twitter:Politie_Tilburg twitterde op donderdag 01-08-2019 om 01:51:44Urgente vermissing rond 18.30 u: #Tilburg noord: meisje (12), ong. 160 cm, normaal postuur, lang blond haar (los). Ze draagt li. blauwe spijkerbroek. Zij rijdt op een zwarte fiets met rode banden, rood zadel en bagagedrager aan voorzijde. Tips? Bel 112 (spoed) of 0900-8844 reageer retweet
https://www.politie.nl/ge(...)t&utm_medium=twittertwitter:Politie_Tilburg twitterde op donderdag 01-08-2019 om 07:09:05Wij maken ons grote zorgen om Eline Pols (12). Ze is nog steeds niet terecht. Hebt u informatie over deze vermissing? Neem dan contact op met ons: 0800-6070. Meer informatie: https://t.co/1UhwXU8mpb Help ook door dit bericht te reweeten! #bedankt https://t.co/LtSZDdzHWx reageer retweet
Staat er wel, alleen niet in het topic nogquote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Misschien zie ik het over het hoofd, maar niet handig dat er geen foto bij staat, zegt meer dan woorden als 't ware.
Afspraak met een 'jongen' eventueel? Ergens heen gaan waar ze niet heen mocht van de ouders?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:47 schreef MadameMossel het volgende:
Vermiste Eline Pols (12) verzon afspraak met vriendinnetje en is sindsdien verdwenen
https://www.omroepbrabant(...)n-verdwenen-TIJDLIJN
Verzonnen afspraak, dan is er dus waarschijnlijk niet plotseling iets voorgevallen. Klinkt als mogelijk eenzelfde scenario als laatst met dat verdwenen meisje dat ervandoor ging met die Amerikaanse viespeuk...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:47 schreef MadameMossel het volgende:
Vermiste Eline Pols (12) verzon afspraak met vriendinnetje en is sindsdien verdwenen
https://www.omroepbrabant(...)n-verdwenen-TIJDLIJN
Wie weet, je moet tegenwoordig echt uitkijken met van die spelletjes sites waar allemaal van die viezerds opzitten maarja dat is bijna niet te doen natuurlijk. Het enige wat je kan doen is je kinderen blijven waarschuwen. Vroeger waren het mannen met snoepjes, nu zitten ze op internet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Verzonnen afspraak, dan is er dus waarschijnlijk niet plotseling iets voorgevallen. Klinkt als mogelijk eenzelfde scenario als laatst met dat verdwenen meisje dat ervandoor ging met die Amerikaanse viespeuk...
Maar ja, dat is nogal lastig af te leiden van wat foto's .quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:51 schreef Momo... het volgende:
[..]
Afspraak met een 'jongen' eventueel? Ergens heen gaan waar ze niet heen mocht van de ouders?
Ze ziet er op die foto's niet echt uit als een probleemtiener ofzo (weglopen etc).
Eens, maar je vormt toch een beeld aan de hand van die foto's.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, dat is nogal lastig af te leiden van wat foto's .
Klopt, dat is vaak het lastige van foto'squote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eens, maar je vormt toch een beeld aan de hand van die foto's.
Knol power pop-up store.....quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er was gisteren in Tilburg behoorlijk wat jongeren op de been voor de opening van de Knolpower pop up store in Tilburg
Misschien dat beiden zaken er iets mee te maken heeft?
Wat zijn jouw eerste onderzoeksbevindingen? Mogelijke scenario's? Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ze moeten op de basisschool kinderen al waarschuwen, volgens mij gebeurt dat niet of onvoldoende.
Dat lijkt me in principe een taak van de ouders. Helaas kun je niet alles in de gaten houden en staan kinderen er niet om bekend dat ze per definitie braaf luisteren, dus dit soort zaken zullen nu eenmaal zo nu en dan gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ze moeten op de basisschool kinderen al waarschuwen, volgens mij gebeurt dat niet of onvoldoende.
Ik ben van mening dat kinderen alleen onder supervisie op dat soort sites horen te zitten. Helaas geven al die ouders hun kinderen ook een smartphone mee, en is gratis wifi overal te vinden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:59 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Wie weet, je moet tegenwoordig echt uitkijken met van die spelletjes sites waar allemaal van die viezerds opzitten maarja dat is bijna niet te doen natuurlijk. Het enige wat je kan doen is je kinderen blijven waarschuwen. Vroeger waren het mannen met snoepjes, nu zitten ze op internet.
Mogen ze op de basisschool ook nog lesgeven? Dan is er weer een pestprotocol, dan moeten ze leren programmeren. Er is altijd wel watquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Programmeren heb je tegenwoordig meer aan dan Aardrijkskunde. Een keer per jaar (of half jaar) een uurtje of 2 uittrekken om de gevaren van online contact te bespreken wordt niemand slechter vanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:29 schreef xzaz het volgende:
Als je uit Tilburg komt moet je je sowieso zorgen maken.
[..]
Mogen ze op de basisschool ook nog lesgeven? Dan is er weer een pestprotocol, dan moeten ze leren programmeren. Er is altijd wel wat
Kom vechten danquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:29 schreef xzaz het volgende:
Als je uit Tilburg komt moet je je sowieso zorgen maken.
Ik kan mij niet voorstellen dat het nooit ter sprake komt op school.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Dat gebeurt volgens mij al best veel en als een meid verliefd is dan luistert ze daar echt niet naar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Dit, veel meisjes zijn echt zo makkelijk te beļnvloeden op die leeftijd. Er is volgens mij echt vrij weinig tegen te doen behalve te blijven waarschuwen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij al best veel en als een meid verliefd is dan luistert ze daar echt niet naar.
Idd, hoe is de afspraak gemaakt? Via Facebook, Whatsapp?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
Die verzonnen afspraak doet niet veel goeds vermoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |