Aahw dat is toch niet nodig schatjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word hier verlegen van.
ja, maar zou t wel doenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft een vreemd nummer.
Geen flauw idee eerlijk gezegd 😅quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze dan de volgende ronde?
😂quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Geen flauw idee eerlijk gezegd 😅
Malmö FF of NK Domzalequote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze dan de volgende ronde?
Ach, je ligt er nog niet uit bij deze stand.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zorgen dat we nog een keer scoren..
Nee klopt, eerst verlenging en daarna eventueel penalty's..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, je ligt er nog niet uit bij deze stand.
Spannend hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee klopt, eerst verlenging en daarna eventueel penalty's..
Hebben niet eens een echt stadionquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook wel kut om daar te moeten spelen.
1 tribune haha.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hebben niet eens een echt stadion
Ja, dit dus eigenlijk ook een beetje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil netflixen maar ik stel constant uit.
Best kansloos welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dit dus eigenlijk ook een beetje.
Goede omschrijving van mijn leven wel ja.quote:
Het kan vast nog kanslozerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goede omschrijving van mijn leven wel ja.
Zou op dit moment echt niet weten wat.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goede omschrijving van mijn leven wel ja.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou op dit moment echt niet weten wat.
Een leven hebben zonder inhoud, vreugde en een doel.quote:
En daar is niks mis mee?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een leven hebben zonder inhoud, vreugde en een doel.
Dan moet je wel een keuze voorleggen.quote:
Ja ho dan heb ik zo een lijstje van 69 dingen..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan moet je wel een keuze voorleggen.
Kom maar op dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
Ja ho dan heb ik zo een lijstje van 69 dingen..
Net zei je nog dat het wel goed zou komenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je verwacht het niet..
Zondag nog een kans in Den Haag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het wel goed zou komen
Haha we zullen zien..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zondag nog een kans in Den Haag.
Keihard genoten toenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat dachten we de vorige keer ook.. dat was helemaal een poardeverschut..
Ja was een bizar eindequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Weet ik en snap ik.. Door ons waren jullie veilig voor degradatie..
Yep..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja was een bizar einde
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertrek je vroeg morgen? Best een eindje rijden toch?
Uurtje of 5 denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertrek je vroeg morgen? Best een eindje rijden toch?
Alsof jij niet al wakker bent rond die tijd.quote:
Daar gaat het niet om. Lulloquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof jij niet al wakker bent rond die tijd.
Nee oké, maar dacht even dat je om 05.00 vertrok en dan zo'n eind rijden dan had je beter al kunnen slapen denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Met dat rijden heb ik weinig moeite. Belgie is vaak minder, maar verder niet.
Dan wel idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee oké, maar dacht even dat je om 05.00 vertrok en dan zo'n eind rijden dan had je beter al kunnen slapen denk ik
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Lullo
Proost makkerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee oké, maar dacht even dat je om 05.00 vertrok en dan zo'n eind rijden dan had je beter al kunnen slapen denk ik
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
We can fuck until the dawn, making love 'til cherry's gone
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, nader bekeken best wel. Vind je niet?
Die raar neem ik ook maar als complimentquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.
Niet doorsnee.
Raar af en toe.
Best wel lief.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan dan de lichten op de afdeling uit?
Was hier maar een zuster...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan dan de lichten op de afdeling uit?
Ik vind alles van Prince goedquote:
Ja ook goedquote:
Die vent? Homo much ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:43 schreef ToT het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de (relatief) modernere muziek, maar deze vind ik ook wel lekker:
Vind de videoclip leuker dan het nummerquote:
Hier was toch ook een meer x-rated versie van? Met dames op een paal die een pillow-fight doen en daarbij duidelijk geen slipje aan hebben?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vind de videoclip leuker dan het nummer
Ken ik niet maar ben wel geïnteresseerd nuquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier was toch ook een meer x-rated versie van? Met dames op een paal die een pillow-fight doen en daarbij duidelijk geen slipje aan hebben?
Catchy nummerquote:
JAAAAAAAquote:
Ja morgen ook nog maar klinkt wel leuk.quote:
Ik miste haar gisteren ook al. Waar blijft zequote:
Alweer gebandquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik miste haar gisteren ook al. Waar blijft ze
Geen ideequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik miste haar gisteren ook al. Waar blijft ze
DAT geloof ik niet. @Limoentjuh is lief. Die krijgt geen banquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
DAT geloof ik niet. @:limoentjuh is lief. Die krijgt geen ban
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:53 schreef Paul het volgende:
[..]
VBL / Hebben we op FOK! ook een Eredivisie Toto?
Erg rustig nog... Ochtendje wachten voor de boegquote:
Wachten? Waddan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Erg rustig nog... Ochtendje wachten voor de boeg
En in huize ToT?
Moet wat dingen opmeten om verder te kunnen maar gaat nu nog niet. Hopelijk vanmiddag.. Of morgen.. En anders maandagquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Wachten? Waddan?
Hier alles prima. Weer een kort nachtje gehad, maar verder alles goed.
Dat wordt dan lang wachten, als het maandag wordt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet wat dingen opmeten om verder te kunnen maar gaat nu nog niet. Hopelijk vanmiddag.. Of morgen.. En anders maandag
Lekker weekend alquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gisteren gewerkt dus vandaag vrij
ToTje wilde weer aandacht?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Wachten? Waddan?
Hier alles prima. Weer een kort nachtje gehad, maar verder alles goed.
That's me!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wordt dan lang wachten, als het maandag wordt.
[ afbeelding ]
Die gaat zondagavond pas vanuit daar vertrekken......quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
N
[..]
mannetje ook weer terug.
Oh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die gaat zondagavond pas vanuit daar vertrekken......
Bij elk tankstation een bakquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet wel fit en scherp zijn om zo dat pleuris eind te rijden!!!
Twee dagen onderweg danquote:
Misschien beter hem nu te laten slapen? Dan is hij na het middageten ook weer moe en weer slapen. Dus tegen de avond ook weer moe en vroeg slapen tot volgende ochtendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond laat was hij: [ afbeelding ]
En vanmorgen was hij weer op tijd wakker!
Oh en tussendoor ook nog ff wakker geweest.
En nu is hij moe!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in een keer door. Kwartiertje pauze tussendoor is genoeg.
Waar ga je heen? Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in een keer door. Kwartiertje pauze tussendoor is genoeg.
Ligt eraan. Als je een benzinestation nodig hebt kom je ze niet tegen, en andersom zie je ze achter elkaarquote:
Dat zal je ook altijd net hebben iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je een benzinestation nodig hebt kom je ze niet tegen, en andersom zie je ze achter elkaar
Haha idd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Misschien beter hem nu te laten slapen? Dan is hij na het middageten ook weer moe en weer slapen. Dus tegen de avond ook weer moe en vroeg slapen tot volgende ochtend
Nee he! Hahaha, wat een ondeugdquote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 2 augustus 2019 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha idd.Nou het is sowieso al weer bijna tijd voor zijn dagelijkse ochtenddutje, maar nu ineens is hij weer helemaal actief!
Geen pijl op te trekken bij hem!
Ik had dat jaren terug een keer. Mijn vriendin kots misselijk en kotsen in de auto. Gvd geen parkeerplaats of benzinestation niks, KILOMETERS langquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat zal je ook altijd net hebben idd
Hoe gaat het nu met haar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dat jaren terug een keer. Mijn vriendin kots misselijk en kotsen in de auto. Gvd geen parkeerplaats of benzinestation niks, KILOMETERS lang
Kwestie van bad timingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dat jaren terug een keer. Mijn vriendin kots misselijk en kotsen in de auto. Gvd geen parkeerplaats of benzinestation niks, KILOMETERS lang
Schattig!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu piano te spelen!
[ afbeelding ]
Ja hij speelt de piano nu met z'n bips!quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij speelt de piano nu met z'n bips!![]()
(Zit er op en draait wat heen en weer.
)
Dit voorspeld een goede toekomstquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
)
Dat moest ik zien!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
)
Talentje, ik zeg je!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit voorspeld een goede toekomst
Vader Jacob?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu speelt hij het met 1 hand en 1 voet!
Wat een acrobaatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu speelt hij het met 1 hand en 1 voet!
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
MiniToT is de nieuwe Wibi Soerjadi
Ahwquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij inmiddels al weer bezig om de piano met een pakje billendoekjes te bespelen!En toen hij mij zag foto's maken, was het gedaan met de piano en kwam hij naar me toe gekropen!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was hij inmiddels al weer bezig om de piano met een pakje billendoekjes te bespelen!En toen hij mij zag foto's maken, was het gedaan met de piano en kwam hij naar me toe gekropen!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Kijk eens niet zoveel in de spiegel sexyboyquote:
hihiquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk eens niet zoveel in de spiegel sexyboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |