quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zat even niet op te letten
Jahaa, maar kijk wat er staat dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef dud0r het volgende:
Dacht dat kopje lapo had.
[..]
@:devzero weet dat wel.
Ik drink 1 kop thee bij binnenkomst op het werk en voor de rest alleen waterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je zo'n flikker die thee drinkt?
Uiteindelijk zijn we alleen geboren en gaan we alleen dood haagsie. Kerst kan er dus ook nog wel bijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met kerst ben ik alleen.
Dat vind ik heel lief van je.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we alleen geboren en gaan we alleen dood haagsie. Kerst kan er dus ook nog wel bij
Gelukkig heb je ons nog en in het bijzonder mij. Ik zal voor jou extra online zijn tijdens de feestdagen
Kom dan mij helpen met een kerstboom versierenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met kerst ben ik alleen.
Nouuuuquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ook de jongste niet meer.
Ik kom ook. Kerstbomen versieren is mijn fav bezigheidquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom dan mij helpen met een kerstboom versieren
Daar heb ik helemaal niets aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
Ik draag jou altijd mee in mijn gedachte en daardoor ben je nooit echt alleen
Ja ja zag het later pas. Ik lees nooit de laatste post als ik er naar toe moet klikkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jahaa, maar kijk wat er staat dan.
In mijn gedachte heb je idd niks aanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niets aan.
Gezelligquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kom ook. Kerstbomen versieren is mijn fav bezigheid
Ben steevast de eerste die begint aan de boom hier binnen de organisatie. Zou het liefst tijdens pakjesavond al willen beginnen
Smoothquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
In mijn gedachte heb je idd niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |