quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zat even niet op te letten
Jahaa, maar kijk wat er staat dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef dud0r het volgende:
Dacht dat kopje lapo had.
[..]
@:devzero weet dat wel.
Ik drink 1 kop thee bij binnenkomst op het werk en voor de rest alleen waterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je zo'n flikker die thee drinkt?
Uiteindelijk zijn we alleen geboren en gaan we alleen dood haagsie. Kerst kan er dus ook nog wel bijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met kerst ben ik alleen.
Dat vind ik heel lief van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we alleen geboren en gaan we alleen dood haagsie. Kerst kan er dus ook nog wel bij
Gelukkig heb je ons nog en in het bijzonder mij. Ik zal voor jou extra online zijn tijdens de feestdagen
Kom dan mij helpen met een kerstboom versierenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met kerst ben ik alleen.
Nouuuuquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ook de jongste niet meer.
Ik kom ook. Kerstbomen versieren is mijn fav bezigheidquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom dan mij helpen met een kerstboom versieren
Daar heb ik helemaal niets aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
Ik draag jou altijd mee in mijn gedachte en daardoor ben je nooit echt alleen
Ja ja zag het later pas. Ik lees nooit de laatste post als ik er naar toe moet klikkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jahaa, maar kijk wat er staat dan.
In mijn gedachte heb je idd niks aanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niets aan.
Gezelligquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kom ook. Kerstbomen versieren is mijn fav bezigheid
Ben steevast de eerste die begint aan de boom hier binnen de organisatie. Zou het liefst tijdens pakjesavond al willen beginnen
Smoothquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
In mijn gedachte heb je idd niks aan
Wanneer begin je met verhuizen? Dit jaar al? Ik ben ook een grote Kerst fanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ben ook altijd de eerste in kerststemming hier. En dit jaar kan er als goed is een fatsoenlijke boom komen
In jouw gedachte zie ik er waarschijnlijk ook beter uit.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In jouw gedachte zie ik er waarschijnlijk ook beter uit.
Als goed is welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wanneer begin je met verhuizen? Dit jaar al? Ik ben ook een grote Kerst fan
Nja, de ambiance van Kerst dan. De gezelligheid, de lichtjes en de vrije dagen. Ik vind dat verplichte Kerst gedoe bij familie altijd erg irritant. Je moet overal naartoe en als je een ouder overslaat dan heb je gelijk stront aan de knikker
Maar 6 dagen vrij vragen en ben je twee weken vrij hierquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als goed is wel![]()
Hehehe ja dat is ook weer zo4 dagen kerstgenot
Als je hulp nodig hebt met verhuizen dan hoor ik het welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als goed is wel![]()
Hehehe ja dat is ook weer zo4 dagen kerstgenot
Kijk eens gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar 6 dagen vrij vragen en ben je twee weken vrij hier.
Alleen als het goed is zit ik hier niet meer in december, maar dat is wel een fijne gedachte
Ja, vast wel hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Kiid het volgende:
Had ik niet eens een foto van jou gezien?![]()
Zo nee, dan wordt het hoog tijd
Ik zal het je laten wetenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met verhuizen dan hoor ik het wel
Klassequote:
Er is niet veel veranderd, behalve dat ik nu bruin haar heb in plaats van blond.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse
Nu ga ik ECHT rijden want ik werk al 2 minuten over en de enige die daar de vruchten van plukt is mijn werkgever
Nee, hoe kan je nou vergeten dat ik jarig ben morgen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef JJH het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom ik dat typte.
Laat het maar snel kerst wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef I. het volgende:
Ik ook ja.
Dan maken die paar maandjes ook niet meer uit.
Dat ben ik niet vergeten, maar daar ga ik je nu natuurlijk nog niet mee feliciteren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, hoe kan je nou vergeten dat ik jarig ben morgen?
Nee snap ik. Het liefst zou ik sowieso mijn verjaardag overslaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:08 schreef JJH het volgende:
Dat ben ik niet vergeten, maar daar ga ik je nu natuurlijk nog niet mee feliciteren.
Mag van mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laat het maar snel kerst worden
Maar echt hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:09 schreef I. het volgende:
Mag van mij.Veel liever dat dan die ellendige hitte
![]()
Is jouw verjaardag niet leuk?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee snap ik. Het liefst zou ik sowieso mijn verjaardag overslaan
Ja, dat dusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:16 schreef I. het volgende:
rt
M'n ouders vieren m'n verjaardag alleen nog wel.
Opzich is iedereen welkom, maar niemand komt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef JJH het volgende:
Niet dat ik er een groot van feest van maak, maar iedereen is wel altijd welkom.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat dus
[..]
Opzich is iedereen welkom, maar niemand komt.
Nee, dat is niet zo hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:23 schreef JJH het volgende:
Nu klinkt het net alsof je helemaal niemand kent.
Ssssst hjb.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:30 schreef Fok-it het volgende:
In augustus al aan kerst denken.. zullen we er meteen een Zwarte Piet-discussie ingooien dan? Heb je dat ook meteen gehad
Is toch geen discussie meer. Iedereen weet allang dat dat racisme is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:30 schreef Fok-it het volgende:
In augustus al aan kerst denken.. zullen we er meteen een Zwarte Piet-discussie ingooien dan? Heb je dat ook meteen gehad
Heb je nog lekker pepernoten op vorige week met 30+ graden?quote:
Mijn wc papier is ook racisme nadat ik mijn reet heb afgeveegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch geen discussie meer. Iedereen weet allang dat dat racisme is.
Al waren ze paars.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch geen discussie meer. Iedereen weet allang dat dat racisme is.
Zo bedoelde ik het niet. Heb alleen echt geen zin in die discussie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:32 schreef Fok-it het volgende:
Heb je nog lekker pepernoten op vorige week met 30+ graden?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Heb alleen echt geen zin in die discussie.
Meestal half augustus "pas"quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn de kruidnoten al in de winkels?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
quote:
Ik vind het alleen leuk vanwege mijn eigen kind. Verder boeit het mij geen ene reet nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:36 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso is Sinterklaas echt wel de grootste feestdag die me gestolen kan worden
Ja als je kinderen hebt ben je wel verplicht er wat aan te doen inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk vanwege mijn eigen kind. Verder boeit het mij geen ene reet nee.
Nee, maar het is wel kapot irritantquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:36 schreef Fok-it het volgende:
Die discussie wordt toch alleen op tv gevoerd. Hoef je je als simpele burger echt niet druk om te maken.
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
Omg ik ook. Die aardappeltjes of "fruit" nu heb ik echt zin in marsepeinquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het ergste zijn die balletjes van marsepein. Godsgruwelijk ziek kan ik mij daar aan vreten
Vetzakquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het ergste zijn die balletjes van marsepein. Godsgruwelijk ziek kan ik mij daar aan vreten
Erg hequote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg ik ook. Die aardappeltjes of "fruit" nu heb ik echt zin in marsepein
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Marsepeinen rookworst van de hema
Mijn oma haalt ook altijd een bakje bij de banketbakker puur omdat ik er zo verzot op benquote:
Enige worst die ik in mijn mond stop.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Marsepeinen rookworst van de hema
Lekker hoor, en liefquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]zou eten
[..]
Mijn oma haalt ook altijd een bakje bij de banketbakker puur omdat ik er zo verzot op ben
Echt hequote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:44 schreef Fok-it het volgende:
En mensen die dat rechtse gedrocht waar je de helft van je gebit mee verliest meer waarderen dan kruidnoten hoeven helemaal niet serieus genomen te worden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Enige worst die ik in mijn mond stop.
Schuimpjesquote:
Jaquote:
Ja dat is wel een dingetje jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts meteen ook weer werk want als je die dingen eet voel je gewoon je glazuur en vullingen wegbranden.
Als je toch al vullingen hebt kan dat er ook wel bijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts meteen ook weer werk want als je die dingen eet voel je gewoon je glazuur en vullingen wegbranden.
Ook vullingen kunnen kapot gaan... En de tand erom heen die nog wel goed is. :pquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je toch al vullingen hebt kan dat er ook wel bij
Alles kan kapotquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook vullingen kunnen kapot gaan... En de tand erom heen die nog wel goed is. :p
De Spaanse Orange is the New Blackquote:
Best lekker maar zo hard... Kan ik net zo goed gewoon een chocoladereep eten en weet ik zeker dat niks afbreekt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:47 schreef dud0r het volgende:
Chocolade letters zijn beter dan kruid en pepernoten
Oh geen idee, heb Orange is the new black niet gezien.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Spaanse Orange is the New BlackNee die sla ik even over
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh geen idee, heb Orange is the new black niet gezien.
Doe je ook aan raggen,flossen,stoken en al die andere ongein?quote:
Was best vermakelijk opzich. Maar heb je na 2 seizoenen wel gezienquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh geen idee, heb Orange is the new black niet gezien.
Nee. Ik poets gewoon mijn tanden 2x per dag heel goed, en daarnaast gebruik ik mondwater.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:50 schreef Fok-it het volgende:
Doe je ook aan raggen,flossen,stoken en al die andere ongein?
Ik was beetje afgehaakt bij seizoen 6 maar heb het gisteren toch maar weer opgepakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was best vermakelijk opzich. Maar heb je na 2 seizoenen wel gezien
Mijn tandarts zei de laatste keer dat mondwater maar onzin is. En dat je beter kan flossen enz en goed poetsen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:51 schreef Kopjechino het volgende:
en daarnaast gebruik ik mondwater
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Ik poets gewoon mijn tanden 2x per dag heel goed, en daarnaast gebruik ik mondwater.
Ja, ach. Het geeft een lekker fris gevoelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Mijn tandarts zei de laatste keer dat mondwater maar onzin is. En dat je beter kan flossen enz en goed poetsen.
(Ik doe het zelf ook hoor.Maar mss ben jij verstandiger)
Jeetje, ik zou echt doodgaan. Ben namelijk ontzettend bang voor de tandarts.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:52 schreef Fok-it het volgende:
Netjes
Sterk gebit heb je dan
Ik heb een drama gebitVroeger veel gaatjes, tanden die getrokken moesten worden, verstandskiezen, beugel gehad, overbeet, knarsen.
Hele bingolijstje
Ik ben laatste keer echt paar jaar niet naar de tandarts geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Mijn gebit is over het algemeen ook wel drama. Snel gaatjes enz. Pff.
Jelly hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ach. Het geeft een lekker fris gevoel
[..]
Jeetje, ik zou echt doodgaan. Ben namelijk ontzettend bang voor de tandarts.
Heb ook nooit een beugel gehad, mijn tanden staan netjes recht van zichzelf. Heb alleen wel mijn verstandskiezen moeten trekken. Toen zei de kaakchirurg nog dat hij zelden zo'n mooi gebit ziet
Maar het eet gewoon leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best lekker maar zo hard... Kan ik net zo goed gewoon een chocoladereep eten en weet ik zeker dat niks afbreekt.
Wowowowow, nee dat dan weer niet. Het was het moment dat ik in de stoel moest. Ze hebben mij vast moeten houden en hebben me oxazepam gevoerdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:56 schreef Fok-it het volgende:
Jelly hoor![]()
Oh en ik ging ook dood met mijn verstandskiezen, op straat naar de auto toe flauwgevallen
Zuur wijfquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet minder beffen van de tandarts. Tast ook veel glazuur aan enzo.
Heb jij gezien je leeftijd nog geen kunstgebit?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan er van echt genieten als er iets ernstigs met mijn tanden is, vind ik medisch boeiend, kan ik mijn karakter meten en dan hoop ik dat de behandeling gruwelijk is zodat ik weer een mooi stoer verhaal heb
Ja echt genieten zo'n hoge tandartsrekening.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan er van echt genieten als er iets ernstigs met mijn tanden is, vind ik medisch boeiend, kan ik mijn karakter meten en dan hoop ik dat de behandeling gruwelijk is zodat ik weer een mooi stoer verhaal heb
Toont je karakterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt genieten zo'n hoge tandartsrekening.
Want jij bent 2 jaar jonger ofzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb jij gezien je leeftijd nog geen kunstgebit?
Te lang niet op eigenlijk. Zeker al een maand niet gegeten. Wordt wel weer eens tijd.quote:
Ey doe eens niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Want jij bent 2 jaar jonger ofzo?
Zullen we samen eentje (of twee) halenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te lang niet op eigenlijk. Zeker al een maand niet gegeten. Wordt wel weer eens tijd.
@KingRoland zoekt je.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we samen eentje (of twee) halen
Is goed, waar?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Passen wel goed bij elkaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:06 schreef Fok-it het volgende:
Schattig hoe Kopjechino het altijd voor Uitstraling opneemt. Dat wordt een gratis seniorenwoning
De vink is niet meerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx en ik hadden kunnen meeten in café de Vink.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:06 schreef Fok-it het volgende:
Schattig hoe Kopjechino het altijd voor Uitstraling opneemt. Dat wordt een gratis seniorenwoning
@homijnquote:
Wat is dit nou? Is dat konijn op anoniem gegaan?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Is dat konijn op anoniem gegaan?
quote:
.lekkere kurwa regelen tochquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit nu een Pools café toch?
Kom nog liever bij de Hemaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
.lekkere kurwa regelen toch
kom danquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom nog liever bij de Hema
herkenbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Net allemaal lekkere spullen gekocht om vers en uitgebreid te koken, kom ik thuis heb ik geen zin om te koken
Als het tot het weekend goed is zou ik het in het weekend klaar makenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Net allemaal lekkere spullen gekocht om vers en uitgebreid te koken, kom ik thuis heb ik geen zin om te koken
Ja maar, ja maar dan is het minder versquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als het tot het weekend goed is zou ik het in het weekend klaar maken
Wat wilde je gaan koken dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar, ja maar dan is het minder vers
Soort koude pastasalade met olijven, zoete paprika, ui, gepofte knoflook, tijm, basilicum, kastanjechampies, Parmezaanse kaas en dan aanmaken met een pesto a la US.quote:
Ehm nee. Maar het klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Soort koude pastasalade met olijven, zoete paprika, ui, gepofte knoflook, tijm, basilicum, kastanjechampies, Parmezaanse kaas en dan aanmaken met een pesto a la US.
Valt eigenlijk wel mee qua werk
Ja maar jij lust praktisch niets volgens mijquote:
Echt wel. Alles behalve ehquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar jij lust praktisch niets volgens mij
Ik bak olijven en champignons wel eens samen in olijfolie met een teentje knof, wat verse Italiaanse kruiden erdoorheen, vers brood mee om te soppen, weet zeker dat je vanuit meerdere openingen gaat kwijlen zo lekkerquote:
Moeilijke eter dusquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:28 schreef I. het volgende:
Echt wel. Alles behalve eh
Aardappel
Champignons
Olijven
Asperges
Zeevruchten
Kippendij
Zo'n beetje.
Ja, nee. Je kan het nog zo aanmaken met allerlei smaken, maar de structuur is waar het bij mij om gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bak olijven en champignons wel eens samen in olijfolie met een teentje knof, wat verse Italiaanse kruiden erdoorheen, vers brood mee om te soppen, weet zeker dat je vanuit meerdere openingen gaat kwijlen zo lekker
Die snap ik nog enigszins ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:31 schreef Fok-it het volgende:
Champignons niet lusten is terechte klacht. Kippendijen en aardappel daarentegen
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:31 schreef Fok-it het volgende:
Champignons niet lusten is terechte klacht.
Oh ik ben meer een kibbelingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Er is serieus niets in de wereld wat ik echt niet lust, paar dingen die ik niet graag heb en een paar principes maar voor de rest ben ik echt wel een lekkerbek.
Haha kotsneigingen van zaadquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
Ik zeg alleen dat ik iets niet lust als ik er kotsneigingen van krijg, en dat is van sesamzaad en augurk.
Als je doelt op dat zompige (alsof er een stuk tandvlees heeft losgelaten) moet je ze anders bakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, nee. Je kan het nog zo aanmaken met allerlei smaken, maar de structuur is waar het bij mij om gaat.
Ja maar dat is al wel bekend hier op het forum tochquote:
Boh vers halfje tarwebrood met sesam. Genottquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
Ik zeg alleen dat ik iets niet lust als ik er kotsneigingen van krijg, en dat is van sesamzaad en augurk.
Ik eet ze gewoon liever helemaal niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je doelt op dat zompige (alsof er een stuk tandvlees heeft losgelaten) moet je ze anders bakken.
Krijg je ook als je Pino pijpt he, sesamzaadquote:
Ik leer elke dag weer wat nieuws.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar dat is al wel bekend hier op het forum toch
Héérlijk. Zonder korst.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:34 schreef Fok-it het volgende:
Boh vers halfje tarwebrood met sesam. Genott
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je ook als je Pino pijpt he, sesamzaad
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je ook als je Pino pijpt he, sesamzaad
als zijnde is dubbelopquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Augurk begrijp ik nog wel als man zijnde maar sesamzaad?
Als manquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Augurk begrijp ik nog wel als man zijnde maar sesamzaad?
Gewoon ladyboy.quote:
slecht af hoeft ook niet aan elkaarquote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:36 schreef I. het volgende:
Druk je stijfje eens even weg. Dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
slecht af hoeft ook niet aan elkaar
beter dan last hebben van andermans bobbel tegen je broekquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:38 schreef I. het volgende:
[..]
Kan gebeuren hoor, heb zelf ook wel eens last van een bobbel in m'n broek, hihi.
Dit gebeurt jou regelmatigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:38 schreef I. het volgende:
Kan gebeuren hoor, heb zelf ook wel eens last van een bobbel in m'n broek, hihi.
Tijdens het stappen vind ik dat altijd wel genot.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
beter dan last hebben van andermans bobbel tegen je broek
Oh bah. Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan last hebben van andermans bobbel tegen je broek
quote:
Ik ken een vrouw die checked altijd het maatje in de kroeg voordat ze hem mee naar huis neemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tijdens het stappen vind ik dat altijd wel genot.
Wauwquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een vrouw die checked altijd het maatje in de kroeg voordat ze hem mee naar huis neemt.
Zo zegt ze het ook, even maatje checken van die mooie gast daar, brb.
Ze heeft jou al gehad dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trauma van thuis uitpakken en Pinkeltje aanstaren denk ik.
Niemand krijgt de sleutels van mijn auto.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik kreeg binnen 6 dagen de voordeursleutel en de sleutels van haar autootje.
Wat is jouw fantasie?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
Uitstraling weer met z'n fantasietjes
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niemand krijgt de sleutels van mijn auto.
het leven op de sociale werkplaats gaat niet over rozen he uitstralingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:55 schreef UitStraling het volgende:
Hahaha krijg berichtje van een vriend, Ja heeeeeeeey ik wil even doorgeven dat ik YouTube-filmpjes aan het kijken ben van een kerel die zich laat bijten door insecten die de meest pijnlijke beet veroorzaken en ik moest aan jou denken, ok dat was het, doeiiii.
Gast
Het is jouw feestjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het leven op de sociale werkplaats gaat niet over rozen he uitstraling
Nee, cake. Ga niet trakteren op taart. Zooi.quote:
Leuke gastvrouw ben jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, cake. Ga niet trakteren op taart. Zooi.
Is niet te doen, zie me al staan op het werkquote:
Zien ze je toch staan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet te doen, zie me al staan op het werk
Dat deden ze deze week al. Heel wat boze en jaloerse blikken gehad. Morgen gaat het vast van; hey meid, ja nog heel veel gezonde jaren gewenst. Ga je nog wat leuks doen? Kussen op de wangquote:
Ja nog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat deden ze deze week al. Heel wat boze en jaloerse blikken gehad. Morgen gaat het vast van; hey meid, ja nog heel veel gezonde jaren gewenst. Ga je nog wat leuks doen? Kussen op de wang
Morgen pas he. Maar dankjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ja nog gefeliciteerd.
Kussen op je wang
Nee, morgen hele dag werken, daarna verplicht naar oma die mij een lijst met taken gaat geven en dan.. misschien nog even gamen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:15 schreef scrupuleus het volgende:
24,25?
Feliciteer en kus ik je morgen nogmaals.
Vrienden komen over?
Nu weten we het tochquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, morgen hele dag werken, daarna verplicht naar oma die mij een lijst met taken gaat geven en dan.. misschien nog even gamen.
Weet niet eens of mijn vrienden weten dat ik morgen jarig ben
Zucht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
Nu weten we het toch![]()
Groetjes aan je oma
Al meer dan een week niet meer aangeraakt. Maar is wel een fijn ding ja, erg snel ook.quote:
Ga gamen dan johquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Al meer dan een week niet meer aangeraakt. Maar is wel een fijn ding ja, erg snel ook.
Whatsup?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
S.O.S., please someone help me
It's not healthy.
Mijn teamleider kwam ermee vorige week. Denk dat ze mij stiekem haat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet ook niemand vertellen dat je jarig bent. Collega's kwamen er een week te laat achter
Je bent liefquote:
Daarom zelf teamleider wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn teamleider kwam ermee vorige week. Denk dat ze mij stiekem haat.
[..]
Je bent lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |