Er was iets met een plastic zak, over het hoofd van Jessie,maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb er helaas niets van mee gekregen, veel hectiek hiero
We hebben een sl, het was ook zo spannend op de stream
Wel als je kieskeurig bent, en dakloosquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx Formule.,
Lekker makkelijk als je zo vervangend onder komen hebt
Voor rotzooi in de keuken hoef je toch je huis niet uit,
Ze had tegen Andrea gezegd dat ze de kop van Jessie niet meer kan uitstaan. Stooksmurf vroeg vervolgens aan Jessie of hij met een zak over zijn hoofd kon gaan rondlopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:01 schreef formule het volgende:
[..]
Er was iets met een plastic zak, over het hoofd van Jessie,maar weet het niet zeker
Hij is toch niet meer dakloos, hij heeft een eigenhuisje nu tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:03 schreef formule het volgende:
[..]
Wel als je kieskeurig bent, en dakloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heb ik dus gemist, dank jequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze had tegen Andrea gezegd dat ze de kop van Jessie niet meer kan uitstaan. Stooksmurf vroeg vervolgens aan Jessie of hij met een zak over zijn hoofd kon gaan rondlopen.
Maar de keuken was viesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is toch niet meer dakloos, hij heeft een eigenhuisje nu toch
Lex is al wakker, zal wel aan het leren zijn,al kreunend en steunendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Nou lekker, weer streams met alleen slapende mensen
Ja, ze zat met Dave te kletsebetse en er kwam nog iemand aan, maar kon net niet zien wiequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:12 schreef formule het volgende:
[..]
Lex is al wakker, zal wel aan het leren zijn
Nou als mama dat heeft gezien zal ze niet blij zijn denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |