Heeequote:
Het gaat dolfijn?quote:
🐣quote:
Mooizo 🥚quote:
Ja goed hoor. Beetje werken enzo.quote:
Ja zekerquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zekeralleen beetje kort gesl🐵🐵
Je kunt toch best choco drinken tijdens het kakken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:27 schreef dud0r het volgende:
Verdomme moet hopen.
Maar m'n beker is nog niet leeg en dan wordt het koud.
Zoveel kan maar moet je dat wel willen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt toch best choco drinken tijdens het kakken?
Kan, maar dat is wel ranzig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, kun je op het einde ook mooi de kleur en dikte vergelijkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoveel kan maar moet je dat wel willen?
Nee, dan heb je duidelijk te sterke choco gemaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:41 schreef dud0r het volgende:
Als de dikte hetzelfde is zou niet goed zijn.
Ik kan helaas op werk niks maken. Dat is knopje drukken en gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, dan heb je duidelijk te sterke choco gemaakt
Ohja dat spul. Volgens een collega van mij is het heel lekker om die choco te mixen met de 'koffie' die uit zo'n apparaat komtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan helaas op werk niks maken. Dat is knopje drukken en gaan
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben zojuist gerickrolledquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk haal ik alleen warm water uit zulke apparaten, de rest vind ik niet echt te zuipenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:49 schreef dud0r het volgende:
Ik drink geen koffie dus dat lijkt me niks. Vroeger hadden we automaten waar die optie in zat. Espreschoc was dat. Zat er een shot espresso in je chocolademelk.
Ik begin 's ochtends met een bakje choco en verder zit ik de rest va nde dag aan het water. Heel soms heet water uit de automaat om thee of soep te maken maar meer niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eigenlijk haal ik alleen warm water uit zulke apparaten, de rest vind ik niet echt te zuipen
Hier staat er gelukkig een fatsoenlijk bonen-koffieautomaat naast, dus dat scheeltquote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begin 's ochtends met een bakje choco en verder zit ik de rest va nde dag aan het water. Heel soms heet water uit de automaat om thee of soep te maken maar meer niet.
En ze hebben hier twee soorten choco in de automaat zitten, de ene met creamer(goed te drinken) en eentje zonder creamer.
De bonenkoffie die eruit komt schijnt wel prima te zijn volgens de koffiedrinkers maar geweldig is het inderdaad allemaal niet.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben zojuist gerickrolled
Ha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I saw .......quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zekeralleen beetje kort gesl🐵🐵
Jij ook een kort nachtje toch?quote:
Do I know what you did last night?quote:
Hebben we iets gemist?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Do I know what you did last night?
Nee hoor.. Alleen cyber handje vastgehoudenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:16 schreef dud0r het volgende:
Als ik het zo lees hebben fancy en motorblok cyberseks gehad.
Cutequote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Alleen cyber handje vastgehouden
Don't act like you don't knowquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Do I know what you did last night?
Dit jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:23 schreef dud0r het volgende:
Details willen we! Liefst inclusief naaktfoto's!
quote:
Neeheeeequote:
Owquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn naam is haas.........![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooizo 🥚
[..]
Ja goed hoor. Beetje werken enzo.
Gebruik je die als je kind niet lief is geweest?quote:
Veel te heet om dat ding 24 uur per dag aan te houden!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruik je die als je kind niet lief is geweest?
TOTquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel te heet om dat ding 24 uur per dag aan te houden!
Slaapt je kind niet ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel te heet om dat ding 24 uur per dag aan te houden!
Nee ben pas 2,5 uur bezigquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie klaar voor vandaag?
Dat is niet goed hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar zelfs in z'n slaap is-ie ondeugend!
Helemaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn jullie klaar voor vandaag?
Haha neuh het is een schat van een kind, maar de laatste 2 weken wil hij 's nachts wel eens huilen, en overdag wil hij alles slopen wat hij tegenkomt!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ben pas 2,5 uur bezig
[..]
Dat is niet goed hoor
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ben pas 2,5 uur bezig
[..]
Dat is niet goed hoor
Nog nergensquote:
Wacht maar tot hij wat ouder is. Dan doet hij dat ook nog.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh het is een schat van een kind, maar de laatste 2 weken wil hij 's nachts wel eens huilen, en overdag wil hij alles slopen wat hij tegenkomt!
[ afbeelding ]
GODVERquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog nergens
Nieuwe topicpointer
Thanksquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:46 schreef dud0r het volgende:
Ik ken wel wat users met lekkere tetten
Sorryquote:
PICS?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent zo ver wegquote:
Cyber neukenquote:
Groentenpannenkoekjes, ei en even kijken wat voor soep en salade ze hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ga jij lunchen dan?
Ik at die meuk ook weleens maar ik neem tegenwoordig mijn lunch mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Groentenpannenkoekjes, ei en even kijken wat voor soep en salade ze hebben.
De groentenpannenkoekjes heb ik ook gewoon mee genomen. Soep meenemen kan wel maar is niet optimaal en ik had geen gekookte eieren meer liggen om mee te nemen. En vanochtend geen zin om nog even een ei te koken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik at die meuk ook weleens maar ik neem tegenwoordig mijn lunch mee.
Nee snap ik, ben ik ook te lui voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
De groentenpannenkoekjes heb ik ook gewoon mee genomen. Soep meenemen kan wel maar is niet optimaal en ik had geen gekookte eieren meer liggen om mee te nemen. En vanochtend geen zin om nog even een ei te koken.
Saaiquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent zelfquote:
Ben je homo ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet wel eerst die andere 68 afwachtenquote:
Want gezond eten is voor homo'squote:
Wat dan wel? Duwen?quote:
Spek en salami op pannenkoekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want gezond eten is voor homo's![]()
Ga jij lekker #viesdik wezen bolle
Ah zit dat zoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, pijpen, of in ons geval gepijpt worden.
En kaasquote:
De groenten zitten niet op de pannenkoeken. De pannenkoeken zelf zijn gemaakt van groenten.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
De groenten zitten niet op de pannenkoeken. De pannenkoeken zelf zijn gemaakt van groenten.
Door de mix heen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
De groenten zitten niet op de pannenkoeken. De pannenkoeken zelf zijn gemaakt van groenten.
Ja. Dus minder bloem en ei, volgens mij ook geen melk hierbij. En dan bloemkool en broccoli door de food processor rammen dat erdoor en bakken maarquote:
Oké ken het niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Dus minder bloem en ei, volgens mij ook geen melk hierbij. En dan bloemkool en broccoli door de food processor rammen dat erdoor en bakken maar
Het is iets droog maar wel lekker. Gisteren gegeten met gepocheerd ei. Dan is het echt goed te doen. Overgebleven spul nu als lunch meegenomen.quote:
Ook lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |