quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zat even niet op te letten
Jahaa, maar kijk wat er staat dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef dud0r het volgende:
Dacht dat kopje lapo had.
[..]
@:devzero weet dat wel.
Ik drink 1 kop thee bij binnenkomst op het werk en voor de rest alleen waterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je zo'n flikker die thee drinkt?
Uiteindelijk zijn we alleen geboren en gaan we alleen dood haagsie. Kerst kan er dus ook nog wel bijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met kerst ben ik alleen.
Dat vind ik heel lief van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we alleen geboren en gaan we alleen dood haagsie. Kerst kan er dus ook nog wel bij
Gelukkig heb je ons nog en in het bijzonder mij. Ik zal voor jou extra online zijn tijdens de feestdagen
Kom dan mij helpen met een kerstboom versierenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met kerst ben ik alleen.
Nouuuuquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ook de jongste niet meer.
Ik kom ook. Kerstbomen versieren is mijn fav bezigheidquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom dan mij helpen met een kerstboom versieren
Daar heb ik helemaal niets aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
Ik draag jou altijd mee in mijn gedachte en daardoor ben je nooit echt alleen
Ja ja zag het later pas. Ik lees nooit de laatste post als ik er naar toe moet klikkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jahaa, maar kijk wat er staat dan.
In mijn gedachte heb je idd niks aanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niets aan.
Gezelligquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kom ook. Kerstbomen versieren is mijn fav bezigheid
Ben steevast de eerste die begint aan de boom hier binnen de organisatie. Zou het liefst tijdens pakjesavond al willen beginnen
Smoothquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
In mijn gedachte heb je idd niks aan
Wanneer begin je met verhuizen? Dit jaar al? Ik ben ook een grote Kerst fanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ben ook altijd de eerste in kerststemming hier. En dit jaar kan er als goed is een fatsoenlijke boom komen
In jouw gedachte zie ik er waarschijnlijk ook beter uit.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In jouw gedachte zie ik er waarschijnlijk ook beter uit.
Als goed is welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wanneer begin je met verhuizen? Dit jaar al? Ik ben ook een grote Kerst fan
Nja, de ambiance van Kerst dan. De gezelligheid, de lichtjes en de vrije dagen. Ik vind dat verplichte Kerst gedoe bij familie altijd erg irritant. Je moet overal naartoe en als je een ouder overslaat dan heb je gelijk stront aan de knikker
Maar 6 dagen vrij vragen en ben je twee weken vrij hierquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als goed is wel![]()
Hehehe ja dat is ook weer zo4 dagen kerstgenot
Als je hulp nodig hebt met verhuizen dan hoor ik het welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als goed is wel![]()
Hehehe ja dat is ook weer zo4 dagen kerstgenot
Kijk eens gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar 6 dagen vrij vragen en ben je twee weken vrij hier.
Alleen als het goed is zit ik hier niet meer in december, maar dat is wel een fijne gedachte
Ja, vast wel hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Kiid het volgende:
Had ik niet eens een foto van jou gezien?![]()
Zo nee, dan wordt het hoog tijd
Ik zal het je laten wetenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met verhuizen dan hoor ik het wel
Klassequote:
Er is niet veel veranderd, behalve dat ik nu bruin haar heb in plaats van blond.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse
Nu ga ik ECHT rijden want ik werk al 2 minuten over en de enige die daar de vruchten van plukt is mijn werkgever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |