Ik kan mij niet voorstellen dat het nooit ter sprake komt op school.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ze moeten op de basisschool kinderen al waarschuwen, volgens mij gebeurt dat niet of onvoldoende.
Dat gebeurt volgens mij al best veel en als een meid verliefd is dan luistert ze daar echt niet naar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ze moeten op de basisschool kinderen al waarschuwen, volgens mij gebeurt dat niet of onvoldoende.
Dit, veel meisjes zijn echt zo makkelijk te beïnvloeden op die leeftijd. Er is volgens mij echt vrij weinig tegen te doen behalve te blijven waarschuwen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij al best veel en als een meid verliefd is dan luistert ze daar echt niet naar.
Idd, hoe is de afspraak gemaakt? Via Facebook, Whatsapp?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
Die verzonnen afspraak doet niet veel goeds vermoeden.
Mooi! Toch benieuwd waar ze dan is geweest nachts. Maar dat gaat ons natuurlijk niks aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)burg.html?redirect=1
Gewoon bij een stiekem vriendje geweest ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mooi! Toch benieuwd waar ze dan is geweest nachts. Maar dat gaat ons natuurlijk niks aan.
Bij een "oversteker"?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mooi! Toch benieuwd waar ze dan is geweest nachts. Maar dat gaat ons natuurlijk niks aan.
Mishandeling?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:45 schreef Hexagon het volgende:
Die zal wel goed op dr flikker krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |