quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Hou je waffelquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:29 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon mugshots publiceren na een veroordeling.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Smeren jullie jezelf weleens in met olie?
Je suis Charlie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:34 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Bedreigd worden voor een tekening![]()
Alleen Geert krijgt dat voor elkaar.
Daar zat ze ook al aan het bier!quote:
quote:
Iedere dag van top tot teen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Godver.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Zonnebrand is ook olie toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Jaquote:
De eerste Ipad had toch die dikke stift?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef svann het volgende:
Ook voor de eerste generaties touchscreens had je pennen.
Hoefde echt niet met je vinger.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef Bocaj het volgende:
Monkyyy heb je die naakte gamer nog? man of vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
[..]gadverdamme gewoon striae op je buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
[..]Welke uitzending was dit? Volgens mij ken ik deze gast. Serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
"I think there is a world market for maybe five computers."quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
640K ought to be enough for anyone
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Van drugs krijg je rimpels. Tess is een rimpeldoos
Adolescenten schijnen dat inmiddels vrij normaal te vinden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef PzKpfw het volgende:
Überhaupt al raar dat we hiermee het gebruik van xtc normaliseren.
Gaat in de toekomst nog vele gevolgen hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Adolescenten schijnen dat inmiddels vrij normaal te vinden.
Er zijn niet tig praat programma's over tennisquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zijn niet tig praat programma's over tennis
jouw probleemquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zijn niet tig praat programma's over tennis
Toch een man?!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welke uitzending was dit? Volgens mij ken ik deze gast. Serieus.
Het 8 uur journaal tijdens de hittegolf vorige week.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welke uitzending was dit? Volgens mij ken ik deze gast. Serieus.
Thanks!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het 8 uur journaal tijdens de hittegolf vorige week.
Het was een één of ander game event waar ze allemaal in een tent zaten te gamenquote:
genotquote:
Heb hem gevonden, uitzending was afgelopen zaterdag om 20:00 inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het was een één of ander game event waar ze allemaal in een tent zaten te gamen
Net als Louis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef Szura het volgende:
Ik heb een verklaring: Van Bommel is een teringlijer
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef Szura het volgende:
Ik heb een verklaring: Van Bommel is een teringlijer
ben ik niet mee eens jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef Harvest89 het volgende:
Van Bommel was altijd al irritant.
Hele tijd de favoriete schoonzoon uithangen maar zich wel als een idioot gedragen op het veld. Nu ook naast het veld dus.
Toch reageren mensen nog heel verbaasd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef Harvest89 het volgende:
Hele tijd de favoriete schoonzoon uithangen maar zich wel als een idioot gedragen op het veld. Nu ook naast het veld dus.
quote:
Van Marwijk is een lul.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:54 schreef Harvest89 het volgende:
Goeie vraag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:56 schreef svann het volgende:
Waarom eigenlijk promotie voor Fox sport op de publieke omroep?
@monkyyyquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:56 schreef svann het volgende:
Waarom eigenlijk promotie voor Fox sport op de publieke omroep?
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Bin Laden dat boeit niemand, behalve dat linksche NOS Journaal.
Alleen heeft Lowie ook daadwerkelijk wat gepresteerd en Bommel niet, wat hem een bokkige dorpspastoor maakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
Van Bommel doet inderdaad Lowietje na
Ftfy.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Bin Laden dat boeit niemand, behalve dat linksche NOS Journaal America.
watt????????quote:
Ah, het gaat over zielige homootjes die gepest worden door gemene mannen als Johan Derksen.quote:
Ook toen ze nog bij de politie was, leek ze meer bezig met de tv. Snap wel dat ze dat een halt toe wilden roepen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
Ellie ging gewoon voor tv munnie (lol)
Jammer dat het morgen droog weer is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is dit voor slaapverwekkend geneuzel
Terecht ja, dat wil je niet hebben binnen je korpsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook toen ze nog bij de politie was, leek ze meer bezig met de tv. Snap wel dat ze dat een halt toe wilden roepen.
als je ziet hoe die gozer erbij zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:04 schreef Bolasie het volgende:
Die Gaypride werkt alleen maar averechts heb ik het idee. Kansloze bende.
Alexander is een diefquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Alexander, hoe gaat het met Blendle?
Niks aan de handquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Alexander, hoe gaat het met Blendle?
Nee, maar heel lekker gaat het nietquote:
Ah okequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, maar heel lekker gaat het niet
Zeer zeker wel hoorquote:
Ja maar hij lult gewoon onzinquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:14 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Ellie list vindt het interessant.
Every woman's fantasyquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:15 schreef Coco. het volgende:
wtf zit daar voor een gedrocht aan tafel
Eva Jinekquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:15 schreef Coco. het volgende:
Dat is de nieuwe verdediger van PSV.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:15 schreef Coco. het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:14 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Hallo Siri,
Worden mijn fok-post ook verkocht aan derden?
?
Valve weet jouw gamegedrag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Zodra ik een Van der Valk binnen stap wil m'n telefoon meteen weten hoe de Zeetong a la Meunière was. Dat kan toch niet lieve mensen.
quote:"We blijven het volgen"
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat overdreven nichterige gedoe.
Teleurgesteld in jezelf?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:26 schreef PzKpfw het volgende:
Het zal je zoon maar zijn. Ik zou zwaar teleurgesteld zijn als vader.
Elk woord dat Eva op z'n Engels uitspreekt klinkt superauthentiek Amerikaans.quote:
Heb je het nu over jezelf?quote:
Goor alleen is niets, samen zijn ze wel leuk. Vriend van de show Geer is altijd een god.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Joling gaat nog wel. Alleen is Gordon niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |