ze het stressvol vinden als ze in een hok vol managers en directeuren naar binnen moeten voor koffie, daarom sturen ze mij vaak (in ruil voor een lekker koffie, dus winwin). Iedereen is fucking beleefd en correct bij mij, dus ik snap sowieso het probleem niet, maar ze zijn ook nog eens superblij als ze een kopje (totaal niet lekkere) koffie krijgen waar ze zelf niet voor hoeven te lopen.
Auchquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De opvallendste bij mij komt vooral doordat de deur me irriteerde door niet open te gaan en ik dacht dat het wel zou helpen als ik er keihard met mijn knie tegen aan zou klappen.... Slot zat nog vast.... Dat was een beetje falende ooghandkniecoordinatie
Ik heb ook zo'n route voor de deur. Het ziet er erg leuk uit. Vanuit het raam. Als ik er -donutetend en kruiskrabbend- op neer kijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het knap als mensen weten waar hun blauwe plekken vandaan komen. Ik heb een hele collectie op mijn knieën, schenen en heupen maar geen idee waarvan. Ze zijn in ieder geval niet op hetzelfde moment ontstaan, want ze hebben verschillende kleurtjes en pijnlijkhedenEn dat terwijl ik al sinds de opname niet meer getraind heb bij de survival
(okee, wel overal ingeklommen waar in te klimmen viel
)
Er is in mijn wijk een "beweegroute" gemaakt. Die heb ik zonet gedaan. 2,5 km lopen en 15 verschillende opdrachten zoals squats, box jumps, mountainclimbers, monkeybars, traplopen. Was echt leuk om op die manier een rondje door de buurt te gaan. In een halfuur was ik wel klaar. Er is ook een verbindingsroute naar een beweegroute in een andere wijk, dus ik denk dat ik die volgende keer ga proberen. En ik kan ook andere oefeningen bedenken bij de toestellen en dingen die er onderweg staan![]()
Druktemaker!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het knap als mensen weten waar hun blauwe plekken vandaan komen. Ik heb een hele collectie op mijn knieën, schenen en heupen maar geen idee waarvan. Ze zijn in ieder geval niet op hetzelfde moment ontstaan, want ze hebben verschillende kleurtjes en pijnlijkhedenEn dat terwijl ik al sinds de opname niet meer getraind heb bij de survival
(okee, wel overal ingeklommen waar in te klimmen viel
)
Er is in mijn wijk een "beweegroute" gemaakt. Die heb ik zonet gedaan. 2,5 km lopen en 15 verschillende opdrachten zoals squats, box jumps, mountainclimbers, monkeybars, traplopen. Was echt leuk om op die manier een rondje door de buurt te gaan. In een halfuur was ik wel klaar. Er is ook een verbindingsroute naar een beweegroute in een andere wijk, dus ik denk dat ik die volgende keer ga proberen. En ik kan ook andere oefeningen bedenken bij de toestellen en dingen die er onderweg staan![]()
Ik heb er geen voor mijn deur, maar als ik er een had zou dat ook mij "actie" zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n route voor de deur. Het ziet er erg leuk uit. Vanuit het raam. Als ik er -donutetend en kruiskrabbend- op neer kijk
Laten we dan een hashtag beginnen en een movement starten! #donutgirls ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb er geen voor mijn deur, maar als ik er een had zou dat ook mij "actie" zijn.
Groeten terug van een iets minder kleine manquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groetjes van mijn grote kleine man.
Wij gaan nu naar het treinmuseum!![]()
![]()
![]()
Goed begin van de dagquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Oh, lol, ik was zaterdag ook van plan te gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef fietsie het volgende:
Thnx. Zaterdag rijden we Emmer ff voorbij om daar met de Vieze Diesel Germanien in te rijden
Ik zag geen Umweltzone vermeld dus ga niet zo'n sticker scoren (is toch te laat ook)
Als je kraaihouding wilt leren, moet je een kussen voor je neerleggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:14 schreef Candaasje het volgende:
Dat klinkt grappig Tele! (Ik weet alleen nooit wat al die oefeningen precies inhouden)
Eigenlijk zou ik in Antwerpen ook vaker eens actief over het hindernisparcours moeten (stel je er niet gigantisch veel van voor, het is voor kinderen gemaakt en bestaat vooral uit evenwichtsbalken en wat 'boomstammetjes, maar doordat ze gebruik hebben gemaakt van heuveltjes/hoogteverschillen is wel leuk) maar ik vrees dat ik binnen 3x met een gebroken neus en gekneusde enkels zitIk bedoel, ik heb een week met een blauwe kin rondgelopen nadat ik de "Crow' pose probeerde in huis....
Wat grappig. Ik noemde mijn profs gewoon bij de voornaam. Ben ook met ze wezen stappen tijdens seminars in Londen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik herken die angst voor 'de hogere heren' wel, maar dan vanuit het student zijn. En in België is de hiërarchie heel sterk aanwezig. Ik werd ongeveer bewonderend aangekeken en er werd gesproken over 'dapperheid' toen ik medestudenten vertelde dat ik even naar het kantoor van een professor (tevens hoofd faculteit) was gelopen om iets af te geven (prachtig filmpje dat binnen zijn vakgebied past en te groot was om via e-mail te verzenden.) Professor zelf was het geloof ik ook niet echt gewend, maar vond het leuk en pakte nog even speciaal een boek uit de kast om me te laten zien.
(Ik klopte natuurlijk wel aan (ook al stond de deur open) en vroeg of ik niet stoorde.)
Wel grappig hoe die dingen werken. Soms ook wel ingewikkeld, met al die titels en toch ook wel cultuurverschilletjes
Ah ja, het ging bij mij mis toen ik 'terug' wilde. Vol op mijn gezichtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als je kraaihouding wilt leren, moet je een kussen voor je neerleggenik ben ook ontelbaar vaak naar voren gekukeld voor ik het kon
@:Lonaa weet wel wat al die oefeningen inhouden denk ik.
Er staan plaatjes bij alle oefeningen, dus je kunt wel zien wat je moet doen.
Box jumps zijn simpelweg dat je op een hoog ding moet springen. Mountainclimbers zijn dat je in hoge plank gaat liggen (met gestrekte armen dus) en dan om en om je knie richting je elleboog beweegt.
Squats: hurken en weer overeind komen. Voor de asportieve mensen: op een stoel gaan zitten en weer overeind komen.
Monkeybars: een hoog opgehangen horizontale ladder, waar je met je handen aan gaat hangen en dan van de ene kant naar de andere kant van de ladder door je handen te verplaatsen van stang naar stang.
Oh tof!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik noemde mijn profs gewoon bij de voornaam. Ben ook met ze wezen stappen tijdens seminars in Londen.
Ik wilde het net zeggen, ik durf crow niet zonder kussentjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als je kraaihouding wilt leren, moet je een kussen voor je neerleggenik ben ook ontelbaar vaak naar voren gekukeld voor ik het kon
@:Lonaa weet wel wat al die oefeningen inhouden denk ik.
Er staan plaatjes bij alle oefeningen, dus je kunt wel zien wat je moet doen.
Box jumps zijn simpelweg dat je op een hoog ding moet springen. Mountainclimbers zijn dat je in hoge plank gaat liggen (met gestrekte armen dus) en dan om en om je knie richting je elleboog beweegt.
Squats: hurken en weer overeind komen. Voor de asportieve mensen: op een stoel gaan zitten en weer overeind komen.
Monkeybars: een hoog opgehangen horizontale ladder, waar je met je handen aan gaat hangen en dan van de ene kant naar de andere kant van de ladder door je handen te verplaatsen van stang naar stang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |