abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 september 2019 @ 21:55:38 #176
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188746219
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar dat is óók heel tof toch? Het gevoel van accomplishment is uiteindelijk waar je het allemaal voor doet. En ik voel me óók blij als er een wandje dicht zit, of een stopcontact is aangesloten. Ik geil ook op kleine overwinningen, anders hou je zo'n klus helemaal niet vol ;)

En leren doe je door te doen :P en mijn man kijkt ook veel YouTube filmpjes :')
Dat oog voor detail en inrichting vind ik heel knap. Mijn woonkamer muren zijn nog helemaal wit en kaal. Ik moet er wat mee doen maar weet niet wat. En dan zie ik jouw topic (en dan schaam ik mij) :D
pi_188746332
Vorderingen _O_ maar alsnog heel onwerkelijk dat jullie er over 10 dagen gaan wonen. Snap best dat dat even stress oplevert. Maar het scheelt natuurlijk dat er boven nog een keuken/woonkamer is.

En die trampoline en klimtoren zijn tof. Wij hadden dat vroeger ook. En toen mijn jongste zusje oud genoeg was hebben mijn ouders de klimtoren naast de trampoline gezet. Dan kon je echt machtig mooie sprongen en salto’s maken :D

En dat behang is super zoet en stoer. Ben benieuwd naar hoe het er op de muur uit ziet.
  zondag 1 september 2019 @ 22:01:04 #178
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_188746336
En met vallen en opstaan. Wat duur is, want ik kwam er vandaag achter dat de kapjes van de inbouw wastafelkranen er op hadden moeten blijven zitten. 1tje gaat goed komen, de andere is met een beetje pech kapot omdat er stucwerk in het kraan deel terecht is gekomen :'( .
Naja, eerst maar ff kijken wat de schade is als we er water op kunnen zetten.
  zondag 1 september 2019 @ 22:02:12 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_188746358
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:00 schreef Puala het volgende:
Vorderingen _O_ maar alsnog heel onwerkelijk dat jullie er over 10 dagen gaan wonen. Snap best dat dat even stress oplevert. Maar het scheelt natuurlijk dat er boven nog een keuken/woonkamer is.

En die trampoline en klimtoren zijn tof. Wij hadden dat vroeger ook. En toen mijn jongste zusje oud genoeg was hebben mijn ouders de klimtoren naast de trampoline gezet. Dan kon je echt machtig mooie sprongen en salto’s maken :D
Onze zij-buren hebben ook een trampoline, precies tegenover de onze. Hun dochter staat daar regelmatig met een paars turnpakje prachtige salto's te oefenen :D
disclaimer
pi_188746368
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Onze zij-buren hebben ook een trampoline, precies tegenover de onze. Hun dochter staat daar regelmatig met een paars turnpakje prachtige salto's te oefenen :D
Misschien kan jij dat ook wel SQ O-)
pi_188746371
Het turnpakje zou ik trouwens wel overslaan ;)
  zondag 1 september 2019 @ 22:03:41 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_188746380
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef Puala het volgende:
Het turnpakje zou ik trouwens wel overslaan ;)
Noem je me nou dik??? :(
disclaimer
pi_188746415
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Noem je me nou dik??? :(
Als er iets is wat jij niet bent ;)
  zondag 1 september 2019 @ 22:06:15 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_188746426
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 21:55 schreef Special-Tee het volgende:

[..]

Dat oog voor detail en inrichting vind ik heel knap. Mijn woonkamer muren zijn nog helemaal wit en kaal. Ik moet er wat mee doen maar weet niet wat. En dan zie ik jouw topic (en dan schaam ik mij) :D
Thanks O+ maar ook dat is gewoon een kwestie van doen. En soms kies je kut, naja, dan haal je het er af of je verft er overheen.
Ik moet wel zeggen dat ik voor kinderkamers meer lef heb dan bij woonkamers hoor :P
disclaimer
pi_188746428
Maar SQ, als je een salto gaat proberen willen we wel een filmpje zien he O-)
  zondag 1 september 2019 @ 22:08:13 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_188746454
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:06 schreef Puala het volgende:
Maar SQ, als je een salto gaat proberen willen we wel een filmpje zien he O-)
Hahaha. Ik word 38 volgende week. Sommige dingen moet je gewoon als verleden tijd beschouwen :')
(Daarnaast pis ik in mijn broek als ik te hoog spring, zo'n fijne postnatale bijwerking waar ze je nooit over vertellen maar waar elke moeder onder lijdt :')!)
disclaimer
pi_188746540
Behangen, dat zou ook ook wel eens willen kunnen. Ik heb het één keer gedaan met de achterkant van een kast, maar bij een muur durf ik het nog steeds niet aan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 september 2019 @ 22:14:25 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188746566
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Behangen, dat zou ook ook wel eens willen kunnen. Ik heb het één keer gedaan met de achterkant van een kast, maar bij een muur durf ik het nog steeds niet aan.
Behangen is absoluut niet moeilijk, alleen goeie muziek opzetten en geduld en tijd hebben _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 1 september 2019 @ 22:15:53 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_188746595
Behangen is echt simpel ja. Mits vliesbehang, een vlijmscherp mes en Het Foute Uur :Y
disclaimer
pi_188746598
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Behangen is absoluut niet moeilijk, alleen goeie muziek opzetten en geduld en tijd hebben _O_
Maar dat moet je dan soms om stopcontacten en radiatoren doen. En je hebt een behangtafel nodig. En je moet weten hoe je met de naden om moet gaan. En vaak zie je dat er bij mensen bobbels in komen.

Ik heb begrepen dat je behang hebt dat je af kunt nemen met een vochtige doek. Dat zou ik wel willen gebruiken in het toilet bij wijze van lambrisering. Ik vind het alleen lastig in te schatten in hoeverre dat nou echt werkt in de praktijk.

Zoiets dus, maar dan met behang:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 september 2019 @ 22:17:55 #191
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_188746629
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dat moet je dan soms om stopcontacten en radiatoren doen. En je hebt een behangtafel nodig. En je moet weten hoe je met de naden om moet gaan. En vaak zie je dat er bij mensen bobbels in komen.

Ik heb begrepen dat je behang hebt dat je af kunt nemen met een vochtige doek. Dat zou ik wel willen gebruiken in het toilet bij wijze van lambrisering. Ik vind het alleen lastig in te schatten in hoeverre dat nou echt werkt in de praktijk.
Bij vliesbehang heb je geen behangtafel nodig. Kapjes van stopcontacten losschroeven, muur inlijmen (nat genoeg), rol bovenaan houden en afrollen, als de muur is behangen met een scherp mes bij het stopcontact een kruisje insnijden en klaar.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  zondag 1 september 2019 @ 22:18:12 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_188746637
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dat moet je dan soms om stopcontacten en radiatoren doen. En je hebt een behangtafel nodig. En je moet weten hoe je met de naden om moet gaan. En vaak zie je dat er bij mensen bobbels in komen.

Ik heb begrepen dat je behang hebt dat je af kunt nemen met een vochtige doek. Dat zou ik wel willen gebruiken in het toilet bij wijze van lambrisering. Ik vind het alleen lastig in te schatten in hoeverre dat nou echt werkt in de praktijk.
Behangtafel is alleen bij papierbehang, dat komt bijna niet meer voor. Bij vliesbehang smeer je de muur in en plak je het behang er tegen.
Stopcontacten schroef je gewoon even de plaatjes af. Radiatoren behang je niet achter, dat staat in de wet.
disclaimer
pi_188746666
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:17 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Bij vliesbehang heb je geen behangtafel nodig. Kapjes van stopcontacten losschroeven, muur inlijmen (nat genoeg), rol bovenaan houden en afrollen, als de muur is behangen met een scherp mes bij het stopcontact een kruisje insnijden en klaar.
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 22:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Behangtafel is alleen bij papierbehang, dat komt bijna niet meer voor. Bij vliesbehang smeer je de muur in en plak je het behang er tegen.
Stopcontacten schroef je gewoon even de plaatjes af. Radiatoren behang je niet achter, dat staat in de wet.
Nou, misschien ga ik het dan maar gewoon proberen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 september 2019 @ 22:21:17 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_188746686
En je kunt behanglijm gewoon met een verfroller aanbrengen, voor nog meer gemak. En als je prefab lijm koopt in een emmertje heb je ook nog eens geen klontjes 8-)
disclaimer
pi_188746734
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 22:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]


[..]

Nou, misschien ga ik het dan maar gewoon proberen!
Behangen valt heel erg mee ;) ik zou alleen niet gelijk beginnen met patroonbehang. Dat vind ik zelf altijd wel een stukje lastiger ;)
  zondag 1 september 2019 @ 22:27:33 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_188746821
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dat moet je dan soms om stopcontacten en radiatoren doen. En je hebt een behangtafel nodig. En je moet weten hoe je met de naden om moet gaan. En vaak zie je dat er bij mensen bobbels in komen.

Ik heb begrepen dat je behang hebt dat je af kunt nemen met een vochtige doek. Dat zou ik wel willen gebruiken in het toilet bij wijze van lambrisering. Ik vind het alleen lastig in te schatten in hoeverre dat nou echt werkt in de praktijk.

Zoiets dus, maar dan met behang:

[ afbeelding ]
Behang in de plee zou ik trouwens echt nooit aan beginnen. Echt, tegels tegels tegels. Behang zal toch altijd wel iets absorberen en die pislucht blijft dan gewoon permanent hangen.
disclaimer
pi_188746839
Ik wil ook heel graag eens zelf tegelen, maar ik durf dat niet aan zonder iemand erbij met ervaring. Ik overweeg wel eens een klusjesman in te huren die me mee laat helpen zodat ik nieuwe dingen leer. :@

Maar ontopic: ik ben benieuwd naar de kinderkamers, want het staat me bij dat de kamers in jullie huidige woning heel tof zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 september 2019 @ 22:41:41 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188747074
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook heel graag eens zelf tegelen, maar ik durf dat niet aan zonder iemand erbij met ervaring. Ik overweeg wel eens een klusjesman in te huren die me mee laat helpen zodat ik nieuwe dingen leer. :@

Maar ontopic: ik ben benieuwd naar de kinderkamers, want het staat me bij dat de kamers in jullie huidige woning heel tof zijn.
Kun je geen tegelzetgroepje bij elkaar krijgen en dan gezamenlijk les krijgen van een tegelzetter?
Gaan we allemaal een stuk muur van je garage betegelen, nadat we hem eerst hebben leren stuccen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 september 2019 @ 22:46:58 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188747187
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kun je geen tegelzetgroepje bij elkaar krijgen en dan gezamenlijk les krijgen van een tegelzetter?
Gaan we allemaal een stuk muur van je garage betegelen, nadat we hem eerst hebben leren stuccen :+
Sluit ik me wel bij aan hoor

Stucen weleens gedaan, kleine stukken of een enkel muurtje vind ik prima, de rest ga ik lekker uitbesteden de rest van mijn leven :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 1 september 2019 @ 22:52:58 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188747320
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook heel graag eens zelf tegelen, maar ik durf dat niet aan zonder iemand erbij met ervaring. Ik overweeg wel eens een klusjesman in te huren die me mee laat helpen zodat ik nieuwe dingen leer. :@

Maar ontopic: ik ben benieuwd naar de kinderkamers, want het staat me bij dat de kamers in jullie huidige woning heel tof zijn.
Ik ga een houten plaat betegelen om te oefenen :D Lijkt me echt super simpel.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')