Niemand die het tegendeel beweert toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Evenepoel met een wanhoopsaanval met zijn laatste krachten.
Zag je net Dunbar in de staart van het peloton? Die gaat straks van achteren aanvallen en dan zien ze hem niet meer terug haha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:02 schreef Mani89 het volgende:
Evenepoel met een wanhoopsaanval met zijn laatste krachten.
Wist niet of je boos werd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:02 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Niemand die het tegendeel beweert toch?
Haha echt he Stijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zag je net Dunbar in de staart van het peloton? Die gaat straks van achteren aanvallen en dan zien ze hem niet meer terug haha.
Ze zijn wel iets teveel bezig met het lossen van Masnada die twee dagen daarvoor nog in Japan zat en de hele dag in de vlucht reed.quote:
Omdat ie zelf prima kansen heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom houdt Skuijns niet in voorMollema?
Dat zeg je de volgende keer dat iemand met Evenepoel meegaat niet meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Omdat ie zelf prima kansen heeft.
Natte Wind heeft mij ook doen zappen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik luister tegenwoordig liever naar Karsten Kroon dan welk voor andere commentator.
Gewoon muten, lekker man.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Natte Wind heeft mij ook doen zappen.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het commentaar van ES is prima.
Pas door deze post kom ik erachter dat Goud Duo #2 gewoon bij Eurosport zitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Natte Wind heeft mij ook doen zappen.
Nouquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dacht jij serieus dat die hier ging meespelen?
Je reageert op Mani.quote:
De Nederlanders zijn weer lekker van t aanvallen deze maandenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:14 schreef Pistolero het volgende:
Tenzij hij helemaal stilvalt gaan ze Evenepoel niet meer terug zien.
Het lijkt me een combinatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit zegt ook vooral veel over t peloton wmb
Dit ja, ze hebben hem gewoon laten wegrijden en de hele klim niks gedaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit zegt ook vooral veel over t peloton wmb
En z'n plofkop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef Mykonos het volgende:
Die dikke poten van hem ook, straalt zoveel kracht uit
De term hardrijder is echt van toepassing ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:22 schreef Mykonos het volgende:
Die dikke poten van hem ook, straalt zoveel kracht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |