Sorry, ik ben bezig met een Wiener Kugelkopf Steak Pie. Ik ben door jou in de ban van de Oostenrijkse keuken geraakt.quote:
Waarom zou ik daar blij om zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je blij dat het augustus is?
Is dat zo? Soms best aangenaam hier. Met de nadruk op soms, soms.quote:
Werk even mee, ik probeer het topic weer op gang te trekken. Ik werd gebeld door Yvonne.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar blij om zijn?
Ik heb telefoon.quote:
Oh oké.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Werk even mee, ik probeer het topic weer op gang te trekken. Ik werd gebeld door Yvonne.
Oh, dan was het Danny die anoniem probeerde te bellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Werk even mee, ik probeer het topic weer op gang te trekken. Ik werd gebeld door Yvonne.
Als het regent in augustus,quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar blij om zijn?
Lekker bbq-en en linedancen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh oké.
Ja, lekker hoor, augustus. Zomer, lekker warm, rustig op de zaak, alle buren op vakantie. Ik heb 't fijn.
Ook wel leuk.quote:Jij dan?
Precies ! Het is vóór ook altijd achter dan breder.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Als het regent in augustus,
is juli voorbij dus!
ofzo...
En 's-nachts is het kouder dan buiten, maar gelukkig zijn er geen Alpen in de Pyreneeën.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Precies ! Het is vóór ook altijd achter dan breder.
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker bbq-en en linedancen?
Understatement of the year?quote:[..]
Ook wel leuk.
Met jou kan ik praten !quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
En 's-nachts is het kouder dan buiten, maar gelukkig zijn er geen Alpen in de Pyreneeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |