Heb jij bij bijvoorbeeld een cateringbedrijf. Soort keuken. Maar dan speciaal om grote aantallen sandwiches te smeren. Mijn buurman had er een tijd eentje. Hij voorzag in z'n eentje 2 flinke middelbare scholen van sandwiches. Verdient kennelijk goed. Hij is nu met pensioen ergens in zuid Spanje.quote:
Oh johquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om je auto van onder door te smeren.
De buurman van de TS wil daar altijd bij kunnen, daarom heeft hij een auto op de parkeerplaats voor de put gezet. Zodat niet iemand anders hem kan blokkeren. En dat mag gewoon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh johdat kende ik niet. Of naja, niet dat het zo heette.
^quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:06 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Mag iemand op een openbare parkeerplek parkeren? Ja, dat mag.
Kan ik er iets aan doen? Legaal niet.
Ik heb er geen emotie bij, als je dat soms bedoelt, maar de parkeervakken zijn al schaars...quote:
Ik bedoelde inderdaad niet of je er verdrietig van wordtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:55 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb er geen emotie bij, als je dat soms bedoelt, maar de parkeervakken zijn al schaars...
Het is voor jou ook goedkoper om buren en onvoldoende parkeerruimte te hebben..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:11 schreef Ridocar het volgende:
Alleen dat er af en toe geen parkeerruimte is. De beste man hobbyt ook een beetje met auto's, waarvan de samenstelling wel eens wisselt.
Maar ik snap ook dat het goedkoper is als je je wagenpark aan huis kunt houden ipv een garagebox of een stuk terrein.
Ik denk 't wel. Maar af en toe staat er ook eentje met een Bels Belgisch kenteken, geen idee of/hoe je dat kunt controleren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:18 schreef SwitchSwatch het volgende:
Betaalt hij wegenbelasting voor de auto die er permanent staat?
Het is gewoon een openbare plek.. Als er plek is mag iedereen er staan.. jij dus ook.. en een belg ook.. net als overal..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik denk 't wel. Maar af en toe staat er ook eentje met een Bels Belgisch kenteken, geen idee of/hoe je dat kunt controleren.
Niet als de auto in kwestie geschorst is, of deel uitmaakt van een bedrijfsvoorraad, en daar ging de vraag juist over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het is gewoon een openbare plek.. Als er plek is mag iedereen er staan.. jij dus ook.. en een belg ook.. net als overal..
Foto's doe ik liever niet. Een paint wil ik misschien overwegen. Maar is er nog iets onduidelijk aan dit verhaal?quote:
Kenteken even intoetsen op de rdw..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:53 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Niet als de auto in kwestie geschorst is, of deel uitmaakt van een bedrijfsvoorraad, en daar ging de vraag juist over.
En in het geval van een Bels kenteken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kenteken even intoetsen op de rdw..
Maar wat boeit het? Bezet is bezet..
Daar hebben ze ook zoiets als een rdwquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:57 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En in het geval van een Bels kenteken?
Het is toch een legitieme vraag, als de buurman meerdere auto's bedrijfsmatig dan wel vanuit hobby op de parkeerplekken zet kan dat voor schaarste aan parkeerplekken zorgen, wat vervelend is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook zoiets als een rdw
... je woont nou eenmaal in een wijk met te weinig parkeerruimte.. Heb je zelf voor gekozen lijkt me..
Het is voor jullie beide fin. aantrekkelijk
Het gaat om 1 parkeerplek.. en hij vind het lekker goedkoop van de buurman..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is toch een legitieme vraag, als de buurman meerdere auto's bedrijfsmatig dan wel vanuit hobby op de parkeerplekken zet kan dat voor schaarste aan parkeerplekken zorgen, wat vervelend is.
Ik hoor TS nergens zeggen dat ie er grote problemen van wil maken, maar dat hij gewoon benieuwd is wat de regels hieromtrent zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |