SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekentje is vanwege de hondjes.
Dankje, jij ook Scrut !!quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:52 schreef Soulraven het volgende:
En je rozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekentje is vanwege de hondjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat ziet er leuk uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekentje is vanwege de hondjes.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik wou het net zeggen.quote:
Niet mijn smaak, maar als jullie er maar blij mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dekentje is vanwege de hondjes.
Én fijn op kunnen zitten![]()
Hoe was je eerste dag?quote:
Die is goed verlopen, nog wel wennen.quote:
Ja !quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is goed verlopen, nog wel wennen.
Als in?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij doet ook goed je best zag ik net !quote:
De stoel gaat niet meer door.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar als jullie er maar blij mee zijn
Én fijn op kunnen zitten
Ander tekenprogramma voornamelijk. De werkwijze en mijn collega's.quote:
Thnxquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij doet ook goed je best zag ik net !![]()
Nog meer goed nieuwsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De stoel gaat niet meer door.
Hoe is de koffie?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ander tekenprogramma voornamelijk. De werkwijze en mijn collega's.
Die is prima.quote:
Werk in het algemeen is even wennen dusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ander tekenprogramma voornamelijk. De werkwijze en mijn collega's.
Dat is normaal ..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |