En ze schenkt nog maar weer bij..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:43 schreef KeesAnders het volgende:
Pfff, wat kan die Mylene slap ouwehoeren zeg.
Ja, ik heb er helaas niets van mee gekregen, veel hectiek hieroquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Merel en jessie uit elkaar![]()
![]()
Volgens mij was het nog een rotzooitje in de keuken of zo,dus kan hij nog even in Utopia bivakkerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:51 schreef Dotteke het volgende:
Lex heeft selcht geslapen, Ikbal snurkt zo erg, zegt ze tegen Dave?
Wat komt die Dave dan weer doen daar, die had toch een huis?
Staat ze nu in haar blote doos?quote:
Thnx Formule.,quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:58 schreef formule het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog een rotzooitje in de keuken of zo,dus kan hij nog even in Utopia bivakkeren
Er was iets met een plastic zak, over het hoofd van Jessie,maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb er helaas niets van mee gekregen, veel hectiek hiero
We hebben een sl, het was ook zo spannend op de stream
Wel als je kieskeurig bent, en dakloosquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx Formule.,
Lekker makkelijk als je zo vervangend onder komen hebt
Voor rotzooi in de keuken hoef je toch je huis niet uit,
Ze had tegen Andrea gezegd dat ze de kop van Jessie niet meer kan uitstaan. Stooksmurf vroeg vervolgens aan Jessie of hij met een zak over zijn hoofd kon gaan rondlopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:01 schreef formule het volgende:
[..]
Er was iets met een plastic zak, over het hoofd van Jessie,maar weet het niet zeker
Hij is toch niet meer dakloos, hij heeft een eigenhuisje nu tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:03 schreef formule het volgende:
[..]
Wel als je kieskeurig bent, en dakloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heb ik dus gemist, dank jequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze had tegen Andrea gezegd dat ze de kop van Jessie niet meer kan uitstaan. Stooksmurf vroeg vervolgens aan Jessie of hij met een zak over zijn hoofd kon gaan rondlopen.
Maar de keuken was viesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is toch niet meer dakloos, hij heeft een eigenhuisje nu toch
Lex is al wakker, zal wel aan het leren zijn,al kreunend en steunendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Nou lekker, weer streams met alleen slapende mensen
Ja, ze zat met Dave te kletsebetse en er kwam nog iemand aan, maar kon net niet zien wiequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:12 schreef formule het volgende:
[..]
Lex is al wakker, zal wel aan het leren zijn
Nou als mama dat heeft gezien zal ze niet blij zijn denk ik.quote:
Ze hebben kledingkasten of rekken nodig. Net als in 1. Al je kleding in het kaboutertrollenhuisje waar je woont slaapt maakt zooi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:46 schreef lonneberga het volgende:
Wat is het toch overal een teringzooi daar,ik zou er gillend gek worden.
Aha, dáár was die hele uitmaakshow zo langdurig voor gerekt, de kledinglijn staat op de Sjop natuurlijk , Methode Lotje, veel mekkeren/ruzie/discussie vlak voor een lancering, werkt ook voor evenmenten feesjes en Marktenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:48 schreef Dotteke het volgende:
WIsten jullie van die shirts, vraagt Jessie
Ja, zegt Lex ik vind het niet kunnen
Heb je gezien wat ze als omschrijving heeft neergezet vraag hij
De echte utopiaan fans hebben geen omschrijving nodig
![]()
[ afbeelding ]
Het doet Jessie niet zoveel, maar hij denkt je bent niet goed bij je hoofd.
Ja, zit er wel dik inquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, dáár was die hele uitmaakshow zo langdurig voor gerekt, de kledinglijn staat op de Sjop natuurlijk , Methode Lotje, veel mekkeren/ruzie/discussie vlak voor een lancering, werkt ook voor evenmenten feesjes en Markten
Als het effect is uitgewerkt gaat ze weer goedmaakslijm doen
Ja, het ligt altijd aan een ander, nooit aan hun zelf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:12 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die merel en jessie zijn exact hetzelfde qua karakter.
Jessie is wat stugger, die houdt De Show wat geloofwaardiger, maar ook hij weet dat ze niet té lang moeten wachten anders valt de top uitelkaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zit er wel dik in
Ondertussen is Jessie gelukkig dat het uit is, maar hij blijft maar janken en janken over het feit dat ze geproost heeft met de meiden omdat het uit is
Ze kan me reet likken, zegt hij, alles om haar eigen hachje te redden
Oike dit was Hiske wie is de volgende
Ja, die gaan elkaar nu wel dwars zitten, ben benieuwd wie de langste adem heeft van de tweequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie is wat stugger, die houdt De Show wat geloofwaardiger, maar ook hij weet dat ze niet té lang moeten wachten anders valt de top uitelkaar
Doet ze steeds als ze er achter zit vraag mij ook af wat ze dan doetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:23 schreef 5thencounter het volgende:
Merel heeft weer lol achter de PC, chatten met Mama?
Tot haar Love Me Today shirts uitverkocht zijn denk ik, of ze gaat een "nieuwe lijn" uitzetten Don't Mess With The Bitch shirtjes .. in welke geval de "ruzie" nog wel even volgehouden gaat wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die gaan elkaar nu wel dwars zitten, ben benieuwd wie de langste adem heeft van de twee
Lex vertelde net dat er rare dingen bij de bestellingen stonden, oa straathoer enzo, maar er zullen ook wel fans van Merel leuke dingen zeggen voor haarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:25 schreef humpty het volgende:
[..]
Doet ze steeds als ze er achter zit vraag mij ook af wat ze dan doet
Oke ...ook rare mensen toch die dat doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lex vertelde net dat er rare dingen bij de bestellingen stonden, oa straathoer enzo
ja echt van het padjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Oke ...ook rare mensen toch die dat doen
Maar hij praat met niemand erover.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vraagt aan Jordie of hij met Merel moet gaan praten
Jordie raad aan het niet te doen
Dat zijn dingen waar Merel geen moeite mee heeft. Maar Jessie gaat gebruiken denk ik van zelfs buiten vinden ze haar raar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lex vertelde net dat er rare dingen bij de bestellingen stonden, oa straathoer enzo, maar er zullen ook wel fans van Merel leuke dingen zeggen voor haar
Wat is die Jessie toch n min vies mannetje, Lex op de vingers tikken over de kosten vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Lex weer vertellen dat ze slecht heeft geslapen
Kan je dan niet beter investeren in oordopjes dan in behang, zegt Jessie
Die zijn honderd zoveul euro, zegt Lex
Je kan ze voor 60.................... zegt Jes en gelijk SL
Hij kan gewoon niet tegen dat Merel niet is ingestort zoals Billy altijd deed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:35 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus, wéér mekkeren over het proosten op de uitmaken , dat gaat nog lang etteren
Billie was daar geweldig in idd, kilometers jankend rondstampen over het terrein, Merel blijft grappig in de tegenaanvalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet tegen dat Merel niet is ingestort zoals Billy altijd deed.
Ja en daar kan Jessie niet goed tegen, hij heeft nu een sterke tegenspeelster die niet onder indruk is van hem.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Billie was daar geweldig in idd, kilometers jankend rondstampen over het terrein, Merel blijft grappig in de tegenaanval
merel stort echt nog wel in,kijk maar naar de manier waarop ze doet en reageert,alles is krampachtig,dat houd ze nooit lang vol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet tegen dat Merel niet is ingestort zoals Billy altijd deed.
wordt tijd dat snotkoker instort en oprotquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:39 schreef krabje het volgende:
[..]
merel stort echt nog wel in,kijk maar naar de manier waarop ze doet en reageert,alles is krampachtig,dat houd ze nooit lang vol.
Dat ALS Jessie . Maar Jessie praat er inderdaad veel over maar wat deed Gisteren Merel zelf??? Letterlijk gesprekken vertellen, maar wel zoals zij ze beleefd heeft in haar eigen psychotische werkelijkheid, Maar goed, ze zei het net al: Ik heb geen normen en waardenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
En nu hoorde hij via Gerrit dat ze had gezegd dat jessie had gedronken ook een biertje had genomen met Gerrit. En maar door blijven praten met Adriaan over Merel. Het is te gek voor woorden.
Oh ja ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel, want ze deed thuis "altijd" van die uitmaakfeesjes met vriendinnen
Ik heb nu beeld van mannetjes in camouflage pakken en 'n jachtgeweer, sluipend op hun buikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:45 schreef formule het volgende:
Morgen komen er 2 mensen om te praten over het jagen op vissen, zegt Adriaan
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb nu beeld van mannetjes in camouflage pakken en 'n jachtgeweer, sluipend op hun buik
door het bos op jacht naar verse vis
zaken zijn zaken natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:48 schreef 5thencounter het volgende:
En gewoon blijven doen.. of Jessie even een printordertje wil maken
[ afbeelding ]
Klopt dat merel er ook over praat maar die ontkent het ook niet zoals jessie net wel deed tegen Hiske.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat ALS Jessie . Maar Jessie praat er inderdaad veel over maar wat deed Gisteren Merel zelf??? Letterlijk gesprekken vertellen, maar wel zoals zij ze beleefd heeft in haar eigen psychotische werkelijkheid, Maar goed, ze zei het net al: Ik heb geen normen en waarden
Volgens mij heeft Mylene alleen al 4 flessen opquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw, toch 4 flessen wijn.. of ze allemaal al geturft zijn vraagt Jessie
Neuh, gaat Merel zó doen..
Nee, hij doet niet andersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar hij praat met niemand erover.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Zelfde loopje als Gerrit.![]()
[ afbeelding ]
Ze laten het allemaal gebeuren Fritsie, ik snap niet waaromquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat is die Jessie toch n min vies mannetje, Lex op de vingers tikken over de kosten van
oordoppen. En meneer zelf kijkt niet op de kosten als die zelf iets wil
En dat ze gelogen heeft met welterusten zeggen hoe durft zequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:35 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus, wéér mekkeren over het proosten op de uitmaken , dat gaat nog lang etteren
Te zien aan de manier hoe ze er bij stond moet ze wel meer gedronken hebben dan datquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw, toch 4 flessen wijn.. of ze allemaal al geturft zijn vraagt Jessie
Neuh, gaat Merel zó doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
lekkere zure soep gemaakt door een nog zuurdere doosquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:04 schreef humpty het volgende:
Volgens Lex kan Mariska de soep wel weggooien
want je moet het nooit warm in de vrieskast zetten zegt ze
Mariska denkt dat het nog wel kan
Dat zal nog zijn minste probleem zijn, maar dat zijn starre logica zo langdurig aangevochten word zit 'm meer dwarsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat ze gelogen heeft met welterusten zeggen hoe durft ze
En dan wetende dat je vader een hartonderzoek gat krijgen zijn de dingen die hem nu in utopia overkomen erger natuurlijk
daar heeft ze gelijk inquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:16 schreef Harrison het volgende:
Merel vindt Gerrit en Jessie nu net twee kneusjes die op youtube een rap willen hebben.
Ja klopt zij maakt hem alleen maar belachelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:17 schreef Bella35j het volgende:
Ik vind het wel een verschil hoe Jessie over Merel praat.
Merel is hem belachelijk aan het maken met haar nep lach.
Jessie is meer dat hij het allemaal niet begrijpt hoe iemand in 1 dag zo kan veranderen.
Kijken of ze het nog zo lollig vind als de kneusjes mogen touren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:16 schreef Harrison het volgende:
Merel vindt Gerrit en Jessie nu net twee kneusjes die op youtube een rap willen hebben.
Tja dat roept Merel met alles alleen doet ze het zelden en probeert ze alles te verdoezelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
En weer zeiken dat de wijn van gister nog niet is geturfd. Lex zegt er is ook bacardi gedronken. 2 stuks. Hij kijkt nu al voor de 3e keer deze ochtend op de lijst terwijl merel al aan hem gezegd heeft dat ze dat zo gaat doen. Hij weet ook 4 flessen.
Das toch van vroeger dat het slecht voor de koelkast was...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:04 schreef humpty het volgende:
Volgens Lex kan Mariska de soep wel weggooien
want je moet het nooit warm in de vrieskast zetten zegt ze
Mariska denkt dat het nog wel kan
nee beter eerst te laten afkoelen en dan in de koelkastquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch van vroeger dat het slecht voor de koelkast was...
Hondsdagen Hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:21 schreef chufi het volgende:
[..]
kunnen ze dat clipje mooi op de fullumavond van sjeldel laten premièrenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nu weer gemeen dat Fran niet van Ger in de clip mag dansen. Fran die notabene Shell om raad vroeg hoe Ger van dr lijf te houden.
En hup Merel weer het clipje belachelijk maken.
vind het altijd raar dat als een relatie uit is dan je dan zo hatelijk moet doen,zegt genoeg over die persoon.jammer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:16 schreef Harrison het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:17 schreef Bella35j het volgende:
Jessie is meer dat hij het allemaal niet begrijpt hoe iemand in 1 dag zo kan veranderen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:19 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Kijken of ze het nog zo lollig vind als de kneusjes mogen touren.
het gaat over eerst goed af laten koelen en dan in de ijskast zetten. Kippen en erwten soep kunnen ineen zuur worden als je dat niet goed doet en je kunt er flink beroerd van wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lach me dood als die Merel eens op de bank komt(met PB liefst, van mij krijgt ze hem dit keer wat een triest wijf is dat met haar ego van hier tot Tokyo)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:30 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nu lacht ze zich dood als Gerrit naar huis moet, want wat gaat Jessie dan doen.
Die teksten waren er al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:32 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie is nu wel gluiperig raptexten aan het maken over "btiches van zich afslaan" , ook effe voordeel trekken uit de UIT-show
Bij de laatste regel "En nu nog vaker op TV dan Gerard Joling en Gordon" gaf Achter een sounlock…
Snel maar verder met de Ikbal rap
En het helemaal met haar eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:16 schreef Harrison het volgende:
Ik heb al vaker gedacht dat het geen reclame was voor Merel, het hoeft niet over haar te gaan maar................quote:
Hij zit haar net zo goed slecht te maken. Hij zegt zelfs dat ze hulp nodig heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:17 schreef Bella35j het volgende:
En vooral soep met verse groente gaat ook niet samen met onweer, wordt het ook zuurquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het gaat over eerst goed af laten koelen en dan in de ijskast zetten. Kippen en erwten soep kunnen ineen zuur worden als je dat niet goed doet en je kunt er flink beroerd van worden
ja, heb ik ook wel eens gehoord, maar goed afkoelen, af en toe roeren en dan wegzetten werkt primaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En vooral soep met verse groente gaat ook niet samen met onweer, wordt het ook zuur
Rok weer onder de oksel, ze kan haar taille niet vindenquote:
ergens tussen dr buik en dr jetsersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Rok weer onder de oksel, ze kan haar taille niet vinden
Om te beginnen is Merel wel begonnen met haar proost feestje om het te vieren(en dat zij t uit gemaakt heft etc) en vind Merel toch wel heel wat erger bezig. Jessy hoor ik vnl dat hij het niet begrijpt en het belachelijk vindt(en terecht). Merel maakt hem idd de hele tijd belachelijk met die nep lachquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 2 augustus 2019 09:17 schreef Bella35j het volgende:
[/quote
Hij zit haar net zo goed slecht te maken. Hij zegt zelfs dat ze hulp nodig heeft
Er komt alleen maar bij volgens mijquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou meid je kan echt zien dat je heeeeeel veeeeel bent afgevallen!
(Waar dan)
tijd voor anspecken voor de winter is begonnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:44 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja de tijd dat ze afviel is allang voorbij idd
SNao niet dat Merel dit soort rokjes/jurkjes draag. Hierin lijk je dikker dan je bentquote:
ja is achterhaald, volgens de keuringsdienst ook, wat wel kan gebeuren is als je een grote hete pan in de koelkast zet, de temperatuur in je hele koelkast daalt, en daardoor andere dingen kunnen bedervenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt en gisteren was t nog erger.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:17 schreef Bella35j het volgende:
Ja en, zo ramp is dat toch niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:42 schreef pecla het volgende:
[..]
Om te beginnen is Merel wel begonnen met haar proost feestje om het te vieren(en dat zij t uit gemaakt heft etc) en vind Merel toch wel heel wat erger bezig. Jessy hoor ik vnl dat hij het niet begrijpt en het belachelijk vindt(en terecht). Merel maakt hem idd de hele tijd belachelijk met die nep lach
dat vind ik wel meevallen met Jessie hoor, tis niet echt een kwaadspreker, heeft ie over Billy ook nooit gedaan, dat moet ik hem nagevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en, zo ramp is dat toch niet?
Ik zie daar geen kwaad in hoor.
Ze zijn beide even erg, vlak Jessie ook niet uit
En wie er begonnen is maakt toch niet uit, het is over, Merel is blij en gaat met utopianen proosten
Ze zegt dat zee dat in de buiten wereld ook met vriendinnen doet.
Degene die het aan Jessie verteld heeft is de stoker, anders had hij het niet eens geweten
2,50 euroquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:03 schreef Giggio het volgende:
OMG moeten we de hele dag naar snotkoker z'n monotome rep luisteren?
Zoals de wind waait, waait Frans rokjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:11 schreef Harrison het volgende:
Oh, nu Jessie het vraagt vindt Franny het shirt opeens wel heftig. Ze vindt niet dat Jessie dit verdient.
En ze heeft nu pas de betekenis door, die is ook niet in haar eerste leugen gestiktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:11 schreef Harrison het volgende:
Oh, nu Jessie het vraagt vindt Franny het shirt opeens wel heftig. Ze vindt niet dat Jessie dit verdient.
Andrea hoor ik mopperen op Franny omdat zij beweerd dat Andrea de dieren had moeten doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft de verantwoordelijkheid over de diertjes dus weer op anderen afgeschoven
En Jessie moet altijd zijn plasje erover doen al zal het maar een milimeter andere richting op moeten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Hiske zegt dat inderdaad Merel haar gedrag kinderachtig is
Of Jessie vindt dat hij een normaal gesprek met Merel heeft gehad
Jessie zegt van niet, hij vindt het ingewikkeld met Merel alles wat hij aanhaalt zegt Merel dat ze het niet zo bedoeld is.
His vraagt of Jessie denkt dat Merel zich in Jessie kan verplaatsen, Jessie zegt van nee
Het nadeel het moet altijd precies op haar manier, anders is het niet goed
Ja...heel bijzonderquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:12 schreef Harrison het volgende:
Maar Franny is goudeerlijk, hoorden we Mylene en Dylan vannacht zeggen
Dylan zei ook dat mensen niet spoorden dat ze dachten dat hij en Kees ruzie hadden terwijl ze het gewoon gezellig hadden in het huisjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:12 schreef Harrison het volgende:
Maar Franny is goudeerlijk, hoorden we Mylene en Dylan vannacht zeggen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dylan zei ook dat mensen niet spoorden dat ze dachten dat hij en Kees ruzie hadden terwijl ze het gewoon gezellig hadden in het huisje
Tranny IS verantwoordelijk voor de dierenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Andrea hoor ik mopperen op Franny omdat zij beweerd dat Andrea de dieren had moeten doen?
Het is wel meestal Andrea die begint en Franny wakker maakt.
Nu is Andrea in bed blijven liggen en Franny ook.
Andrea vindt Franny de verantwoordelijke voor de de dieren.
Ja en wij waren allemaal haske gek natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dylan zei ook dat mensen niet spoorden dat ze dachten dat hij en Kees ruzie hadden terwijl ze het gewoon gezellig hadden in het huisje
lieve meidquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft de verantwoordelijkheid over de diertjes dus weer op anderen afgeschoven
Haha, had ik wel verwachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Andrea gaat niet in het martelhofke als de situatie met de dieren zo blijft. Dan kan Hiske lekker slapen en zij niet. Gaat ze niet doen. Daaaaaag.
[ afbeelding ]
liefde maakt blindquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:19 schreef Harrison het volgende:
Zulke kinderachtige dingen heeft Gerrit nog nooit van Shel gezien
Als het uit gaat zonder dat de ander je iets aan heeft gedaan(Jes is niet vreemd gegaan of heeft haar iets anders aan gedaan) is het wel zo normaal dat je je ex niet helemaal zwart gaat maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en, zo ramp is dat toch niet?
Ik zie daar geen kwaad in hoor.
Ze zijn beide even erg, vlak Jessie ook niet uit
En wie er begonnen is maakt toch niet uit, het is over, Merel is blij en gaat met utopianen proosten
Ze zegt dat zee dat in de buiten wereld ook met vriendinnen doet.
Degene die het aan Jessie verteld heeft is de stoker, anders had hij het niet eens geweten
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:19 schreef Harrison het volgende:
Zulke kinderachtige dingen heeft Gerrit nog nooit van Shel gezien
Juist, dat is Jessie, veel geraffineerder dan Merel ....deed hij ook bij Billy.....zag je dat hoe raar ze deed.. is toch niet normaal. Ze spoort niet hoor....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:42 schreef pecla het volgende:
[..]
Om te beginnen is Merel wel begonnen met haar proost feestje om het te vieren(en dat zij t uit gemaakt heft etc) en vind Merel toch wel heel wat erger bezig. Jessy hoor ik vnl dat hij het niet begrijpt en het belachelijk vindt(en terecht). Merel maakt hem idd de hele tijd belachelijk met die nep lach
Bij het afkoelen goed roeren zodat hij overal de zelfde temperatuur heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja is achterhaald, volgens de keuringsdienst ook, wat wel kan gebeuren is als je een grote hete pan in de koelkast zet, de temperatuur in je hele koelkast daalt, en daardoor andere dingen kunnen bederven
Ik vind het gewoon laag bij de grond. Zo ga je niet met mensen om.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:20 schreef pecla het volgende:
[..]
Als het uit gaat zonder dat de ander je iets aan heeft gedaan(Jes is niet vreemd gegaan of heeft haar iets anders aan gedaan) is het wel zo normaal dat je je ex niet helemaal zwart gaat maken.
Maar dat doet Merel dus wel en moet (voor haar ego) het ervan maken dat zij het uit heeft gemaakt etc, ik vind het nogal triest en kinderachtig(maar jij ziet er geen kwaad en dus en vind het normaal)
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die rare bakkes van Merel deed me meteen aan deze emoticon denken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die rare bakkes van Merel deed me meteen aan deze emoticon denken:
[ afbeelding ]
het moet allemaal niet gekker worden meer daarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:30 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nou Andrea weer tegen Franny: Die Jordy is wel een roddelkont hoor
Nu heeft Jordy het weer gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef mazaru het volgende:
Andrea: Hey..... Die ehhh Jordie he? Dat is wel een roddelkont hoor....
Andrea is een van de grootste stokers die daar rondloopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu heeft Jordy het weer gedaan![]()
Dree is zo naïef
Is hij gelijk genezen van de vrouwen.....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:34 schreef Harrison het volgende:
Jessie: ik ben weer vrijgezel
Jordie: oh kom, we gaan naar boven, haha
Jessie: Jordie neuken
ik heb dat geobserveerd, en ik denk, ze probeert heel vaak te bemiddelen, maar speelt daarbij informatie over wat helemaal niet aan haar is om te vertellen, en daar komen problemen van, ik geloof niet dat ze het helemaal expres doet, ze snapt het nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andrea is een van de grootste stokers die daar rondloopt.
Andrea is 31 jaar. Die weet dondersgoed wat ze doetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb dat geobserveerd, en ik denk, ze probeert heel vaak te bemiddelen, maar speelt daarbij informatie over wat helemaal niet aan haar is om te vertellen, en daar komen problemen van, ik geloof niet dat ze het helemaal expres doet, ze snapt het niet
ik zou haar iig nooit in vertrouwen nemen, want ze maakt het haar ding vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andrea is 31 jaar. Die weet dondersgoed wat ze doet
Dat betwijfel ik. Klein voorbeeld. Merel zegt dat ze zijn kop niet meer kan zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb dat geobserveerd, en ik denk, ze probeert heel vaak te bemiddelen, maar speelt daarbij informatie over wat helemaal niet aan haar is om te vertellen, en daar komen problemen van, ik geloof niet dat ze het helemaal expres doet, ze snapt het niet alleen
Tegen Jessie zeggen kan je een zak over je hoofd doen want Merel kan je kop niet meer zien. Denk dat het vrij duidelijk is wat je daarmee bereikt, en dat is niet bemiddeling.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb dat geobserveerd, en ik denk, ze probeert heel vaak te bemiddelen, maar speelt daarbij informatie over wat helemaal niet aan haar is om te vertellen, en daar komen problemen van, ik geloof niet dat ze het helemaal expres doet, ze snapt het niet
Ik zou daar helemaal niemand in vertrouwen durven nemen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zou haar iig nooit in vertrouwen nemen, want ze maakt het haar ding van
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef Harrison het volgende:
[..]
Tegen Jessie zeggen kan je een zak over je hoofd doen want Merel kan je kop niet meer zien. Denk dat het vrij duidelijk is wat je daarmee bereikt, en dat is niet bemiddeling.
tsja, dat zie ik ook welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Klein voorbeeld. Merel zegt dat ze zijn kop niet meer kan zien.
Wie is zij die zogenaamd grappig zegt tegen JEssie wil je een zak om je kop doen want Merel kan hem niet meer zien.
Ruzie uitlokken. Sensentatie zoeken.
Bij dat soort types zou ik nooit uithuilen of te veel mijn gevoelens laten tonen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylene tegen Lex: hoezo? wat is er morgen dan? Lex: Mijn bezoek!
Hoe kan je dat in godsnaam niet weten?????????????????????????????? FRENKIE!
Er zijn gisteren 4 flessen wijn doorheen gegaan….quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:43 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylene tegen Lex: hoezo? wat is er morgen dan? Lex: Mijn bezoek!
Hoe kan je dat in godsnaam niet weten?????????????????????????????? FRENKIE!
Dat vind ik dus niet, maar ze ziet meer dan de helft niet van wat daar tussen mensen speelt , ze is vaak verbaast als ze hoort wat er wordt gezegd .quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andrea is een van de grootste stokers die daar rondloopt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:44 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie gooit het vuile stro over het hek.
Zo! Klaar!
Maar ook geen stoken , ze maakte een grap nav wat Merel zeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef Harrison het volgende:
[..]
Tegen Jessie zeggen kan je een zak over je hoofd doen want Merel kan je kop niet meer zien. Denk dat het vrij duidelijk is wat je daarmee bereikt, en dat is niet bemiddeling.
Dan hebben ze alleen de laatste 4 geteld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn gisteren 4 flessen wijn doorheen gegaan….
Vind haar meer zuiver als een Jessie en een Merel samen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef BloesBloes het volgende:
Nou goed Andrea is niet altijd zuiver, nou en? Heeft ze net zo'n lange lijst van vuile streken als Jessie of Merel, welnee bij lange niet...
had nog leuker geweest als hij ook een couplet had mogen doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Ikbal mag de rap horen over hem
[ afbeelding ]
De meesten hebben idd wel dingen die niet helemaal zuiver zijn , maar wat je zegt , er zijn er 2 die de hele boel tegen elkaar opzetten en uitspelen ,daar valt Dree bij in het nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef BloesBloes het volgende:
Nou goed Andrea is niet altijd zuiver, nou en? Heeft ze net zo'n lange lijst van vuile streken als Jessie of Merel, welnee bij lange niet...
Ja, maar blijf het raar vinden dat Jessie over hem gaat rappenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
had nog leuker geweest als hij ook een couplet had mogen doen
En een gerucht dat er ook vodka doorheen gegaan is... maar ja, het gelul ging alle kanten uit de hele dagquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dan hebben ze alleen de laatste 4 geteld.
Ik zag gisteren avond volgens mij alleen al 4 flessen staan, en dat was tegen 22 uurquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dan hebben ze alleen de laatste 4 geteld.
mss gaat dat naar zn koffiekarretje, of het allemaal gemeend is of niet, het doel heiligt de middelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar blijf het raar vinden dat Jessie over hem gaat rappen
Ik zie dat een beetje als geld over de rug van de ellende van Ikbal verdienen
Ja, wat moet die jongen anders, die kan moeilijk tegen zijn gastheer zeggen dat het niet mooi isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:49 schreef mazaru het volgende:
Voordat er WEER wordt geschreven dat Jessie een rap over Ikbal maakt en Ikbal door hem misbruikt wordt.
Ikbal vind het prachtig!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:51 schreef Harrison het volgende:
Lexie kan niet uit een boekje leren. Toen Stefano er was deed hij het voor, antiflexie retroflexie, toen wist ze het wel (ondertussen doet ze een gebaar van abductie om het voor te doen)
BACO's, zo rond een uurtje of ? 02:00.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een gerucht dat er ook vodka doorheen gegaan is... maar ja, het gelul ging alle kanten uit de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |